Tüm CUP Motosiklet Modelleri Hakkında - Sizce Hangisi ?

Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
90
alisemerci' Alıntı:
Arkadaşlar gerçekten çok geç çalışıyor bu ramzey 100 cup. Yeni olduğu için mi yoksa ayar bozukluğu mu? Sabahları o kadar soğuk da değil üstelik. İnanın abartmıyorum. Lütfen birisi söylesin.
şunları dene faydası olur:
önce benzin musluğunu aç
jikleyi (sol elciğin altındaki küçük kol) sonuna kadar çek
gazı sonuna kadar aç
marşa bas (vitesin boşta olmasına dikkat et)
motor çalışınca gazı yarıya indir
1-2 dakika çalıştır
sonra 1. vitesle yavaşça kalkış yap 2'ye al
2. viteste 100-200 m gittikten sonra jikleyi kapat
not: elektrikli marş almıyorsa ayak marşını kullan ayrıca vites pedalını debriyaj olarak da kullanabilirsin yani kalkışta 1'e almak için pedala bastıktan sonra ayağını kaldırmadan hafif gaz ver sonra çok yavaşça pedalı serbest bırak, biraz tecrübe istiyor ama motor soğukken kalkışta stop etmesini önler...
 
Katılım
25 Nis 2005
Mesajlar
47
slm, 1 haftada 450 km'ye ulaştım.Bu arada neler yaşadım aktarayım, kornam arada bir tutukluk yaptı, birde alarm taktırmıştım, durduk yerde ötmeye başlıyordu servise götürdüm ve hiçbir ücret almadan onardılar. ekstradan zinciri germişler ve gerekli yerleri yağlamışlardı, sağolsunlar. tek kişi için oldukça ideal bir motor ancak ben 90 kiloyum,eşimde bindiği zaman + 60= 150 kg ediyoruz. Haliyle yokuşlarda bayağı zorlanıyor. Benim durumumdaysanız Ya boşayın hanımı yada hemen zayıflayın :) Yakıta gelince 450 km'de 28 ytl yaktım. Çok devirli kullanamadım sanırım, ama yinede bence az yaktı. Henüz 60 km'nin üstüne zorlamadım. 15 gün sonra ilk bakım var.. benden bu kadar şimdilik.. motorum Çalınacak stresi dışında çok memnunum...
 
Katılım
25 Nis 2005
Mesajlar
47
slm.. 900 km deyim. 5 ytl ile 90 km yol yapıyorum.. zincir esnemesinin dışında problem yaşamadım.iki defa zincir ayarı yaptırdım. Sanırım iki kişi bindiğimiz için oluyor. Motor 90 km hızı geçmiyor. Bu hız da benim için yeterli... Ama söylemeliyimki bu motor şimdiden küçük gelmeye başladı...Boy 1.85 kilo 90'a yakın...maddi ve manevi olarak hazır olur olmaz daha büyük bir makina şart..uzun yol yapabilmek istiyorum..Pazar günü ehliyet sınavına giriyorum ,, girenlere başarılar.. sağlıcakla....:)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
98
Benim Mondial 110 ft şimdilik gayet sorunsuz. 140 km 9 ytl benzin harcamış. 100 km 2,28 litre benzin yaktı. Su an 170 km deyim. Cok fazla kullanamıyorum. Genel olarak rahat ve saglam bir motor. Farklı kategorideler ama scooter modellere nazaran daha derli toplu ve dayanıklı bence. Aldıgım günden itibaren bayiye veya servise gitmek zorunda kalmadım. Daha cok erken ama inşallah bundan sonrada böyle devam eder.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
mücahid' Alıntı:
Benim Mondial 110 ft şimdilik gayet sorunsuz. 140 km 9 ytl benzin harcamış. 100 km 2,28 litre benzin yaktı. Su an 170 km deyim. Cok fazla kullanamıyorum. Genel olarak rahat ve saglam bir motor. Farklı kategorideler ama scooter modellere nazaran daha derli toplu ve dayanıklı bence. Aldıgım günden itibaren bayiye veya servise gitmek zorunda kalmadım. Daha cok erken ama inşallah bundan sonrada böyle devam eder.

benim 110ft 6000 km de sorun yok. ufak tefek şeyler oluyor plastik aksamı iyi değil. motor kısmında hiç sorun olmadı zaten. plastik aksamı da sağlam değil. düşmedim ama 100kh si olan biri düşmüş geçen heryer kırılmış.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
98
Yılmaz merhaba. Motor daha cok yeni ama buji konusunda ne dersin. Kaliteli buji almak lazım mı.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
mücahid' Alıntı:
Yılmaz merhaba. Motor daha cok yeni ama buji konusunda ne dersin. Kaliteli buji almak lazım mı.

bence orjinal bujisi yeterli. sadece arada bujiyi temizlemek ve 1000km de değiştirmek lazım. kaliteli bujiye gerek yok yani.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
98
Yılamz 110 ft lerin sanzımanı 4 ten sonra boşa gecmiyor mu? Benim motor 4. viteste durduktan sonra bosa geciyor ama giderken 4 ten sonra vites kolunu sonra ileriye basarsan bosa gecmiyor. böylemidir
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
227
kaskxx' Alıntı:
sorunsuz binelim de motora, 80' de 90'da gözüm yok, Ekonomik olacağına inandığım için bunu seçtim zaten. ne kadar ekmek okadar köfte:). Bana özgürlüğü tattırsın da abi gerisi hikaye, otobüslere endeksli hayattan usandım artık...
slm arkadaş motorun hayırlı olsun ben hem 110ft hem 100kh bindim benim bindiğim motorlar arasında dağlar kadar fark wardı bunu söylemek istedim. 100kh da çok fazla titreme var motor 90ını geçmio ama 110ft de o kadar titreme yok benden söylemesi:queen:
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
"cup clup" kurulsa iyi bir hareketlilik olur sitede, hazır yad da geliyorken. her ide cup sahibi olanlar bir arya gelir ve sonra da belli zamanlarda illerdeki cup clup ler toplanırlar falan filan...
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
536
Ah cuplar ah
Fiyatları çok uygun bu fiyatlarla insanları cezbediyorlar.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
cup 100'lük ve 125'lik motor kullanıcıları

mrb arkadaşlar tüm cup modeline sahip motorcularla burada buluşmak istedim
hadi buyrun yorumlarınızı yazın ...:cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
slm kardesim bende de mondial 110 var su ana kadar memnunum sonrasını allah bilirr
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Benimde şimdiye kadar gezdiğim tek motor mondial 110 kf.Başka motora binmediğimden çok güzel geldi hızı filan
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
98
Merhaba arkadaslar bende 110 ft var. Genel olarak memnunum motorumdan.Yalnız 500 km deki yağ değişiklinden sonra motorun çalışması biraz değişti. Motor 85 km hızı geçinçe biraz fazla ses yapmaya başlıyor. Bu normal midir.Şu an 820 km deyim. Rodaj için yeterli bir mesafe aldığımı düşünüyorum. Siz ne kadar mesafe katettiniz rodaj için. Motor 500 km bakımına kadar çok rahat çalışıyordu ama şimdi rölantide sanki stop edecekmiş gibi baygın çalışıyor. Neden olabilir sizce. Birde serviz sadece yağını değiştirdi bujinin değişmesine gerek olmadıgını söyledi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst