- Katılım
- 30 Ara 2005
- Mesajlar
- 4,358
işçilik zayıf dedik de bu kadar değil. arkadaşın biri pevgeot moped daha kolay çalışıyo demiş. benim motor buz gibi havalarda bile hemen çalıştı.
zangif
benim 110ft de amortisörde 2 kişi tek kişi ayarı var. sertliği ayarlanıyor.
arkadaşlar çin motorları arasında en sağlam motorlardandır cuplar.
5100km yi geçtim fazla bi şikayetim yok. dağ tepe köy ilçe toz toprak gezdim.
bence kullanmaya göre güzel motorlar. gönül daha iyilerini ister tabi
zangif
benim 110ft de amortisörde 2 kişi tek kişi ayarı var. sertliği ayarlanıyor.
arkadaşlar çin motorları arasında en sağlam motorlardandır cuplar.
5100km yi geçtim fazla bi şikayetim yok. dağ tepe köy ilçe toz toprak gezdim.
bence kullanmaya göre güzel motorlar. gönül daha iyilerini ister tabi