[İzmir MT] 08 Haziran Cuma Toplantı + Halı Saha Maçı

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Valla gel uglychildım:)Ama yağmur yağarsa kasma kendini,uzun yol...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
eğer kalabalık olacaksan ksk deki girne caddesindeki halısaha uygun olabilir gayet büyük 9 a 9 bile yapabilirizz.....aklımızda bulunsun
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
Huzurevi Mt ye karşı Kreş Mt maç yapsın mı acaba?

YA TUNCER,,SENİ HİÇ ANLAMIYORUM BABA YAAAA,,

YANİ İZMİR MT OLARAK, O HEZİMETİ İLLA YAŞAMAKMI İSTİYORSUNUZ HALISAHADA... TO MANİSA UNİTED FC
işallahh son dakika bi aksilik çıkmazsa yazınnn beni kreş mt amigolarınaaaa
alıştık nasılsa yenme
hep fb için amigoluk yaptıkkk bu seferde kreş mt diye bağrınırız bi 3 gün daha sessizleri oynarızzz nolacak
hem siz huzurevi mt siniz enerjinizde kalmamıştır
bizimkiler daha kreşte çooook hareketlilerrrrr:queen::queen:

8 hazıranda bnm sınavımm varr gelmekk isterımm gine arızaa yapıyorumm yaa offfffffffffffffffffffffffffffffffff niye hepp benn

:queen::queen: ferhat kardesımm bizde defansa geçtık mı hayattaa gol atamazlar :cat::queen:

oğlummm hem sınav var diyporsunnnn hem defans diyorsunnn olmuyor böleee bi karar ver artıkkkk
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
MECİT sizi sahaya gömdükten sonra bir MESCİT bulup sizin için dua edeceğiz:)
Öyle boşuna da olmaz hem,şu işi ilerletip baklavasına olayına filan da getirelim diyorum:)Baklava harici bişeyler de olur,siz kaybedeceğiniz için siz seçin:p

AH TUNCERİM AHHHH....

BUGÜN İTİBARİYLE TÜM MANİSA MT OLARAK "ANTRENMANLARA" BAŞLADIK..

SABAH VE AKŞAM OLMAK ÜZERE GÜNDE ÇİFT ANTRENMAN YAPIYORUZ..

GÜRKAY ABİ,,ŞİMDİDEN İKİ KİLO VERDİ...

MANİSA MT UNİTED BOMBA GİBİ GELİYORRRRRRR..........
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
mecit hocam,sizin antreman sahası şehir manzaralı bir yer ,oksijen falan bolmuş galiba:cherry: ya bu maçın bi iddiası olsun baride deysin yendiğimize:cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
benim romatizmalarım azdı ben oynamıyorum :queen:

anlamam ben kamfolin bengay sür bandaj yap çık sahaya. sonra kreş mt nin diline mi düşecez. Zaten duyduğuma göre seni bizim Başkan (yıldırım demirören) transfer etmek için girişimlere başlamış sen de o yüzden bahane buluyorsun dimi sakatım falan diye
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
transfer dönemi başladı wallace... kendimi riske atmamam lazım :farao: spaliyi kim fazla verirse onda oynarım :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sen gel ben sana en bolundan gönül akçesi verecem.

Ya aklıma geldi şimdi durduk yere sinirlendim tekrar. Şimdi yine [MT İzmir] üyesi olan bir arkadaş telefon teknolojisiyle yine
[MT İzmir] üyesi başka arkadaşları arar ve " o toplantıya gitmeyin" der mi? Bence der hemde kesinlikle der. Hatta üstüne üstlük toplantı sonunda da arayıp "katılmadığın için teşekkür ederim" bile der. Neyse saygı sevgi yine bizden olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili Wallace,
Yine Kurtlar Vadisi CD sini izlemişin akşam galiba.....Sana da o kadar seyretme dediydim.:pr::pr::pr:
Ya nereden buluyorsun öyle senaryoları:silent:
Bak sana söylüyorum İzmir'de böyle şeyler olmaz. Irak mı burası::cekic::
İzmir de herşeyden önce sevgi ve saygı var.::149::....:wiinkk:......:queen:
Sen bırak detaylarla uğraşmayı.
Maça odaklan. Janjanlı formanı bi havalandır. Maçtan sonra nasipse Mecit'e hediye edicez. Gollerini unutmamasına yardımcı olucak.:queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Sevgili Wallace,
Yine Kurtlar Vadisi CD sini izlemişin akşam galiba.....Sana da o kadar seyretme dediydim.:pr::pr::pr:
Ya nereden buluyorsun öyle senaryoları:silent:
Bak sana söylüyorum İzmir'de böyle şeyler olmaz. Irak mı burası::cekic::
İzmir de herşeyden önce sevgi ve saygı var.::149::....:wiinkk:......:queen:
Sen bırak detaylarla uğraşmayı.
Maça odaklan. Janjanlı formanı bi havalandır. Maçtan sonra nasipse Mecit'e hediye edicez. Gollerini unutmamasına yardımcı olucak.:queen::queen::queen:


ne bileyim abi benim aklım ermez böyle senaryolara geldi işte bir anda aklıma. Sanırım üstüm açık kalmış:cat::cat:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
Sevgili Wallace,
Yine Kurtlar Vadisi CD sini izlemişin akşam galiba.....Sana da o kadar seyretme dediydim.:pr::pr::pr:
Ya nereden buluyorsun öyle senaryoları:silent:
Bak sana söylüyorum İzmir'de böyle şeyler olmaz. Irak mı burası::cekic::
İzmir de herşeyden önce sevgi ve saygı var.::149::....:wiinkk:......:queen:
Sen bırak detaylarla uğraşmayı.
Maça odaklan. Janjanlı formanı bi havalandır. Maçtan sonra nasipse Mecit'e hediye edicez. Gollerini unutmamasına yardımcı olucak.:queen::queen::queen:

:cherry:doğru diyor wallace hocam,boşver sen takma artık bunları herkesin yolu ve gönlü belli:cherry: marko abi banada hayalet diye diye bi sen kalmıştın izmir mt de bak nazarın deydi,geleceğim dediğim geziye gelemedim kaliperim bozuldu:pale: nazar etme nolur acı bana yaw bende gelmek istiyorum hep nasip olmuo:cherry:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Kesin bi tarafın açık kalmış WALLACE'M bişeyim herşeyim.::exclaim:::pokey::
bak dikkat et kendine maça kadar başına bişey gelmesin,çaylar senden baklavalar karşı takımdan (kreş-mt)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
arkadaşlar maç için yer belli değilse bucada şahlanlar diye bir halı saha var 2 senelik falan yeni bir yer 24 saat sıcak su ayakkabısı olmayana ayakkabı falan kiralama ve en önemlisi halı sahası yeni ve güzel...düşünürseniz telefon numarası bulabilirimmm..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
ya bu maçın bi iddiası olsun baride deysin yendiğimize:cherry:

Sandwich'im dedik ya baklavasına ya da lodosların seçeceği birşeyine diye(onlar kaybedeceği için seçim hakkını onlara bıraktım).

İddia var zaten ortada yani:cherry:


chatkut buca çok uzak kalıyor.Halı sahayı bornova tarafında ayarlayacağız.Topicte yayınlayacağım hangi halı sahada yapacağımız kısa bir süre içinde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst