Eserim canım kardeşim seni nasıl unuturuz ya hayret bişeysin. Senin motorunu bile kullanmışlığım var urla gülbahçe yollarında unuttun mu. Gelebilir miyim diye sormana gerek bile yok sen gelebilirsin hatta bende geliyorum demen yeterli. Bekliyoruz unutmaBEnde gelicem demek istiyorum ama, sanırım gelebilirmiyim die sormam lazım, bilmiyorum artık wallace, forrap bizi tanırmı? tanımaz heralde.![]()
Eserim canım kardeşim seni nasıl unuturuz ya hayret bişeysin.Senin motorunu bile kullanmışlığım var urla gülbahçe yollarında unuttun mu. Gelebilir miyim diye sormana gerek bile yok sen gelebilirsin hatta bende geliyorum demen yeterli. Bekliyoruz unutma
iyi de abi sen herkesin motorunu kullanmışlığın var.Ben o kadar kullansam unuturum vallaha.Hatta Çeşmede çarşıdan geçen scootercının bile motorunu alıyordun da adam kaçtı:mrgreen::mrgreen::queen::bounce::cherry:
Demir at grünce dayanılmıyor.Ruhumuz da var...
bugun park bornovadaki afm bowling den fiyat aldım
hamburger+içecek+oyun 12ytl
içecek+oyun 7 ytl
tek oyun 5 ytl
2 oyun 10 ytl
(içecekler meşrubat)
forrapım ksk yada ugrıcam zaaman bulabilirsem,bakalım birde ordan fiyat alalım