Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
regal de güzel motor ama Q motor olması bizim motorlara göre dezavantaj sayılır.çünkü Q motor V-twin kadar yüksek torka sahip değil.bunu regal kullanan bir arkadaşımla test ettik,bisan roadstar bu konuda daha güçlü çıktı.
hem şu jantların güzelliğine bakarmısın(bu arada motorun üsteüne fotoda olmayan aksesuarlarda ekledim)
232bt8.jpg

233ai9.jpg

235gz7.jpg

285ta6.jpg
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
motopirate,marka ve model kıyaslamalarında yazdığım kıyaslama belki gözünden kaçmış olabilir,burada ayrıca paylaşmak isterim. Seninle kesin aynı fikirdeyim. :cat:
Mersin mt de ve haricinde her iki motorun kullanıcıları seçimlerini kullanarak test ediyor ve sağlıklı yorumlara ulaşabiliyor. Nacizane fikir birlikteliğini paylaşırsak,
1. Regal daha gösterişli, açığı kapatmak için ss kesinlikle deri aksesuarlar ile süslenmeli. Her müdahaleye rağmen regal daha havalı duruyor.(eksoz ve sisi bar gereksiz uzun bence)
2. Sıcak iklimli bölgede hava soğutmasındansa su soğutması elbet daha iyi.
Bulunduğunuz yer 4 mevsimi tadıyorsa bu çok önemli olmuyor. Bazı v motor kullanan motorlarda öndeki dilim soğurken arkadaki rüzgarı alamadığından yaz sıcağında 100 km üstü mesafede olumsuz etkileniyordu. Fakat bu keewayde petekler arası açı ve asimetrik montaj itibarı ile 15 yıl üretilen yamaha virogodaki gibi sorunsuzluğunu ortaya koymaktadır.(Son yaptığım Mersin-Aydıncık 170 km lik gezi dönüşünde poyraza yakalandım ve keskin virajları müdafacı bir sürüş ile silifkeye kadar yaklaşık 90 km yolu 25-30 km/h hızla geldim motor yanarmı dedim ama banamısın demedi hemde 2 kişi)
3. Keeway v motor çift silindiri ile regalden çok daha az titreşim göstermektedir.
4. Ön lastik 3.00 - 18 , Arka lastik 130/90 - 15 lastik ebatları ve zemine biraz daha yakınlığı ile keeway virajlı yollarda ön lastiğin avantajını kullanarak bir adım öne geçmektedir.
5. Aynı kullanıcının sürüş tekniği ve sıkıştırması ile 100 km de ortalama 150ml ss daha az yakmaktadır. Bu fark dikkate alınacak bir husus değildir.
6. Motomax çok sattığı sl 150 ve ss 250 modellerinin iştahı ile keeway'ın Türkiyede üretimi için izin istemiş ve alamayıncada Regal ile işi bağlamış bulunmaktadır. Buda piyasadaki Regallerin satışını düşürmüştür. SS kullanıcılarının Bisan ve Monero markalarınında aynı ürünü ithal ettiğinden parça sıkıntısı henüz yaşamayacaklarını düşünüyorum.Regali Motomax'tan alacaklar parça yatırımı adına daha sağlıklı yatırım yapmış olacaklar. Saygılarımla. :bounce:
Saygılarımla.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
motopirate,marka ve model kıyaslamalarında yazdığım kıyaslama belki gözünden kaçmış olabilir,burada ayrıca paylaşmak isterim. Seninle kesin aynı fikirdeyim. :cat:
Mersin mt de ve haricinde her iki motorun kullanıcıları seçimlerini kullanarak test ediyor ve sağlıklı yorumlara ulaşabiliyor. Nacizane fikir birlikteliğini paylaşırsak,
1. Regal daha gösterişli, açığı kapatmak için ss kesinlikle deri aksesuarlar ile süslenmeli. Her müdahaleye rağmen regal daha havalı duruyor.(eksoz ve sisi bar gereksiz uzun bence)
2. Sıcak iklimli bölgede hava soğutmasındansa su soğutması elbet daha iyi.
Bulunduğunuz yer 4 mevsimi tadıyorsa bu çok önemli olmuyor. Bazı v motor kullanan motorlarda öndeki dilim soğurken arkadaki rüzgarı alamadığından yaz sıcağında 100 km üstü mesafede olumsuz etkileniyordu. Fakat bu keewayde petekler arası açı ve asimetrik montaj itibarı ile 15 yıl üretilen yamaha virogodaki gibi sorunsuzluğunu ortaya koymaktadır.(Son yaptığım Mersin-Aydıncık 170 km lik gezi dönüşünde poyraza yakalandım ve keskin virajları müdafacı bir sürüş ile silifkeye kadar yaklaşık 90 km yolu 25-30 km/h hızla geldim motor yanarmı dedim ama banamısın demedi hemde 2 kişi)
3. Keeway v motor çift silindiri ile regalden çok daha az titreşim göstermektedir.
4. Ön lastik 3.00 - 18 , Arka lastik 130/90 - 15 lastik ebatları ve zemine biraz daha yakınlığı ile keeway virajlı yollarda ön lastiğin avantajını kullanarak bir adım öne geçmektedir.
5. Aynı kullanıcının sürüş tekniği ve sıkıştırması ile 100 km de ortalama 150ml ss daha az yakmaktadır. Bu fark dikkate alınacak bir husus değildir.
6. Motomax çok sattığı sl 150 ve ss 250 modellerinin iştahı ile keeway'ın Türkiyede üretimi için izin istemiş ve alamayıncada Regal ile işi bağlamış bulunmaktadır. Buda piyasadaki Regallerin satışını düşürmüştür. SS kullanıcılarının Bisan ve Monero markalarınında aynı ürünü ithal ettiğinden parça sıkıntısı henüz yaşamayacaklarını düşünüyorum.Regali Motomax'tan alacaklar parça yatırımı adına daha sağlıklı yatırım yapmış olacaklar. Saygılarımla. :bounce:
Saygılarımla.
verdiğin bilgiler için teşekkürler ama 2. maddede bir düzeltme yapmak istiyorum.bazı diye tabir ettiğin v-twin motorlar eğer petekler biribirine paralel duruyorsa su soğutmalıdır.hava soğutmalı v-twin motorların hepsinde petekler birbirine çapraz durur ve her iki peteğinde soğuması sağlanır.bu bisan,keewayss ve moneroda aynıdır zaten.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Dostum 2. madde hatalı bilgi değil. Bisan-monero veya Keeway ile ilgisi yok.
90 lı yılların başlarında ve öncesinde vfr motorların arka silindirlerinde grapej yaptığı görülmesi üzerine motorda teknik düzeltmeler yapılmıştır demek istedim. :)
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
marmokmesrrpr5.jpg


dsci0002us5.jpg


dsci0017zl7.jpg


Aklın yolu birdir.Su soğutmanın tartışılmaz üstünlüğü,orijinal eksiksiz aksesuar zenginliği ve tabiki piyasanın en yakışıklı motosikleti.Kesinlikle Regal Raptor.Herkese sevgiler sunuyorum.:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Aksesuar zenginliği sözleşme şartları bittiğinden dolayı batma riski yaşayan firmalara prim kazandırıyormu? Yedek parça teminatı sağlıyormu?
sadece Su soğutma özelliği, vfr motor teknolojisinin önüne nasıl geçiriyor yüksek bilgilerinizi arz ederseniz bizde kazanımlarımızı artıralım. :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
marmokmesrrpr5.jpg


dsci0002us5.jpg


dsci0017zl7.jpg


Aklın yolu birdir.Su soğutmanın tartışılmaz üstünlüğü,orijinal eksiksiz aksesuar zenginliği ve tabiki piyasanın en yakışıklı motosikleti.Kesinlikle Regal Raptor.Herkese sevgiler sunuyorum.:rendeer::rendeer::rendeer:
su soğutmanın ne gibi bi üstünlüğü var anlayamadım.çok saçma cümle olmuş bence.ayrıca v motordaki yüksek tork gücünü unutma derim.:p
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
kewaay'ın alüminyum, bisan tel jant. bu konu da seçimi etkiler.
eğer çok kaliteli bir motor almayacaksa birisi alüminyum jant almasını pek tavsiye etmem doğrusu.çünkü tel jant alüminyuma göre çok daha şık ve süspansiyon açısından kullanışlı.bu arada gupilya senle bir kere tanıştık sanırım.
ümmet perkitanla oturup geyik yapmıştık sanırım anatolia da.yanlışmı hatırlıyorum yoksa.bende o zaman başaka bir motor vardı.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
yakın bir arkadaşımda bisan 250 var gerçekten kaliteli bir motor çok az denedim ama es geçilmemesi gereken bir model. kararsız arkadaşlar mutlaka test etmeli...
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
eğer çok kaliteli bir motor almayacaksa birisi alüminyum jant almasını pek tavsiye etmem doğrusu.çünkü tel jant alüminyuma göre çok daha şık ve süspansiyon açısından kullanışlı.bu arada gupilya senle bir kere tanıştık sanırım.
ümmet perkitanla oturup geyik yapmıştık sanırım anatolia da.yanlışmı hatırlıyorum yoksa.bende o zaman başaka bir motor vardı.

doğru. yeni motorun hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
38
arkadaşlar bende bisan almayı düşünüyorum keeway ile yürüyeni ve motoru aynı sanırım benim için önemli olan titreşim daha önce seyhan 250 kullandım onun titreşimi coktu bana bu konuda yani titreşim konusunda keeway mi bisan mı vede seyhana göre titreşim azmıdır cokmudur yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
motor acısından bi fark olmadıgı için servis yada jant yada kalite farkını hangısınde iyi buluyosan onu alabılrısın ekonomık acıdanda degerlendır tabi
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar bende de bisan250 chopper var..
daha 1000 bakımı yapılmadı yani motor yeni.fakat bi sorun var muhtemelen kimsenin başına gelmemiştir ama yinede paylaşayım..
motor yaklaşık 9ay yattı yazlıkta,sonra gittiğimizde tek marşla çalıştı.içindeki benzini bitirdik ve yeni benzin koyduk,oda baya yarılandı ve sonra motor birdaha çalışmadı..
""marş basıyo ama bujiye elektrik gelmiyo"""
aranızda böyle bir sorun yaşayan oldu mu?
durup dururken böyle bir sorun meydana geldi,motor hor kullanılmadı vs vs temiz yani..
sizce beyinde filan bir problem olmuş olabilir mi?
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
arkadaşlar bende bisan almayı düşünüyorum keeway ile yürüyeni ve motoru aynı sanırım benim için önemli olan titreşim daha önce seyhan 250 kullandım onun titreşimi coktu bana bu konuda yani titreşim konusunda keeway mi bisan mı vede seyhana göre titreşim azmıdır cokmudur yardımcı olursanız sevinirim
unutma tel jant ekstra süspansiyon demektir.bisan keewayden biraz daha pahalı ama şu an liste fiyatının altında bir fiyata alabilirsin.kendi motorum diye
söylemiyorum 70 günde yaklaşık 2600 km yaptım(bu km nin büyük kısmı şehirler arasıdır)en ufak bir sorun yaşamadım.bebeğim hiç yolda bırakmadı beni.
bisan roadstar derim başka bişey demem:cat:

arkadaşlar bende de bisan250 chopper var..
daha 1000 bakımı yapılmadı yani motor yeni.fakat bi sorun var muhtemelen kimsenin başına gelmemiştir ama yinede paylaşayım..
motor yaklaşık 9ay yattı yazlıkta,sonra gittiğimizde tek marşla çalıştı.içindeki benzini bitirdik ve yeni benzin koyduk,oda baya yarılandı ve sonra motor birdaha çalışmadı..
""marş basıyo ama bujiye elektrik gelmiyo"""
aranızda böyle bir sorun yaşayan oldu mu?
durup dururken böyle bir sorun meydana geldi,motor hor kullanılmadı vs vs temiz yani..
sizce beyinde filan bir problem olmuş olabilir mi?
motoru ilk aldığım gün böyle aynı şey başıma geldi.ama sorunun muhtemelen
marş dinamosundan.çünkü ben motoru 2006 model aldım ve 1 yıl depoda beklemişti.uzun süre marş yapılmayan her motorda bu sorun yaşanır.
aküden bi kablo çekip ön tarafta bulunan(tam yeri ön silindir haznesinin alt köşesi)mapş dinamosuna deydir.sorunun çözülür.bu arada marş butonunun
alt kısmında tozdan kaynaklanan bir temassızlık olabilir.ikisinide dene derim.
bu çok büyük bir sorun değil kafana takma.tarif ettiklerimi dene motorun çalışır
şak diye:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bu motordan almayı kafaya koydum.Yalnız 2006 4100 km deki Ybr mi 2000 ytl ye sayıp 1500 ytl fark istiyorlar.Farkı biraz daha düşürebilirsem sanırım alacağım.
Benim için tarz değişikliği olacak ama bu modellere eskidenberi sıcak bakarım.
Ne dersiniz tavsiyelerinizi bekliyorum...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
Bu motordan almayı kafaya koydum.Yalnız 2006 4100 km deki Ybr mi 2000 ytl ye sayıp 1500 ytl fark istiyorlar.Farkı biraz daha düşürebilirsem sanırım alacağım.
Benim için tarz değişikliği olacak ama bu modellere eskidenberi sıcak bakarım.
Ne dersiniz tavsiyelerinizi bekliyorum...
al dostum.pişman olmazsın ve yolda kalmazsın.:cat:ayrıca çin malları arasında alabileceğin en kaliteli motor
bu derim.fiyatlarda oldukça indirm yapıyolar bu sıra.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2
slm arkadaşlar bende hemen olmasa da yakında bi chopper tarzı motor almayı düşünüyorum ama çin mallarının piyasaya girmesi ve de yamaha vs.gibi köklü markaların pahalı olması nedeniyle sanırım çin malı bir motor alacağım.gördüğüm kadarı ile yorumlardan her çin malının bir dezavantajı çıkıyor ve de bazılarının daha sıfır km alıp ilk günden sorunlar yaşattığını okudum.peki sizce en az sorunsuz olan model hangisidir?yani uzun yok kısa yol demeden sizi yolda bırakma riski az ve servis hizmeti iyi olan?şimdiden teşekkürler herkese.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst