Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
abi warya neden millet aktivite icin acik ogretim sinavinin odlugu gunu secerki gecen senede formula gelmisti acik ogretim sinavi oldugu guın biletlerim yanmisti bu 2 etti bi hafta sonraya ayarlayin kesin ordayim abi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilker84 o ses eğer vidaları gevşemişse ön taraftaki çamurluktan geliyor olabilir, bence çamurluğun bağlantı vidalarını bi kontrol et, yada, ön fren hidrolik bağlantısını sağlayan borunun frene bağlandığı noktada metal bir kısım var, o çamurluğa çok yakınsa giderken titreşimden çamurluğa deyip ses yapıyor olabilir, bende bi ara öyleydi, eğer öyleyse vidasını çok hafif gevşetip biraz dışa doğru çevirerekten metal kısmın çamurluktan uzaklaşmasını sağlaman gerekir.

ya şu cumartesi gezisine bende çok katılmak isterim ama cumartesi yarım günden fazla çalışıyorum :pale: hatta bu hafta belki çok daha uzun olabilir :pr: gerçi benim açımdan herşey ogün belli olur ama akşam üzeri olursa ayarlamaya çalışırım :silent:

çok sağol yarın sabah ilk işim bu söylediklerini kontrol etmek olcak :cat:
bu arada hakan abi cidden buluşma tarihi ve saatini değiştirelim bir organizsyon yaptık diyince ne güsel herkes yorum yapıp katılma isteğini ortaya koydu çok güzel harika bir dayanışmamız var bayıldım buraya aöf sınavlarından sonra ve öğleden sonra olsun sanırım herkes katılabilcek o zaman hakan abicim :):bounce::cat:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Boğaçhan;692956' Alıntı:
Argat, özelden de olsa paylaşmanı isterim. Zamanın berhinde; Tekerlekli Araç Teknisyenliği, öncesinde Bir devlet teşekkülünün Ana tamir atölyesinde görev ifası, motor öğretmenliği gibi görevlerde iştigal ettim. ufak tefek ayrıntılar işte... Şimdi bu alandan uzağım ama; severek yapılan işlerden kazanılanlar da unutulmuyor.
Uzun lafın kısası; mekanik ilgi/bilgi ve görgümün iyi olduğunu söyleyebilirim. Mühendis değilim, ilim seviyesinde bilgimin olduğunu söyleyemem. Ama... Problem ve çözümüne ilişkin, fikir ve uygulama bazında ortaya bir şeyler koyabileceğimi değerlendiriyorum.
Paylaşırsanız, belki bir katkımız olur.

Hocam ben alaylıların okullulardan çoğu yerde çok daha iyi olduğunu gördüm hatta bu okulluların alaylıların yanında staj yaptığını bile :) ki öğretmenlik diyosun
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
---------
kurallara aykırı mesaj yazmışım özür dilerim. motoruna zarar veren adama tehtid etmek suç.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
Emr550m geçmişolsun. Hasta adam çok memlekette sen dua et motoru alıp gitmemişler. Geçen bir topicde 15000 ytl lik motoru alarm falan dinlememiş kaldırıp götürmüşler...
Bir kaç sayfa önce gösterdiğin çantaları alma derim. Çünkü büyük olduğu için özellikle sağda eksozun ısısından yamuluyorlar. Ben geçen cuma daha küçük çanta aldım Sirkeci den.Resimleri koyarım... Tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
23
Boş vites müşürü bozulmuş .. Vitesi boşa alsanda müşür bozuk olduğu için devreyi tamamlamıyacak ve el marş'ı çalışmıcak. Vitesi boşa aldığından emin olduğunda (boşa aldığın zaman arka teker tamamen dönmesi gerek) ayak marşıyla kontak açık durumda çalıştır motoru. Aynı sorun benimde başıma gelmişti ..

Bu arada arkadaşlar bu cumartesi günü açıköğretim sınavları var .. Haftaya haftaiçi bi akşam ayarlasaydık iş çıkışı olmaz mı ???




dostum saolasın verdigin bilgiler için
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
emr550 kardeş selam geçmiş olsun ama ne olduğunu anlamadım durum nedir.

dostlar bi veri tabanı oluşturalım bu topic ilk açıldığı günlerde yapmıştık

adı soyadı, yaşı, mesleği, bulunduğu yer, telefon numarası, pilakası, kan grubu ama bu excel dosyası şeklinde özelden birbirimize atalım ki dataları herkez görmesin birimiz herhangi biyere gidince yardım isteyecek veya ziyaret edebileceği bi arkadaşımız olsun. ne dersiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
OOO MÜDÜR nerelerdesin ya

buralardayım abı kımse kusura bakmasın cok yogunum bu aralar.ayrıca karbüratör degıstırdım sebebı ıse benım jıglenın yayı cıkmıs meyer calısmıyordu jıgle sonra aldık bı yerden taktık yuzde 95 aynı jıgle gördugum kadarı ıle sadece rölantı vıdası bırazdaha uzun ve ınce bırde ustundekı yazı farklı:rendeer:

obkavı olabılır verı tabanı ama deıdgın gıbı herkez görmesın dusmanlarımız olabıır:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karburatoru ne zaman değiiştirdin gece bi değişiklik oldumu ???
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum ne zman degıstırdıgın önemlöı degılkı:) 2 gun oldu.sabahları şak dıye calısıyor jıgle acmadan tek masrta ama bı ayarsızlık var belkıde aksam ustu taktık acele ıle ondan olsa gerek zaten sıbob ayarım geldı o zaman gıttıgımde adam akıllı baktırırım.gıdısı fln aynı bı degısıklık yok swort
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
EVET DOSTLAR HİÇ YORUM YAPMIYOSUNUZ BU KONUDA,

arkadaşlar böyle bişey yapmamdaki amaç şu örneğin Eskişehire gitmem gerekti orada emr550 var tanışmakl isterim, içelde Viceroy, ankara boğaçhan, kütahya odwolf istanbul içide öyle göztepe tarafından swort, altunizade jameika, kızıltoprak gece gibi bilgiler birinde toplansın (ben veya başkası farketmez) mail adresi üzerinden gönderilsin sonra bilgi gönderenlere dosya halinde toplu bilgiler geri atılsın. böylece üye olan herkesin elinde bi detaylı liste olur ne dersiniz.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
emr550 kardeş selam geçmiş olsun ama ne olduğunu anlamadım durum nedir.

dostlar bi veri tabanı oluşturalım bu topic ilk açıldığı günlerde yapmıştık

adı soyadı, yaşı, mesleği, bulunduğu yer, telefon numarası, pilakası, kan grubu ama bu excel dosyası şeklinde özelden birbirimize atalım ki dataları herkez görmesin birimiz herhangi biyere gidince yardım isteyecek veya ziyaret edebileceği bi arkadaşımız olsun. ne dersiniz.



bişe olduğu yok. rahatsızın biri gece brandayla kapalı motora bıçak saplayıp brandayıda, çantalardan birinide yarmış. Durduk yere 100 milyon zarara girdim. olan bu. modlardan birinin de mahalle lafı alayı üzerine kızıp mesajımı sildim. sinirden biraz saydım tabi o ayrı mesele.


bilgi toplama konusuda toplu sms şeklinde yardımcı olabilirim. kredisi 5 kuruşa felan geliyor. Program ile bilgi bankasıda oluşturulabilir.

EVET DOSTLAR HİÇ YORUM YAPMIYOSUNUZ BU KONUDA,

arkadaşlar böyle bişey yapmamdaki amaç şu örneğin Eskişehire gitmem gerekti orada emr550 var tanışmakl isterim, içelde Viceroy, ankara boğaçhan, kütahya odwolf istanbul içide öyle göztepe tarafından swort, altunizade jameika, kızıltoprak gece gibi bilgiler birinde toplansın (ben veya başkası farketmez) mail adresi üzerinden gönderilsin sonra bilgi gönderenlere dosya halinde toplu bilgiler geri atılsın. böylece üye olan herkesin elinde bi detaylı liste olur ne dersiniz.


tabiki beklerim abicim. iletişim bilgileri için mesajlaşalım. haber sistemi için eğer fırsat bulabilirsem kendi sitemizde inşallah olacak öyle şeyler. Ama sıkıştıkca sıkışıyor işler.. bişe yapmaya kalkışınca öyle oluyor hep.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
72
obkavi bence çok iyi olur:cat:, herkes kendisiyle ilgili bilgiyi bir kişiye atsın o kişide tümünü topladıktan sonra bilgi gönderen kişilere geri mail gönderebilir, yada sms vs. ile nasıl olacaksa işte...
madem fikri sen ortaya attın bence bu işide sen üstlen obkavi :cherry: :rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
emr550m kardeş anladım benimde brandayı iki yerden delmiş mahallenin veletleri birde lastiğin altına çiviler yerleştirmişler,
abi bi gördüm delirdim zaten pip..nizi kesecem ulen diye çemkirdim birkaç kez ama yapacak bişeyyok memleket zonta dolu.
bonzai elbette kardeş elimden geleni yaparım malum yaz geliyo herkez biyerlere gidecektir dostluklar sadece sanal ortamda kalmasın

o arada msn adresim [email protected] sürekli açıktı

aşağıdaki başlıklardaki bilgiler yeterlimi sizce arkadaşlar
Adı Soyadı, yaşı, bulunduğu şehir/semt, mesleği, telefon numarası, plakası, kan grubu birde varse jpeg formatında resmi

bu bilgileri benim msn adresime atabilirsiniz.
tüm bilgiler toplandığında bana bilgi gönderenlere geri atacağım toplam bir excell dosyası olarak daha sonra şu internet sitesi kurulduğunda da oraya bu bilgileri üye bölümüne ekleriz. bir sms programı ilede güncel haber toplantı gibi faaliyetleride sms olarak atabiliriz. tabi emr550m dostumun yardımları ile

[email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Tamam obkavi sms olayı için bi muhabbet çeviririz gene. Program sistem felan var. Eskiden kalan bayiliğim vardı. Sms satın alıp toplu olaylarda kullanılır. Bilgileri topla eve ilerde kendi sitemize envanter olur güzel olur.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
38
emr550m kardeşim geçmiş olsun. allahtan alıp gitmemişler bi arkadaşınkini çalıyolardı son anda yakalamış. belki birisi çok kıskandığı için yapmıştır. nede olsa alımlı motor:p

obkavi iyi düşünmüşün. sana bu istediklerini nezaman yollıyayım şu resimleri bilgisayara atım sonra yollasam olur mu?

beyler şu buluşma işinede tam bir sonuç yazsak...:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
2
mrb. arkadaslar bende aranıza katıldım ehliyeti aldım.hayırlısıyla keeway 150cc düşünüyrm biraz saçma olcak ama tavsiye edermisiniz:D:cherry:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
38
ya sorunla alaksız ama ne zman aldın bu gecen haftasonunki sınav sonrasımı?

bende yeni aldım memnunum 2 ay oldu. ama bunu soran cok arkadasımız oldu. son 15 sayfaya bir bakarsan hepsini anlatmışlardır tecrübeli kişiler.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
tunc83 hemen atabilirsin kardeşim şu ana onunla uğraşıyorum
NİCK,ADI SOYADI, YAŞ, ŞEHİR, EV semt İŞ semt
TEL cep, MESLEK, PİLAKA, MODEL, RENK, YILI, KM Sİ, KAN GRUBU, EHLİYET, E-MAİL, MSN,
bilgileri topluyorum

şu ana kadar bana ulaşanlar
1 OBKAVİ
2 İLKER84
3 ESCAPESUS
4 GeCe__
5 EMR550M
6 FLAYING HELLFISH
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst