Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
walla arkadaşlar dediğinize kısmen katılıyorum ama farketmez istediği kadar sorun çıkartsın babam pek servis mervis dinlemez işini halleder o bi şekilde:)canım babam benim:)ve bu motora senede sadece 2 ay binilecek çok problem olmaz yane:)
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
6
millet keeway supershadow 250yi bursa'dan alıp kıbrısa geldim, Torosları geçtim, tık yok..ayrıca motor cin malı diil..Macar malı.Avrupa birliğinde üretiliyor..Bu saaten sonra bir markaya marka olduğu için para vereceksdem bu ancak Harley olabilir 2 sene sonra niyetim harley...
http://www.keewaymotor.com/
http://www.keeway.hu/
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
theRIDER motoru hangi bayiden aldın bursada?ve aldığın fiyat nedir?Bisanın tek beğendiğim yanı tel jantları oldu kalite konusunda ise pek deil hiç yorum yapamayacağım.Her ne kadar markada alsan şans işi bu işler.Motor sorun çıkardıktan sora servis ücretsiz olarak sorunu çözsede motoru soğutur..Önemli olan motora güzel bir şekilde bakmak diyorum ben.Benim şahsi düşüncem bu şimdilik.Kışın bende bir motor almak istiyorum ama.Hala kafamda yerleşmiş bir düşünce yok.Ama gönlüm yinede japonlardan yana....Ama cidden bisan bisikletleri bile bana küçüklüğümden beri itici gelir.Bu arada keeway supershadow, bisan roadstar monero alırsam bende muratd arkadasımın yaptığını yaparım...O virago etiketlerini yapıştırırım.Kolpa viragomla dolaşırım...Ama gönlüm gerçek viragodan yana...
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
16
arkadaşlar bendede bisan sakın bisan adına güwenip almayın serwis die bişey yok adamşar motordan anlamıo ben diorum abi diskte sorun war adam hayır bilyede dio bana sora sökmüş bakmış bilyede bişey yok diskte sorun ama yine bi icraat yok yani serwis bişey yapmıo disk hatalı acaayip sesler gelio alırsan serwisini unutun
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
arkadaşlar bendede bisan sakın bisan adına güwenip almayın serwis die bişey yok adamşar motordan anlamıo ben diorum abi diskte sorun war adam hayır bilyede dio bana sora sökmüş bakmış bilyede bişey yok diskte sorun ama yine bi icraat yok yani serwis bişey yapmıo disk hatalı acaayip sesler gelio alırsan serwisini unutun

Hakan aynı sorun bendede var ve cumartesi ilk bakımı için götüreceğim servise bakalım ne diyecekler.Ben Bursa'nın en ustasına götürdüm diskler bitik dedi.Kaldıki adam normalde scooter a bakmıyor bile. Şöyle bir tur attı o kadar.Bu arada bende senator var.Valla ilgilenmezlerse her türlü çirkef var bende:queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
arkadaslar bence bisani alirken sonrasinida dusunun.. bakin ekteki resme bana hak vereceksiniz gazeteden buldum bu resmi...
i17598_6.jpg
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
arkadaslar bende keway ss ydi roadstardir bakiniorum virago kopyalarina roadstarla ayni model motoru 2500 milyara buldum sanirim 4300 satilio ama serwis konusunda ne yapabilirim hic bi fikrim yok farkli markada ki bi motoru diger serwisler kontrol edermi yardimci olursaniz cok sewinirim
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
112
kontrol ederler niye etmesinler parasıyla değil mi? garantiden faydalanamazsın ama
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
bisan alacaginiza gidin keeway supershadow alin daha iyi firma ve servis daha kaliteli motokeyf programinda da test edildi supershadow hatta bisan daha pahali
bir seçenek daha var cruiser tarafinda masai grand eagle suzuki servisleri bakiyor
hiç olmassa yari marka motor olur:queen:
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
bende keeway dusunuorum arkadaslar gonlumde supershadow modeli yatio bisan icin servisleri kotu diyorlar onun disinda motorla iligili hic bi fikrim yok olan arkadaslar yazarsa motor hakkinda ki yorumlarini bizde faydalanmis oluruz ama fiyati nedeniyle heroway adi altinda satilcak olan bisan roadstarin aynisi olan(ozelliklerini ve resimlerini karsilastirarak soyluorum bunu) motoru 2500 olan fiyati nedeniyle tercih edicem galiba
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
26
Arkadaşlar hepinizi saygıyla selamlıyorum.Ankaradan katılıyorum yeni üye oldum.Bisan ile ilgili yorumlarınızı okumaya çalıştım.

Ankarada Bisan firmasının servisliğini hasbel kader sürdürmeye çalışıyorum sorunları olan veya olmayan arkadaşlara elimden geldiğince yardımcı olmaya
çalışırım..Teşekkürler.. TİRYAKİOĞLU Ticaret Tel:0312 2292023

Lütfen Bizim toprağımızda bizler için Tüm geçmişi ile var olan BİSAN-NASİB
firmasını bukadar çabuk harcamıyalım.... Saygılarımla.....

