[İzmir MT] 08 Haziran Cuma Toplantı + Halı Saha Maçı

Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
bizim İzmir MT vallaha allah ne verdiyse aynen çıkacak galiba,baksana ne bir idman ne bi şey.Elle çaylar, sağa sola selam maça devam.

Tuncer İzmir Mt için ne gibi planların var:mrgreen::)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
madem takimlar kuruldu bende pon pon kizlari ayarliyorum burdan... ne renk olsunlar?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
duyulmaz,çok güzel ve etkili planlarım var:pSiz merak etmeyin...Bir dakikada anlatıp olayı halledicez:)Bizim antremanlar zihinde:)Gerçek bir antrenman istiyorsan Manisa MT ninki gibi,şu sıralar herkesin parasının suyu çekilmiş vaziyette:p
Hem alkol vs. futbolla bağdaşmaz:)Biz doğru yoldayız...

uglychild,anlaştık:)Rengi farketmez:pAma bi kaç melez fena gitmez...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
BEnde gelicem demek istiyorum ama, sanırım gelebilirmiyim die sormam lazım, bilmiyorum artık wallace, forrap bizi tanırmı? tanımaz heralde. :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Eserrrrrrrr o nasıl söz,ne demek gelebilirmiyim:)Sen gel ben kırmızı halı sererim ayağına...
Başımızın üstünde her zaman yerin var,sen yeterki gel.Senin yerin her zaman ayrı:rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
:) teşekkürler kardeşim, sıkıntılı günler yaşadım, yaşıyorum da, gelip soramadım sizleri, bir sorun çıkmazsa toplantıya gelmeyi düşünüyorum. bide, tamam sen tanırsında wallace tanımaz beni :) kesin yani :) herşeye en baştan dielim :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
BEnde gelicem demek istiyorum ama, sanırım gelebilirmiyim die sormam lazım, bilmiyorum artık wallace, forrap bizi tanırmı? tanımaz heralde. :)
Eserim canım kardeşim seni nasıl unuturuz ya hayret bişeysin. Senin motorunu bile kullanmışlığım var urla gülbahçe yollarında unuttun mu. Gelebilir miyim diye sormana gerek bile yok sen gelebilirsin hatta bende geliyorum demen yeterli. Bekliyoruz unutma
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
:) Teşekkürler dostum, cuma yanınızdayım o halde,hem sizi hem muhabbetinizi özledim.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
200
yok henüz, inşallah yakında bakalım, v-storm yada honda nt-700v kalbimden geçenler :)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bakın maçta oynamıcak olanlara seslenmek istiyorum. ben holiganizmi seviyorum ve uygulamayı düşünüyorum bana katılmak isteyenler buraya yazsın :p
unutmadan şu videodan eğitim almıştım mutlaka izleyin.

nasıl holigan olunur ?

http://www.youtube.com/watch?v=ltqOsk1wBsE
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
kayseri tep tep :):) kayseri tep tep :):) Bahis oranlarını açıklıyorum arkadaşlar :)

yüzyılın maçı

maç sonucu çifte şans
1 0 2 1/0 1/2 0/2
İzmir mt- Manisa mt 1.05 7.00 27.00 - - 17.00

evet arkadaşlar olmaz olmaz demiyerek rüyalarındaki motoru almak isteyip alamayanlar :):) basın manisa mt ye 27.00 ganyanı 1 koyup 27 alın arkadaşlar. Tabi yersen :):):):):):):):):)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
moto_kaan,fazer bana da yakışmaz mı:salut:
Bize ne motorlar yakışır da işte para denen şey fazla uğramıyor yanımıza,yakalarsam bi daha bırakmıycam ama:)
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Eserim canım kardeşim seni nasıl unuturuz ya hayret bişeysin.
Senin motorunu bile kullanmışlığım var
urla gülbahçe yollarında unuttun mu. Gelebilir miyim diye sormana gerek bile yok sen gelebilirsin hatta bende geliyorum demen yeterli. Bekliyoruz unutma

iyi de abi sen herkesin motorunu kullanmışlığın var.Ben o kadar kullansam unuturum vallaha.Hatta Çeşmede çarşıdan geçen scootercının bile motorunu alıyordun da adam kaçtı:mrgreen::mrgreen::queen::bounce::cherry:
Demir at grünce dayanılmıyor.Ruhumuz da var...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
iyi de abi sen herkesin motorunu kullanmışlığın var.Ben o kadar kullansam unuturum vallaha.Hatta Çeşmede çarşıdan geçen scootercının bile motorunu alıyordun da adam kaçtı:mrgreen::mrgreen::queen::bounce::cherry:
Demir at grünce dayanılmıyor.Ruhumuz da var...

ya valla bana bi haller oldu eskiden kimsenin motoruna dokunmazdım ama şimdi herkesin motoruna biniyorum bozdum kendimi yalan oldum:queen:

Serkanım, tuncerim fazer hepimize yakışır parayı dert etmeyin evren ganyanları yazdı. ben o paralarla herkese alacağım bi tane fazer. baktık paramız yetmedi maketini alırız hem az yakar:queen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
bugun park bornovadaki afm bowling den fiyat aldım
hamburger+içecek+oyun 12ytl
içecek+oyun 7 ytl
tek oyun 5 ytl
2 oyun 10 ytl
(içecekler meşrubat:) )

forrapım ksk yada ugrıcam zaaman bulabilirsem,bakalım birde ordan fiyat alalım
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bugun park bornovadaki afm bowling den fiyat aldım
hamburger+içecek+oyun 12ytl
içecek+oyun 7 ytl
tek oyun 5 ytl
2 oyun 10 ytl
(içecekler meşrubat:) )

forrapım ksk yada ugrıcam zaaman bulabilirsem,bakalım birde ordan fiyat alalım

çay yok mu içecek olarak, yoksa ben termosumu alıp gelirim
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
sen her türlü alıcan abi termosu:cherry: universite sınırlarını aşmaya başladı namın,kurumsallaşmış şirketler önlemini almalı bence sana karşı:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst