dubless yapamazsın ve sık sık gerdirmen gerekir unutma

Keeway ss kullanan birisi olarak bisanı yedek parça temini açısından önemsiyorum ve destekliyorum. Şunuda işin içinde olan bir kullanıcı olarak rahatlıkla ifade edebilirim ki keeway malzemeleri,bisandan çok daha kaliteli. :bounce:
Regal olayına gelince... kullanılan motor 1960 yılında icad edilen milli sistem. Üstünde titreyip duruyorsunuz! Sarıkayalar(Yellow rock) ithalat olayını Motomax'a kaptırdığından bu zamana satış cirolarında düşme ve 2. el satılık ilanlarında patlama oldu. Satanlarda haklı sonuçta! kapanacak bir firmanın hangi parça garantisinden yararlanacaksınızki? Motomax İstanbulda kurduğu fabrikasında montaj işinide kendisi üstleniyor,bilmediğiniz tüm Regal modelleri ile piyasaya sağlam giriyor.
Bana sorsanız ben ne motor teknolojisi ne de kalite olarak ss ile Raptoru karşılaştırmam. :bounce: