- Katılım
- 11 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki gürselciğim.. sen ne yaptın ne zaman alcan kendine istediğin gibi bişi?
bi başlıkta 3bin 7 yüz küsür mesaj mı olur..hangi insan evladı bunu okuyabilir..
bi başlıkta 3bin 7 yüz küsür mesaj mı olur..hangi insan evladı bunu okuyabilir..
bu hafta sonu biryerlere gidelim arkadaşlar uzunyol güzel manzarası olan biryer mesela beynam ormanları
emre konuştuğumuz gibi dediğin mekanada gidebiliriz belki.ama organizasyon sağlam olmalı.sen görüş gelecek elemanlarla beni ara kardeş.bu hafta sonu biryerlere gidelim arkadaşlar uzunyol güzel manzarası olan biryer mesela beynam ormanları
evren senden haber çıkmadı; 70 km hız sınırı hoşuna gitmedi sanırsam![]()
mangallık ıcecekler felan...
Artık bira yazmıosun bakıorum da :mrgreen:
Hehe,yakışır abi iç bişi demedikAma her mesajda belirtmene gerek yok,giderken alırız zaten
![]()
abıcım bı yerlere gidelimde....alırız alırız.. ama kola![]()
Arkadaşlar merhaba;
Bir hafta süreliğine Ankara'ya geldim. Toplantı yeriniz veya saatiniz varsa sizlerler tanışmak isterim.