Arkadaşlar hepinizi saygıyla selamlıyorum.Ankaradan katılıyorum yeni üye oldum.Bisan ile ilgili yorumlarınızı okumaya çalıştım.

Ankarada Bisan firmasının servisliğini hasbel kader sürdürmeye çalışıyorum sorunları olan veya olmayan arkadaşlara elimden geldiğince yardımcı olmaya
çalışırım..Teşekkürler.. TİRYAKİOĞLU Ticaret Tel:0312 2292023

Lütfen Bizim toprağımızda bizler için Tüm geçmişi ile var olan BİSAN-NASİB
firmasını bukadar çabuk harcamıyalım.... Saygılarımla.....
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keeway bence daha iyi beyler ne dersınız dıyın zaten super shodowlan görunus olarak aynı sanırım bisan bisiklet markasıydı:mrgreen:

aynı zamanda american patentli keeway:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
71
arkadaşlar belki çok yeni bir regal sürücüsüyüm ama 4000 km oldu motor sorunsuz diyorum bakın regal topigini açın okuyun birde surada bisan için yazılanlara bakınız kararı kendiniz verin daha ben karışmıyom bi kere regalde gruplaşma var inanın buna izmir olsun istanbul olsun sorunlara daha net fikirlerle paylaşarak çözüm buluyorlar gerçekten bu işten anlayan regalcilerde var sana sorunu hemen söylüyorlar uzun yol yapanlar var bu motorlarla birde onların yazılarını okuyun ondan sonra karar verin regalin kendine ait sitesi bile var baka bilirsiniz birde kaçta bisan veya keeway gördünüz bir arada gezerken şu regal camiasının beraber sekiz on motor beraber yaptıgımız gezi resimlerine bakınız aranızda görenler vardır muhakkak.MOTORDA SON KARAR R.R yani regal reptor iyi akşamlar

arkadaşlar bu arad siz bisancı arkadaşlarımdanda özür diliyorum burada regali anlattık durduk sadece biraz bilgi paylaşımı olsun istedim umarım beni yanlış anlamamışsınızdır saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
26
Evet arkadaşlar Bisan bisiklet markası idi Fabrikasında peugeot da üretiyordu. gelişimi şaşırtıyor değilmi.ilk ortaklarıda bizleri usta yapan sanatı sevdiren ustalardır.Bilginize....
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
arkadaslar bisan rodstar 250 ile henuz 1700 km yol yaptim sehir disi gezilerimizde oldu motor hicbir sorun cikarmadi cin mallari arasinda alinabilecek
en iyi ve en yakisikli motor bence ayrica jantlari keewaysupershadowdan daha yakisikli hem tel jant extra suspansiyon demek unutmayin
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
dubless yapamazsın ve sık sık gerdirmen gerekir unutma :)
Keeway ss kullanan birisi olarak bisanı yedek parça temini açısından önemsiyorum ve destekliyorum. Şunuda işin içinde olan bir kullanıcı olarak rahatlıkla ifade edebilirim ki keeway malzemeleri,bisandan çok daha kaliteli. :bounce:
Regal olayına gelince... kullanılan motor 1960 yılında icad edilen milli sistem. Üstünde titreyip duruyorsunuz! Sarıkayalar(Yellow rock) ithalat olayını Motomax'a kaptırdığından bu zamana satış cirolarında düşme ve 2. el satılık ilanlarında patlama oldu. Satanlarda haklı sonuçta! kapanacak bir firmanın hangi parça garantisinden yararlanacaksınızki? Motomax İstanbulda kurduğu fabrikasında montaj işinide kendisi üstleniyor,bilmediğiniz tüm Regal modelleri ile piyasaya sağlam giriyor.
Bana sorsanız ben ne motor teknolojisi ne de kalite olarak ss ile Raptoru karşılaştırmam. :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
dubleks yapamazsın ve sık sık gerdirmen gerekir unutma :)
Keeway ss kullanan birisi olarak bisanı yedek parça temini açısından önemsiyorum ve destekliyorum. Şunuda işin içinde olan bir kullanıcı olarak rahatlıkla ifade edebilirim ki keeway malzemeleri,bisandan çok daha kaliteli. :bounce:
ben canta demirlerini motomaxtan aldim ama cok pahaliya satiyolar bisanda bulsaydim o demiri daha ucuza alirdim galiba
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Motomaxta herşey dolar üzerinden.
Mesela 2 gaz teli kullanılıyor birisi 6,9 dolar,diğeri 2,46 dolar.
Arka fren teli 10 dolar,Debryj tel 8 dolar kdv ekle 33 dolar! (sadece tel aksamı) eksoz 350 dolar parçalar ucuz değil. :wiinkk:



 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst