[Ankara - MT]

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:)
peki gürselciğim.. sen ne yaptın ne zaman alcan kendine istediğin gibi bişi?
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
geç kaldılar, artık model yükseltirken kask olayına da el atıcaz

kaza bela bişi olmazsa tabi
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi başlıkta 3bin 7 yüz küsür mesaj mı olur..hangi insan evladı bunu okuyabilir..

biz sondan devam edip yardırıyoruz :p

azmetsem okurum yalnız baştan , evet insan evladı olarak , evet okurum , durun ısrar etmeyin okurum :queen:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
arkadaslar bu hafta sonu gezi varmi yada toplanti falan tayfayi toplayi[ gelmek
isteriz(tayfa derken yanlis anlamayin hepsi 40 yas ustu kelli felli adamlar( bilgilendiren olursa sevinirim
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi gezi başlığınızda görmüştük tayfayı :)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
bu hafta sonu biryerlere gidelim arkadaşlar uzunyol güzel manzarası olan biryer mesela beynam ormanları
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evren senden haber çıkmadı; 70 km hız sınırı hoşuna gitmedi sanırsam :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu hafta sonu biryerlere gidelim arkadaşlar uzunyol güzel manzarası olan biryer mesela beynam ormanları

evet arkadaslar gıdelım beynam ormanlarına.....
hatta ordanda baraja gecerız
.gölbasında bı marketten alısverıslerımızı yaparız....mangallık ıcecekler felan...ordanda basar gıderız.....
eee ok dıyenler ısımlerını yazsın....
bahadinli
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evren senden haber çıkmadı; 70 km hız sınırı hoşuna gitmedi sanırsam :)

gencayım beni uzaktan takip ediyorsun , evren takip dersimize çalışalım :cherry: 70 değil de 90 civarı gidersiniz diye tahmin ediyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Artık bira yazmıosun bakıorum da :mrgreen:

kızılırmak ın kenarında bıtanecık bıra ıctım dıye benı ayyaş ettınız .....
teesüf ederım abıcım.....:farao:
siz sankı heç içmedınız dımı....
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Hehe,yakışır abi iç bişi demedik :) Ama her mesajda belirtmene gerek yok,giderken alırız zaten :)
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
Arkadaşlar merhaba;

Bir hafta süreliğine Ankara'ya geldim. Toplantı yeriniz veya saatiniz varsa sizlerler tanışmak isterim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hehe,yakışır abi iç bişi demedik :) Ama her mesajda belirtmene gerek yok,giderken alırız zaten :)

tek gidelim bı yerlerede onlar eksık kalsın.....

alırız alırız.. ama kola :)
abıcım bı yerlere gidelimde....
kolada alırız fantada alırız....kola turkada alırız....
hatta kolanın ıcıne katılan bıseylerde vardı ondanda alırız....:p:p
hanı aynı rakı rengınde oluoya ondan yani....:p:p

Arkadaşlar merhaba;

Bir hafta süreliğine Ankara'ya geldim. Toplantı yeriniz veya saatiniz varsa sizlerler tanışmak isterim.

abı geldıgınde nıye haber vermedın yaa...telım vardı sende.....
bende 1 haftadır bosum zaten....yarında bosum....
görüşürüz yarın bıseylerde.....

eeee arkadaslar yarın ne yapıyoruz....hala bı organızasyon yooook:pr:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst