- Katılım
- 30 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,257
Sen gel yaparız bişeyler tabi ki:wiinkk:
hava yagmassa motorla gelmek istiyorum, insallah persembeye kadar duzelirde guzel bi bulusma yapariz hafta sonu icin...
Sen gel yaparız bişeyler tabi ki:wiinkk:
:queen::queen: ferhat kardesımm bizde defansa geçtık mı hayattaa gol atamazlar :cat::queen:kaleye gürkay abiyi sokun top gecer adam gecmez:queen:
kaleye gürkay abiyi sokun top gecer adam gecmez:queen:
Huzurevi Mt ye karşı Kreş Mt maç yapsın mı acaba?
işallahh son dakika bi aksilik çıkmazsa yazınnn beni kreş mt amigolarınaaaaYA TUNCER,,SENİ HİÇ ANLAMIYORUM BABA YAAAA,,
YANİ İZMİR MT OLARAK, O HEZİMETİ İLLA YAŞAMAKMI İSTİYORSUNUZ HALISAHADA... TO MANİSA UNİTED FC
8 hazıranda bnm sınavımm varr gelmekk isterımm gine arızaa yapıyorumm yaa offfffffffffffffffffffffffffffffffff niye hepp benn
:queen::queen: ferhat kardesımm bizde defansa geçtık mı hayattaa gol atamazlar :cat::queen:
MECİT sizi sahaya gömdükten sonra bir MESCİT bulup sizin için dua edeceğiz
Öyle boşuna da olmaz hem,şu işi ilerletip baklavasına olayına filan da getirelim diyorumBaklava harici bişeyler de olur,siz kaybedeceğiniz için siz seçin
![]()
MANİSA MT UNİTED BOMBA GİBİ GELİYORRRRRRR..........
benim romatizmalarım azdı ben oynamıyorum :queen:
Sevgili Wallace,
Yine Kurtlar Vadisi CD sini izlemişin akşam galiba.....Sana da o kadar seyretme dediydim.r:
r:
r:
Ya nereden buluyorsun öyle senaryoları:silent:
Bak sana söylüyorum İzmir'de böyle şeyler olmaz. Irak mı burası::cekic::
İzmir de herşeyden önce sevgi ve saygı var.::149::....:wiinkk:......:queen:
Sen bırak detaylarla uğraşmayı.
Maça odaklan. Janjanlı formanı bi havalandır. Maçtan sonra nasipse Mecit'e hediye edicez. Gollerini unutmamasına yardımcı olucak.:queen::queen::queen:
Sevgili Wallace,
Yine Kurtlar Vadisi CD sini izlemişin akşam galiba.....Sana da o kadar seyretme dediydim.r:
r:
r:
Ya nereden buluyorsun öyle senaryoları:silent:
Bak sana söylüyorum İzmir'de böyle şeyler olmaz. Irak mı burası::cekic::
İzmir de herşeyden önce sevgi ve saygı var.::149::....:wiinkk:......:queen:
Sen bırak detaylarla uğraşmayı.
Maça odaklan. Janjanlı formanı bi havalandır. Maçtan sonra nasipse Mecit'e hediye edicez. Gollerini unutmamasına yardımcı olucak.:queen::queen::queen:
ya bu maçın bi iddiası olsun baride deysin yendiğimize:cherry: