[Manisa - MT]

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
MANİSA-MT ailesi (1000.mesajımı) buraya yazayım dedim .
nice 1000 mesajlara inşallah ALLAH birlikteliğimizi, dostluğumuzu kardeşliğimizi daim etsin.
çoluğu ile çocuğu ile genci yaşlısı ile(bu biz ve yaşıtlarım oluyo herhalde :mrgreen: ) seçkin kaliteli örnek insanlar olarak, motosiklet sevdasını sitemiz aracılığı ile yaşatmak dileği ile :rendeer: :wiinkk:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
MANİSA-MT ailesi (1000.mesajımı) buraya yazayım dedim .
nice 1000 mesajlara inşallah ALLAH birlikteliğimizi, dostluğumuzu kardeşliğimizi daim etsin.
çoluğu ile çocuğu ile genci yaşlısı ile(bu biz ve yaşıtlarım oluyo herhalde :mrgreen: ) seçkin kaliteli örnek insanlar olarak, motosiklet sevdasını sitemiz aracılığı ile yaşatmak dileği ile :rendeer: :wiinkk:

amin abicimm niceee yazışmalarrrr

bisannn kardesım geçmişş olsunn kardesımm yavas sürr şu motoruu :::D:D:D

serkan abıı ben kampaa gelemıyorum ılk defa yola cıkıcam cuma günü
sabah 6 da işee gidipp saat öğlen gibi ayvalıga cıkıcamm
herkese iyi eğlenceler dılerımm
heee serkan abıı dizliklerı kullanmıyorsan çarsamba gunu gelıcem almayaa olurmuu ??


cvpp bekleıyomm
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
iskenderr abii sen nabıyorsunn yaaa özledım abi senıı
nerelerdesın abıı senın şu arabala çağlak kalesıne cıkalımm :D
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
MANİSA-MT ailesi (1000.mesajımı) buraya yazayım dedim .
nice 1000 mesajlara inşallah ALLAH birlikteliğimizi, dostluğumuzu kardeşliğimizi daim etsin.
çoluğu ile çocuğu ile genci yaşlısı ile(bu biz ve yaşıtlarım oluyo herhalde :mrgreen: ) seçkin kaliteli örnek insanlar olarak, motosiklet sevdasını sitemiz aracılığı ile yaşatmak dileği ile :rendeer: :wiinkk:

hayırlı uğurlu olsun eeeee bunu kutlarız artıkın dimi:p açın bi topik kutlayam bu bininci mesajı canım:queen:

herkeze günaydın:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese günaydın :rendeer:
Lodos, 1000. mesajın kutlu olsun,daha nice binlere :)

linkinpark,yazılarını tamamen renkli yazmazsan daha iyi olur dostum,forum kurallarında da belirtildiği üzere bu yasak.Mecit geçen hafta bu yüzden ceza aldı.Gurubumuzdan bir başkasının daha ceza almasını istemem.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
24
kemal nereler desin kardeşim yaaa özletiyorsun kendini hani gelecektin wallahi kırıldım sana yaa
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
35
serkan abi 1000. mesajın hayırlı uğurlu olsun nicelerine işallah mehmet kardeşim seninlede tanışmak nasip olmadı aynı şehirde yaşıyoruz ama daha görüşemedik görüşelim bi ara herkeslere selamlar:queen::queen::queen::bounce::cat:


bu arada herkesin kandili mübarek olsun
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Mt min güzel insanları kandiliniz mubarek olsun..Bu arada cuma akşamı gurmeye gelicek olan varmı ? Ya dikkat ediyorumda uzun zaman oldu toplantı yapmayalı...:pale:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
HAFTAYA ÇARŞAMBA AKHİSAR ZEYTİNLİOVADA TOPLANTIMIZ OLACAKTIR ARKADAŞLAR..
TOPİĞİ BUGÜN YARIN AÇACAĞIM..

COMİNG SOON...........
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
tammm dicektimmm ne zaman yapcaz toplantı diyee
yaw hani merkezde yapacaktıkkk
gene arızasını yaww

bu arada herkesin geçmiş kandili mübarek olsunn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst