Tüm CUP Motosiklet Modelleri Hakkında - Sizce Hangisi ?

Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
117
bisan 100 cup aldım diğer çinliler gibi dökülüyordu yamaha ybr 125 le takas ettim mutluyum huzurluyum :queen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Merhaba...bende 1,5 senedır cup kullanıyorum
benım motorum
Kymco Actıv 110
masallahı var
İstanbul içinde cokk rahat İstanbul dısında bıraz yavaş kalıyor
ama sağlamlığı ve tasarruflu oluşu yetiyor...:cat:

p1010042kc3.jpg


tikkybebe080wu9kj7.jpg
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
18
honda cub 90in üzerine motor yok.motor cok sessiz ve ekonomik.bende 98 modeli var gözüm gibi bakiyorum.daha 400´de.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
2
arkadaşlar slm bende mondial kh 1oo var. yaklaşık 1o ay oldu. benim sorunum hız... ilk zamnlar da yol durumuna göre 100 110km/h yapıyordu ama şimdi 80 den yukarı çıkmıyo. servislerindende memnun değilim. tavsiyeyle bi tamirciye götürdüm servis değil fakat adam subablardan yapdığını söyledi mantıklı geldi bana. acaba doğrumudur. ve kullanan arkadaşlar varsa? arka tekerlek çok aşırı kayıyor sizdede öylemi. freni sıkmaya korkuyorum. ve ön çarkı büyütmeyi düşünüyom ne dersiniz....
 
Katılım
8 Şub 2007
Mesajlar
2
arkadaşlar bu cup lar içerisinde kuba motorlar nasıl
hem de türkiye de üretildiği söyleniyor
eskiden skyjet olarak ithal ediliyordu bizim evin yokuşlu bir yerde olmasından dolayı şöyle bir duruma tanık olduk
kymco cup iki kişi zorlanırken skyjet banamısın demedi ne dersiniz bu kuba motor hakkında
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
83
arkadaşlar 1 seneye yakın bi zmndır yuan 110 cup kullanıyorum diyebilirimki hmn hmn hiçbi sorun yaşamadım ki ben çok hor kullanırım fakat hor kullandığım kadarda bakarım motora yaklaşık 3 ay önce büyük bi kaza geçirdim 80 km hızla kamyonetein kasasına girdim bön taraftaki bütün plastik parçalar kırıldı ama allahtan baana bişey olmadı tabi kaskım saolsun bunu unutmıyalım
motoru ilk aldığımda öncekı konulara bakarsanız bnmde sizin gibi 80 i geçmiyo fln gibi konularım war arkadaşlar altı üstü 100 yada 110 cclik motorlar bunlar ve fazlasını beklemeyın gerçi 110 km yi gördüm ama doğruluğu tartışılır motorunuzu sewin ona özen gösterin sizi asla yarı yolda bırakmaz çünkü o bir CUP
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
83
ulen her modelciler birleştide bi şu cup çıları biraraya getiremedik ona yanarım e hadi cup çılar ses werin
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Ben 2. el ramzey 100 aldım, temmuzda ehliyet sınavına gireceğim. Her konuda yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
72
honda cup modelini piyasaya ilk çıkardığında dünyada en çok satılan motosiklet olduğunu biliyormusunuz? 4 milyonun üzerinde satılan cup modeller şehir içi ve şehirlerarası yollardaki performansları ile kendilerini çabuk sevdirdiler.
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
211
yılmaz kardes ne zaman cıkıyorlar pıyasaya ??

arkadaslar butun cup lar vıteslı mı ??
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Modenas malezya malı ve sadece motorunu kawasaki malezyalılar için üretiyor, geçen bizim bakkal modenasla yokuş aşağı geliyormuş, 110 la giderken, ara sokaktan aniden fırlayan bi taksiciye çarpmış, motorda hiçbirşey yok, bende motosa ya gidip bi modenas bakacam yarın, innovayı verip modenas alsam kabul ederlerrmi acaba ? yenisi 2050 dolar. benimki 9 bg, modenas 8 bg. yenilerin içinde 130 luk var acaba modenasın başka bayisi varmı? internet sitesi bilen varsa lütfen bana verebilirmi?
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
55
arkadaşlar bende de bisan motocub 100 var. 4500 km'deyim allaha şükür hiçbir sorunu olmadı şu ana kadar hem az yakıyor hemde uzun yolda ortalama 80 ile gidebiliyor o yüzden seviyorum motorumu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst