[Ankara - MT]

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önümüzdeki haftaya artık..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende geldım oraya...saat 14 e kadar bekledım gelen olmadı..gıttım...
hatta bıde mavı kanunı racer motoru olan arkadas beklıodu....
yalansınız arkadas yalan....
adam bıze dıo 14 den önce orda olurum dıye....
saat 14:15 de yataktan kalkıo...oohhh keyfe bak....
fosur fosur uyuo adam...:p
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kısmetse görüşürüz tekrar :)
eee napalım ankara mt olaraktan tembellki rahata düşkünlük var biraz..
ya sabah altıda falan buluşalım deseydik ne olacaktı.. işte asıl o zaman 3 e kadar beklemek zor gelirdi adama :)
yahu gelen de fazla kimse yoktu be arkadaşlar beş kişiydik topu topu..
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
Abooowww bu pazar da buluşuyozmu????

Kaçta?
nerde?
ben erkenden oradayım....:queen::queen:

Bu arada yeni üyemiz ExTaCY__06 ya hoşgeldin demek istiyorum...
Pazar günü bahsi geçen racer lı arkadaştır kendisi
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
1
ya arkadaslar pazar günü toplanalım diyosunuz kımse gelmıo neden anlamıyorum eger gez, yada toplanma yapacaksanız biraz erken olursa ve bu toplanmada kos kos oturmayıp piknik gezi vs yaparsak ii olur bence

arkadaslar bu hafta bulusalım saat 11de olsun kı geziye falan gidelim
uyarmı
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu sen de hakkaten racingci olduğunu belli ettin :) amma hızlısın yaa..
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
83
Arkadaşlar bu arada ben nick değiştirdim bilgilerinize....

Elveda hopeless1
Elveda ümitsizlikk....
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki ümitsizliğe elveda kardeşim.. motosikletimiz var bizim. artık ümit nerde biz orda :)
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
yahu betonarme ulusan motorun yarın akşam eğitimine katılacağım. benle gelsene.. bi tarafımızı halletmeden öğrenelim bişiler :)
haber at bana 542 676 73 26

dostum sen bence bi hocaya filan okut kendini oraya verecegin parayla :mrgreen: ben tahminen bu ay sonuna kadar filan katılamam, sonrasında bakıcaz artık

pazar günü için gelip de kimseyi bulamayıp geri dönen arkadaslar, nick değiştirip hayatında temiz bir sayfa açmaya çalışan arkadaştır tek sorumlu
bknz : ümitsizgürseltekin bir dahaki buluşmaya hepinize kumpir filan ısmarlaması lazım
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keyfkekaya burayı takip etmesini öneren havada gezmesin , burayı toplasın :p :cherry:

haftasonu pazar beynam ormanları gezisi için müsait olanlar el parmak vs kaldırsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benım aklımdada bu hafta sonu ıcın haymanaya gıtmek vardı....şöle erkenden gıtsek güzelcee hamama gırsek termal hamam oh....sonra pamuk gıbı olsak orda...sonacıma ank ya uca uca gelırık....
hem benım banyonunda senesı geldıydı yaw...:p
bırbırımızı bı keselesek....

eee fikirlerınızı beklıyorum....
hem termal hamam beledıyenın elınde oldugu ıcın ucuzdurda....haaa anatolyadan ucuz oldugundan emınım...:p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iki alternatif ile kafa karıştıralım diyorsanız hodri meydan :p

- beynam ormanları
- haymana kese aktivitesi

beynama gidelim derim , bahadinliyi de orda bi dere falan bulur gusül abdesti aldırırız :p
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
69
Arkadaşlar bence de daha erken buluşma fikri güzel. Ama ben daha yakın yerlere gitme taraftarıyım. Neresi diye sormayın aklıma biyer gelmiyo ama ne biliyim haymana uzak gibi sanki. Başka fikirler olabilir.
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
haymana daki hamama bir kaç sene önce gitmiştik.hiç memnun kalmamıştık..belediyenin işletiminde ama temızlık ve disiplin konusunda çok zayıftı ...orman gezısı daha ıyı olur .. orda bi sorun olursa orman kanunları geçerli ne de olsa..:mrgreen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beynam ormanları ankaraya yaklaşık 45 km mesafede.. bala yol ayrımından dönülüyor.. yakınında kesikköprü baraj gölü de var.. buradan alacağımız malzemeler ile mangalımızı da yaparız .. yol üzerinde aman aman bir çalışma yok ise rahat bir yol .. gelebilecekler şimdiden yazarlar ise duyuru açar kesinleştiririz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iki alternatif ile kafa karıştıralım diyorsanız hodri meydan :p

- beynam ormanları
- haymana kese aktivitesi

beynama gidelim derim , bahadinliyi de orda bi dere falan bulur gusül abdesti aldırırız :p


valla bana uyar abı....ıslanıyım da nerde oldugu önemlı değil yanı....
yalnız bırınız benı keselerse eyce olur....:p:p
baraj sözunu sevdım...hem bu hafya ayılımıda alıom ....bıtenede olta alırım size it balıgı tutarım...kopek balıgı pardon.....:p:p:p
valla bana her yol parıs abı ...gıderız her yere.....:wiinkk:

haymana daki hamama bir kaç sene önce gitmiştik.hiç memnun kalmamıştık..belediyenin işletiminde ama temızlık ve disiplin konusunda çok zayıftı ...orman gezısı daha ıyı olur .. orda bi sorun olursa orman kanunları geçerli ne de olsa..:mrgreen:
olsun abı yaaa....bıdaha gıdek nolcekkı....şöle güzelce bi çimer gelırık...:p
kırkımızı cıkaralım dımı yanı....
ben sordum eskısı gıbı kötu değilmiş orası....:cherry:

evet arkadaslar baslık acalım ve ormana pıknık yapmaya gıdelım....evlerden azıkta alalım...:p
mangal yapak...et almaya gerek yok ben sıze balık tutarım....:p

ben baslık acama ona göre...gecen cumartesı aksam pazar bulusması dıye actım hala onay beklıo sanırım....:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst