Arkadaşlar anaca fırsat bulabildim nete girmeye gerçi benim için iyi bir performans bu.
Istakoz gibi olmuşum güneşte uyumaktan uyandırmazmı insan yahu, gerçi özlem sağolsun buz gibi suyu dökünce geldim kendime.
Süper eğlendik arkadaşlar daha nicelerine inşallah. Fotoğraflar süper olmuş arkadaşlar. tabi balonlara diyecek yok eline sağlık ahmet.
Bu hafta yanınıza gelicem zeytinciler. görüşmek üzere esen kalın.
Murat abi Tatar atasözlerinden bi tane de ben yazayım...
Mesela "Et rakı,Tatarın hakkı" demiş atalarımız:mrgreen:
Sıra sen de hehheeee
offff offffff offffff
bu günde teknede olmak vardı
gezmediğimiz koy kalmadı ama bizim ekip gerekirse bi ada bile keşfeder
bi dahakine cumadan çıkalım yolaaaaa
kesmedi böle 1.5 günn
bende hala enerji var
ama keşke wallace dinleseymişim sözünü
omuzlarımmmm yanıyorrrrrrrrrrrrrr:
ya şuleyle volkan vardı fotolarda onlar hangi arada geldilerrrr
5 dak erken kaçmaya gelmiyorr yanınızdan
bu arada bi çok arkadaşla vedalaşamadımmmm
üzgünümmmm beni affedin ama otobüse yetişicektimmm
zaten zar zorrr yer ayarladımmm
az kaldı mahsur kalacaktımmmm çeşmede
Lodos bak millet heyecanla bekliyor. ama sen tam Huzurevi Mt adına yakışır davranıyorsun şu fotoğraf işinde. (Yavaş ve titrek:mrgreenBaba sökmez bize yok 162 fotoymuş vs imiş falan. Bak ben gezi gecesi 140 küsür adet yükledim. Ha gayret dostum sen bi otursan 160 değil 1160 tane de yüklersin sana inanıyoruz yaparsın.
Eğer yarın da yüklemezsen topluca MT izmir-manisa olarak gece uykunda rüyana girip sana "fotoğraflar nerde lodosssss" diye yüklenecez. Olmadı mı bak gelirim motorla evinin etrafında döner dururum çeşme limanda döndüğüm gibi.
Forrap la haftasonu dialograından bir kısmı:
Wallace: Tuncer senin Tshirt ün bedeni neydi?
Forrap: Bilmiyorum abi etiketi kopardım ya L ya da M emin değilim ama.
Bir kaç saat sonra başka bir üye,
Başka bir üye: Tuncer senin Tshirt ün bedeni neydi?
Forrap: Bilmiyorum abi etiketi kopardım ya L ya da M emin değilim ama.
ve başka bir üye.... Yazık Forrap hiç üşenmeden bütün efendiliği ile herkese tek tek aynı cevabı verdi.
Sonra,
Wallace: Tuncer Tavla turnuvası birincisine Tshirt hediye edelim mi? Senin kinin bedeni neydi?
Forrap: Abi benim tshirtü hediye etmeyecez di mi?
Wallace: yok be abi soranlara beden söyleyecem de.
Forrap:Bilmiyorum abi etiketi kopardım ya L ya da M emin değilim ama.
bu böyle devam etti durdu
Bir de denizdekiler ve teknedekilerin diyologları vardı ki şahane.
Wallace: Duyulmaz su nasıl?
Duyulmaz: süper abi
Wallace: soğuk mu?
Duyulmaz: Yok abi değil atla gel
Wallace cesaretlenir tam atlayacak bir bakar Racingiski suda
Wallace: İski su nasıl?
Racingiski: abi buz gibi sakın gelme otur çayını iç sen
Wallace geri çekilir, Hayaletfilo teknenin en tepesinden balıklama atlar
Wallace: Hayalet su nasıl?
Hayalet: Süper abi gel
Wallace: ben en iyisi bir çay içeyim.
Lodos: Olm ne çayı hasta etme adamı yürü denize
Ya var ya şu çeşme turundan iki perdelik komedi oyunu çıkar yazsam mı acaba????
evet özlemcim akşamüstü sizi iskelede karşıladık ferhat la. ama seni göremedim. hatta birçok kişiyi göremedik. rahmi abileri... mecitleri... neyse hepinize kocaman sevgiler :rendeer::rendeer::rendeer:
Arkadaşlar anaca fırsat bulabildim nete girmeye gerçi benim için iyi bir performans bu.
Istakoz gibi olmuşum güneşte uyumaktan uyandırmazmı insan yahu, gerçi özlem sağolsun buz gibi suyu dökünce geldim kendime.
Süper eğlendik arkadaşlar daha nicelerine inşallah. Fotoğraflar süper olmuş arkadaşlar. tabi balonlara diyecek yok eline sağlık ahmet.
Bu hafta yanınıza gelicem zeytinciler. görüşmek üzere esen kalın.
Wallece süpersin:queen: Ama şu beden olayı L ile M değildi L ya da XL idiNeyse artık...
Tiyatro olayı aylardır aklımda biliyomusunuz,bunu hatta sizede söyliyecektim ama motordelisi şuan öyle bir tiyatro hazırladıkları için sanki onları taklit ediyormuş gibi olmasın diye söylemedim,üstünden biraz daha zaman geçsin taşlar iyice yerine otursun hallederiz diye düşündüm.Ufukta güzel yapımlar da var gibi![]()