- Katılım
- 26 Mar 2006
- Mesajlar
- 336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önümüzdeki haftaya artık..
Arkadaşlar bu arada ben nick değiştirdim bilgilerinize....
Elveda hopeless1
Elveda ümitsizlikk....
yahu betonarme ulusan motorun yarın akşam eğitimine katılacağım. benle gelsene.. bi tarafımızı halletmeden öğrenelim bişiler
haber at bana 542 676 73 26
bırbırımızı bı keselesek....
eee fikirlerınızı beklıyorum....
gerçekten bunu yazmış olamaz di mi
iki alternatif ile kafa karıştıralım diyorsanız hodri meydan![]()
- beynam ormanları
- haymana kese aktivitesi
beynama gidelim derim , bahadinliyi de orda bi dere falan bulur gusül abdesti aldırırız![]()
olsun abı yaaa....bıdaha gıdek nolcekkı....şöle güzelce bi çimer gelırık...haymana daki hamama bir kaç sene önce gitmiştik.hiç memnun kalmamıştık..belediyenin işletiminde ama temızlık ve disiplin konusunda çok zayıftı ...orman gezısı daha ıyı olur .. orda bi sorun olursa orman kanunları geçerli ne de olsa..:mrgreen: