- Katılım
- 31 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,646
sağolun dostlarım herkese teşekkürler..
bundan sonra ne büyük font kullanıcam,
ne büyük lokma yicem nede büyük konuşucam,,
nede büyüyünce vs vs olucam dicem,,
büyüksüz bir dünya istiyorummmmmmmmmmmmmm.....................
amman büyük konuştun yine, motorunu tenzih et bunu derken, büyüksüz dünya isterken mazallah dediğin bi tutar sabah klv 125 falan sahibi olursun ağzımdan yel alsın sen msjını düzelt "motorum hariç" diye başla cümlene :wiinkk: