- Katılım
- 27 Nis 2006
- Mesajlar
- 477
arkadaşlar benim olduğum takım kaybetmez :cherry:ahada buraya yazıyom bende çamur var pislik var çelme var faul var var oğlu var top geçer adam geçmez:queen:bak fazladan dizlik takın ayaklarınıza yada salın topu kaleye karışmam valla demedi demeyin hele bide tel kıyında sıkıştırmayım kimse sizi sökemez o telden eeeee 120kg baskı uyguluyo boru değil:queen:haaa bunun adı ikili mücadele diye geçiyo kipapta
anladınız siz onu