Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Affınıza sığınarak, bişi sorcam: dün saat 18:00 gibi İstanbul/fındıklıda bi tane keeway 150 yolda kalmıştı çalışmamaya ısrar ediyodu, bizim formdamı o arkadaş?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
balayyusuf yada cobalt olmasın sakın:):p
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
Aşağıdaki yazı üyelerin geçmiş sayfaları çok fazla karıştırmamamaları ve yaptığımız işi tekrar hatırlatmak için 2-3 günde bir tekrar atılacaktır.

Selam dostlar, Bildiğiniz üzere 2 gündür sl150 kullanan arkadaşların veya bu sayfaya müdavim arkadaşların, kişisel bilgilerini toplayarak bir veri tabanı oluşturmaya çalışıyoruz, sürekli arkadaşlar mail yolu ile bana gönderiyorlar sağolsunlar,
Bu çalışmanın amacı, Topicde sohbet ettiğimiz arkadaşları yakından tanıma fırsatı bulmak, ilişkileri sağlamlaştırmak toplu organizasyonlarda birlikteliği sağlamak farklı şehirlerdeki arkadaşları o şehir ziyarete gidildiğinde bulup tanışma fırsatı yaratmak, yolda gördüğümüz veya herhangi bir yerde karşılaştığımızda birbirimizi tanımak veya hangi bölgede veya şehirde isek yolda kaldığımızda oraya en yakın arkadaşımızdan destek almak, daha doğrusu hayatı paylaşmak için yapılıyor. İleriki dönemde emr550m arkadaşımız bir sl150 ile alakalı sayfa yasarlıyor bunun içinde bir toplu sms programı uygulaması da olacvak sanırım böylece organizasyon veya diğer etkinlikleri birbirimize ulaştırma şansımız da olacak İnşallah. bu kişisel bilgiler topicde yayınlanmayacak sadece bana bu bilgileri gönderen arkadaşlara excell formatında bir dosya olarak topluca geriye gönderilecektir.

Aşağıdaki istenen bilgilerin bana [email protected] adresine aynı zamanda msn adresim gönderilmesini rica ediyorum

NİCK, ADI SOYADI, YAŞ, ŞEHİR, EV-semt, İŞ semt, CEPTEL, MESLEK, PİLAKA, MODEL, RENK, YILI, KM Sİ, KAN GRUBU, EHLİYET durumu, E-MAİL, MSN


Şu ana kadar bana bilgilerini gönderen arkadaşlarımız aşağıdaki gibidir.

1 OBKAVİ
2 İLKER84
3 ESCAPESUS
4 GeCe__
5 EMR550M
6 FLAYING HELLFISH
7 BALAYYUSUF
8 ERCÜMENT
9 SWORT
10 BONZAİ
11 TUNC_83
12 CHOPPERMANİA
13 BERATDC
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
23
bende 2.motor olarak keewayı alalı yaklaşık 1 hafta oldu su an 350 km deyim.motordan çok memnunum yalnız sanki bana biraz fazla yakıyor gibime geldi.10 ytlye 75 km götürdü.ve ikinci olarakta motora sis lambası taktım elektirigini ise direkt kutup başından aldım yalnız motor çalışır vaziyette bile aküyü tamamen boşalttı...yoksa elektriği fardan alıp araya role koyarakmı yapsaydım.:silent::silent:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar özen motorla ilgili topic açtım yaşadığım sorunlarla ilgili mumkum mertebe özen motora gitmeyin eğer gidersenzde çok dikkatli olun sakın satış elemenının söylediklerine itibar etmeyin verdikleri garantileri yazılı olarak urunun uzerinde olamasına yada başka bi şekilde yazılı olarak temin edin. bizim farla ilgili yazılar yazdım gecenin dışında pek ilgi görmedi anladığım şu oldu herkes farının ışığından memnun.

by_asya yakma konusunda bişey diyemem bilgi olarak yetersizim. sis farı konusunda röle şart tabi birde bizim orijinal akuler sis farına pek yeterli gelmiyo ya yedek bir aku almak yada amperi yuksek bir aku takmak gerekiyo normal aku ile selektor yapma ve çok kısa mesafe kullanma şeklinde olabilir yoksa akunu yine bitirir. unutmadan hoşgeldin motorun hayırlı olsun kazasız belasız gunler dilerim...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obkavıkendınıde yazmısın lısteye alem adamsın abıı:mrgreen:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
23
hoşbulduk swort ve tüm keeway ailesi ve unutmadan motoru 2.600ytl+plaka sizce fiyat iyi diimi.zaten motomax daha keeway getirmiyor.galiba son motoru ben aldım .
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
23
................................................................................................................................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
gece
işin ciddiyeti olsun diye kendi kendime mail attım o yüzden yazdım adımı abi :) :) (manyakmıyım ben anlamadım ki) :)

flying hehlfish
abicim evlilik var ise sonunda yok ben istemem, bekalik sultanlik valla

valla dostum olabilir aslında ama tipim değilsin :) :) bide ben o haltı yedim zamanında

byasya hayırlı olsun kardeş
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Yarın C.tesi Sanırım kimse gelmeyecek. Görünende öyle. Bundan sonra bende yokum demektir. Burdan Herkese Sevgilerimi Gönderiyorum...
Lafa gelince herkez birşey söylüyor toplnmaya gelince ortalıkta kimse yok. Zaten böyle olmaz neyse..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar cidden bakın hakan abinin kalbini kırmayalım bu konuyla ilgili kimse bişi yazmadı ama arada bir herkes buluşalım die msj atıyor hakan abicim ben yarın geliyorum kaçta nerde buluşuruz foto makinasıda getircem bol bol resimleriz abi :) millet herkesin mi işi var yaw yarın ?
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
ya arkadaşlar cidden bakın hakan abinin kalbini kırmayalım bu konuyla ilgili kimse bişi yazmadı ama arada bir herkes buluşalım die msj atıyor hakan abicim ben yarın geliyorum kaçta nerde buluşuruz foto makinasıda getircem bol bol resimleriz abi :) millet herkesin mi işi var yaw yarın ?


Tamam kardeşim sen gel. gelecek olan arkadaşlarımda var telefonla birbirimize ulaşırız merak etme tamammı. yarın telefondan görüşelim. 3-4 tane motor bizim dışımızda birdaha bende hiçbir yere hiçbir faaliyete katılmayacağım sonuçta herkez havaya konuşuyor anladığıma göre.görüşürüz kendine iyi bak:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bırak sımdı jameıka ben gecenlerde dedım hafta sou ısım yok dıye o zman nerdeydın ala ala adamı hasta etme....

:)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
hakan abi kusura bakma gelmek istiyorum ama şartlar oluşmadı yoksa seni kırmayız biliyosun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam hakan abicim görüşürüz yarın haberleşiriz zaten ben bu gece acıbademde arkadaşta kalıcam daha rahat olur gelmem hem görüşürüz abicim sende kendine iyi bak :cat:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
38
Yarın C.tesi Sanırım kimse gelmeyecek. Görünende öyle. Bundan sonra bende yokum demektir. Burdan Herkese Sevgilerimi Gönderiyorum...
Lafa gelince herkez birşey söylüyor toplnmaya gelince ortalıkta kimse yok. Zaten böyle olmaz neyse..

abicim ben kaç defa yazdım kimse cevap vermedi. ben ancak saat 7 den sonra gelebilirim uyarsa bana cevap yazın. isterseniz büyük çamlıcada güzeldir. orayada takılabilirsiniz.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
34
Dostum site işini elimden geldiğince boş vakit kaldıkca halletmeye çalışmaktayım. Ancak işlerin içine bide evden taşınma olayı girince iyice gecikti. Eksik olarak grafiğimiz yok fotoşop bilen arkadaşlardan güzel bir template beklemekteyim.

Fikir alışverişi için, şöyle bir başlangıç olsun dedim :)

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst