- Katılım
- 23 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,470
MANİSA-MT ailesi (1000.mesajımı) buraya yazayım dedim .
nice 1000 mesajlara inşallah ALLAH birlikteliğimizi, dostluğumuzu kardeşliğimizi daim etsin.
çoluğu ile çocuğu ile genci yaşlısı ile(bu biz ve yaşıtlarım oluyo herhalde :mrgreen: ) seçkin kaliteli örnek insanlar olarak, motosiklet sevdasını sitemiz aracılığı ile yaşatmak dileği ile :rendeer: :wiinkk:
nice 1000 mesajlara inşallah ALLAH birlikteliğimizi, dostluğumuzu kardeşliğimizi daim etsin.
çoluğu ile çocuğu ile genci yaşlısı ile(bu biz ve yaşıtlarım oluyo herhalde :mrgreen: ) seçkin kaliteli örnek insanlar olarak, motosiklet sevdasını sitemiz aracılığı ile yaşatmak dileği ile :rendeer: :wiinkk: