- Katılım
- 1 Nis 2005
- Mesajlar
- 2,168
sonix motorun gerçekten güzelmiş.hayırlı olsun.
şunları dene faydası olur:alisemerci' Alıntı:Arkadaşlar gerçekten çok geç çalışıyor bu ramzey 100 cup. Yeni olduğu için mi yoksa ayar bozukluğu mu? Sabahları o kadar soğuk da değil üstelik. İnanın abartmıyorum. Lütfen birisi söylesin.
mücahid' Alıntı:Benim Mondial 110 ft şimdilik gayet sorunsuz. 140 km 9 ytl benzin harcamış. 100 km 2,28 litre benzin yaktı. Su an 170 km deyim. Cok fazla kullanamıyorum. Genel olarak rahat ve saglam bir motor. Farklı kategorideler ama scooter modellere nazaran daha derli toplu ve dayanıklı bence. Aldıgım günden itibaren bayiye veya servise gitmek zorunda kalmadım. Daha cok erken ama inşallah bundan sonrada böyle devam eder.
mücahid' Alıntı:Yılmaz merhaba. Motor daha cok yeni ama buji konusunda ne dersin. Kaliteli buji almak lazım mı.
slm arkadaş motorun hayırlı olsun ben hem 110ft hem 100kh bindim benim bindiğim motorlar arasında dağlar kadar fark wardı bunu söylemek istedim. 100kh da çok fazla titreme var motor 90ını geçmio ama 110ft de o kadar titreme yok benden söylemesi:queen:kaskxx' Alıntı:sorunsuz binelim de motora, 80' de 90'da gözüm yok, Ekonomik olacağına inandığım için bunu seçtim zaten. ne kadar ekmek okadar köfte. Bana özgürlüğü tattırsın da abi gerisi hikaye, otobüslere endeksli hayattan usandım artık...