[İzmir MT] 08 Haziran Cuma Toplantı + Halı Saha Maçı

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
arkadaşlar benim olduğum takım kaybetmez :cherry:ahada buraya yazıyom bende çamur var pislik var çelme var faul var var oğlu var top geçer adam geçmez:queen:bak fazladan dizlik takın ayaklarınıza yada salın topu kaleye karışmam valla demedi demeyin hele bide tel kıyında sıkıştırmayım kimse sizi sökemez o telden eeeee 120kg baskı uyguluyo boru değil:queen:haaa bunun adı ikili mücadele diye geçiyo kipapta :p anladınız siz onu
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
arkadaşlar benim olduğum takım kaybetmez :cherry:ahada buraya yazıyom bende çamur var pislik var çelme var faul var var oğlu var top geçer adam geçmez:queen:bak fazladan dizlik takın ayaklarınıza yada salın topu kaleye karışmam valla demedi demeyin hele bide tel kıyında sıkıştırmayım kimse sizi sökemez o telden eeeee 120kg baskı uyguluyo boru değil:queen:haaa bunun adı ikili mücadele diye geçiyo kipapta :p anladınız siz onu

sahanın diğer ağır topunu unutma sevgili gürkay:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ANAMMMMMMMMMMMMM............... :queen:
MAÇA GELLLLLLLL...MAÇAAAAAAAAAAAA.................. ::coool:: ::winkwink:: ::hakem1:: ::hakem1:: ::xblink:: :flower: :flower:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Ya adımı yazmışsınız eywallah da benim diz zamanında top yüzünden kırıldı.Oyunda yokum ama her türlü tezahurat taş sopa,biber gazı,çanak.çömlek be bilimum her tarz çirkeflik mevcut.Gezi de beni huzurevi MT ye transfer ettiler ama bakalım.Amigo durumuna göre bakarız.Herkes aslında aynı takım demi...

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: ama şu da var huzurevi MT vs kreş MT mi
yoksa İzmir MT vs Manisa MT mi?

ona göre Erkmene enerji takviyesi yapacaz da,ee kolay değil Gürkay abiyle mücadele :mrgreen::p:cherry: Heleki bir de Mecit var.aman aman aman aman...

Tuncer 11 e 11 maç olacağa benziyor,daha adam gelirse.Siz Stadyumu kapatın bence.Bu böyle olmaz:bounce::bounce::bounce::rendeer::rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Gürkay bize sökmez bunlar kardeşim. Ağzı olan konuşuyorları geçtik biz. Sende çamur varsa bizde de çamurluk var, diz varsa dizlik var, kafa varsa kask var ha bu arada aynı takımda olursak eğer silindir gibi geçeriz üzerinden karşı takımın ama arada ben yine çay ve sigara içerim baştan söyleyeyim sonra limandaki gibi şaşırmayın
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
14
geçen toplantıya geç gelmiştim ama bu seferkine erken gelicem yalnız kime tezevrat yapcaz hepinizde kardeşimizsiniz :cherry:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
27
Son sürat idmanlara devam ediyorum 2 senedir futbol oynamıyorum oynamayı unutum gibi bir şey :cherry: ama o günü sabırsızlıkla bekliyorum mütiş maç olucak :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
duyulmaz duruma göre Alsancak stadınıda kapatabiliriz:pSen tabi ki bize tezahurat yapacaksın,bu nasıl soru:)Sen Kreş MT desin,vatanını nasıl unutursun!:)

moto_kaan,vaktinde gel sende katıl maça:)Ama illaki ben tezahurat yapıcam oynamam diyosan biz her zaman seni amigo olarak almaya hazırız:p

fuchs,okul günlerimizdeki gibi haşin ve vahşi oynamanı istiyorum senden :p O cüsseyi iyi kullan,bak rakiplerimiz dişli:)Gürkay,wallace,mecit,lodos vs.....
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
tuncer dedim ya cumartesi bileğim kötü diye bir şişti ki sormaa..hastaneye gittim allahtan bağlarda incilme varmış..yavaş yavaş iyiye gidiyor ...
manisa mt yı ben bombalıcam merak etmeee:bounce:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
180
toplantının erken olması guzel uzun suredır katılamıyorum ızmır mt nın toplantıları guzel oluyodu..
8 hazıran benım ızmırdekı son aksamım gece 1 otobusum var malüm öğrencilik hayatı
ama son aksam toplantıda olmaya calısıcam
mac ıse artık seneyee..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
taner_k,iyileş valla kesin olarak bekliyorum seni (anlattığın gibi değilsen hışmımdan kurtulamazsın ona göre:p).

MNY46(Nezih),arkadaşı alıcam toplantıya giderken (fuchs'u)yoksa seni alırdım,artık dolmuş molmuş gel,bekliyorum gel de ensene bir iki şaplak atayım.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
BANA BAKIN,, MANİSA MT UNİTED'IN TEKNİK DİREKTÖRÜ OLARAK,,TÜM MANİSA MT LİLERİN BURADAN ,RAKİP TAKIM İZMİR MT İLE YAZIŞMALARINI YASAKLIYORUM..

MAÇ SAATİNE KADAR RAKİP İLE İRTİBATI KOPARIYORUZ..


İRTİBAT KURANI TAKIMDAN KOVARIM ONA GÖRE..

BU AKŞAM ANTRENMAN SAAT 22.00 DA,, SAKALLI MURATIN MEYH...DE..:queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
oradayız mecit eksiksiz firesiz...sıkı bi antreman olsun ama,top başı yapalım artık :queen:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
BANA BAKIN,, MANİSA MT UNİTED'IN TEKNİK DİREKTÖRÜ OLARAK,,TÜM MANİSA MT LİLERİN BURADAN ,RAKİP TAKIM İZMİR MT İLE YAZIŞMALARINI YASAKLIYORUM..

MAÇ SAATİNE KADAR RAKİP İLE İRTİBATI KOPARIYORUZ..


İRTİBAT KURANI TAKIMDAN KOVARIM ONA GÖRE..

BU AKŞAM ANTRENMAN SAAT 22.00 DA,, SAKALLI MURATIN MEYH...DE..:queen:

Manisalı atılmış arkadaşlar olursa hiç üzülmesinler, alayını ben hakem takımına alabilirim.
Bu maç kırankırana geçeceğinden tahmini 22 hakeme ihtiyaç olacak.
Zaten maçtan hakemler galip çıkacak:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
ya mecit kopardın bizi akşam antrenmanda. sürünerek gittik valla eve. biz onları antrenmansızda yeneriz. sen rahat ol. hehe
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
mecit beni de antremana alsanıza ya bende manisalı olurum sizin antreman sahası süpermiş
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ne demek murat'ım HUZUREVİ-MT olarak tam kadro oradaydık akşam pek bi yorucudu idman ::winkwink::baaas:: ::koop:: (antreman programını ağır tutmuş MECİT :queen: )
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Evet Manİsa Mt Unİted Futbolculari,,

Bu AkŞam Antrenman Saatİnİz 22.00'da SÜreyya Parkinda Çeng...de!!!!

Bİraz YÜklenme Yapicaz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst