Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
ya biraz önce avcılardan geldim ampülüm yanmış ne uzunlar ne kısalar yanıodu çok zorlandım gelirken yarın ilk işim ampulü değiştirecem bide bişey soracam dikkat eden oldumu arka freni sıktınızda stoplar yanıomu önü sıkınca yanıoda benim arkayı sıktımı stoplar yanmıyo deneyen varmı hiç
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
lew242'nin verdiği linkteki videolara bakarsan Çin'de motosiklet kullanıcılarını geçtim neredeyse tüm trafik unsurları Türkiye'den beter. O ne abi, kimsede kask yok, kimin nerden gittiği belli değil (kimin eli kimin cebinde gibi oldu:p). Hatta videoyu çeken (sanırım bu lew) bile acayip riskli kullanıyor.:bounce: Videolarda kullandığı müzik keşmekeşi güzel açıklıyor doğrusu.:) Lew İngiltere'de böyle kullansa bi daha motor kullandırmazlardı herhalde.:)

lew242, I think about videos, China have got many many traffic problems.:pale: No helmet, no rule, no limit. Your music on the videos, explain the China traffic, traffic is terrific.:mrgreen:

abicim çin ne öyle yaa :)Her yerde insan heryerde insan.Adam 3.vitese geçemedi videoda :silent:Heryerden bir bisikletli çıkıyor.Yasanacak ülke değil.Ben bile burda biraz trafik olunca bunalıyorum orda hergün bu kadar trafik çekilmez.Adamda haklı(lew242) deli deli kullanmakda :)
Lew242= China is very crowd country :) Traffic is very bad:):p and you are very fast:cat::) are you crazy? :silent::bounce:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
16
Ben orada oturacam eve kaparım bi dahada çıkmam dışarı..Seyrederken bile başım döndü yaaa:queen:

Eleman iyi kullanıyor ama motoru varmı böle kullanan ha:p:p:p
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
32
arkadaşlar transalp teki gibi yanalara da case takan varmı? cok kalıplı durur ancak taşırmı ?
uygulayan varsa fotoları bekliyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
43
Merhabalar...
Motor gerçekten hoş.
Dün bende baktım ve kafama yattı.
Lakin parası biraz ağır geldi.
Sormak istediğim; acaba kışa yaklaşırken bu CBF150'nin fiyatı düşer mi? Düşerse ne kadar olur tahmininiz?
Cevaplarsanız memnun olurum.
Selamlar.

Bu arada ek olarak, yakıt durumu nedir?
Bir litre ile gittiği mesafe?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
ya biraz önce avcılardan geldim ampülüm yanmış ne uzunlar ne kısalar yanıodu çok zorlandım gelirken yarın ilk işim ampulü değiştirecem bide bişey soracam dikkat eden oldumu arka freni sıktınızda stoplar yanıomu önü sıkınca yanıoda benim arkayı sıktımı stoplar yanmıyo deneyen varmı hiç

Stoplar konusunda ben de sorun yok. Yalnız geçen gün yazmıştım, gösterge panelinin sol tarafının ışığı kesildi. Gece kaç km ile gittiğimi görmekte zorlanıyorum.
Çok sıkıntı değil ama 4000 bakımı da yaklaştı o zaman garantiden hallolur sanırım.
Senin dediğin Ampul patlaması olayını başka forumda bir kurye yazmıştı sanırım. Benim yazdığım gösterge ışığını da bir arkadaş başka bir kuryede görmüş. Hadi hayırlısı.
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Merhabalar...
Motor gerçekten hoş.
Dün bende baktım ve kafama yattı.
Lakin parası biraz ağır geldi.
Sormak istediğim; acaba kışa yaklaşırken bu CBF150'nin fiyatı düşer mi? Düşerse ne kadar olur tahmininiz?
Cevaplarsanız memnun olurum.
Selamlar.

Bu arada ek olarak, yakıt durumu nedir?
Bir litre ile gittiği mesafe?

Arkadaşım , ben ce eğer müsaitsen almanı tavsiye ederim.Şu an da fiyatları 3650 + plaka vs vs ... civarında fiyat ta indirim şeklin de bir ayarlama olacagını düşünmüyorum .
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
Stoplar konusunda ben de sorun yok. Yalnız geçen gün yazmıştım, gösterge panelinin sol tarafının ışığı kesildi. Gece kaç km ile gittiğimi görmekte zorlanıyorum.
Çok sıkıntı değil ama 4000 bakımı da yaklaştı o zaman garantiden hallolur sanırım.
Senin dediğin Ampul patlaması olayını başka forumda bir kurye yazmıştı sanırım. Benim yazdığım gösterge ışığını da bir arkadaş başka bir kuryede görmüş. Hadi hayırlısı.

bugün servise gittim farların hem ampülüm yanmış hemde kablosu kopmuş onu yaptılar arka frene bastımı yanmayan stoplarda frenin orda bişeyi çıkmış ondan yanmıomuş onuda yaptılar arkım motoru sağ düşürmüştü ayak freni yamulmuştu ondan oldu heralde
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
bugün servise gittim farların hem ampülüm yanmış hemde kablosu kopmuş onu yaptılar arka frene bastımı yanmayan stoplarda frenin orda bişeyi çıkmış ondan yanmıomuş onuda yaptılar arkım motoru sağ düşürmüştü ayak freni yamulmuştu ondan oldu heralde

Valla benim göstergedeki lamba da bir kez fena bir çukura dalmıştım ondan olabilir gibime geliyor. Gerçi o anda olmadı ama şüphem o.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
+10000000
böylece forum hep aynı soruların cevaplandığı, sıkıcı bir forum olmaktan da çıkar
biz de defalarca aynı soruya cevap vermek zoruında kalmamış oluruz
ayrıca foruma göz atması öyle günler değil, en çok bir kaç saat sürer
biz bir emek verip sizin sorularınızı cevaplıyoruz, lütfen sizlerde bir parça zahmet gösterip foruma göz atın...

Forumda aradığınız birşeyi daha kolay bulmak için sağ üstteki "bu konuda ara" butonunu kullanabilirsiniz....

Ben orada oturacam eve kaparım bi dahada çıkmam dışarı..Seyrederken bile başım döndü yaaa:queen:

Eleman iyi kullanıyor ama motoru varmı böle kullanan ha:p:p:p

Tın tın gidiyor işte... Insan basar biraz... :cherry:
Bu arada , kamera arkadaşın kaskına (veya kafasına) bağlı... Bu sıradan bir kamera da olabilir , portable media player'lara takılan bantlı parmak kamera'lardan da olabilir...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Forumda aradığınız birşeyi daha kolay bulmak için sağ üstteki "bu konuda ara" butonunu kullanabilirsiniz....



Tın tın gidiyor işte... Insan basar biraz... :cherry:
Bu arada , kamera arkadaşın kaskına (veya kafasına) bağlı... Bu sıradan bir kamera da olabilir , portable media player'lara takılan bantlı parmak kamera'lardan da olabilir...

videolara dikkat ettiysen yazmış lew
farın tam altındaki boşluğa koymuş sanırım kamerayı
bir yerde alt yazı olarak yazmış
ayrıca şu kamera işi çok kafamı kurcalıyor benim
cep tel için bir sistem düşünüyorum şimdi ama bakalım, belki başarılı olurum
diğer yandan ginger bir arkadaşında görmüş
mp4 player+parmak kamera ikilisi şeklinde
onuda soruşturdun biraz ama fiyatı makul video in li mp4 bulamadım(gingerin arkadaşı sertec marka video in i olan mp4 ve parmak cam kullanmış söylediğine göre)
yada fiyatı uygun hazır bir sistem bulsam alıcam valla hemen
almanyadan falan bir şekilde getirme imkanımız olur mu acep?oradakilere de bakmıştım zamanında ama uçuk fiyatlardı valla, kalite ise süperdi ama
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
arka frene basınca benimde stoplar yanmıyo yaa...
ilk aldığımda yanıyordu...geçen arka fren çok geç tutuyor diye vidasını sıktım biraz sertleştirdim acaba ondan mı kaynaklandı..?bi bilgisi olan varmı?

bu arada 150 km yapmışım 1 haftada işten sonra akşamları geziyorum biraz...ehliyet olayı hallolsun o zaman bol bol binicem...
grşrz..
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arka frene basınca benimde stoplar yanmıyo yaa...
ilk aldığımda yanıyordu...geçen arka fren çok geç tutuyor diye vidasını sıktım biraz sertleştirdim acaba ondan mı kaynaklandı..?bi bilgisi olan varmı?

bu arada 150 km yapmışım 1 haftada işten sonra akşamları geziyorum biraz...ehliyet olayı hallolsun o zaman bol bol binicem...
grşrz..



bence baktır problem vargi senin motorda birde orta ayaklığında kontrol et arka teker rahat dönüyormu yazık yenı motor sıkmasın
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bence baktır problem vargi senin motorda birde orta ayaklığında kontrol et arka teker rahat dönüyormu yazık yenı motor sıkmasın

sorun yokmuş benim arka stopta...arka freni sertleştirdiğim için ışığın yanması için biraz daha kuvvetli basmam gerekiyor...
yani ışık müşiri sanırım frene belli bir oranda basınca yanıyor ve ben freni sertleştirdiğim için o seviyeye kadar basmadan fren yapıyorum bu durumda ışıkta geç yanıyor...
bakalım ışığın hassaslık ayarı varsa onu ayarlamaya çalışcam yoksa freni yine gevşetmeyi düşünüyorum çünkü ışık önemli bir uyarıcı arkamdan gelenin frene bastığımı anlaması lazım...
bu konuda bilgisi olan varsa cvp bekliyorum...
bugün direksiyon sınavınıda verdik hafta içi dosyayı alıp ehliyetide halledicem...
izmirde cbf çiler buluşmuyormusun?
grşrz...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Bu cbf150 lerin 2.elleri daha pahalı :)
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=3986391

İlanlara bakarken gördüm. Bi de ilandaki motorun fotoğrafı benim Konya'da çektiğim fotoğraf.:mrgreen: Kendi fotosu gibi koymuş.

huhauhauha:mrgreen: halkımız iş bilir işdee:p:queen::queen: bu arada arkadaşlar cbf 150ye saldırı var hemen karşı atağa geçelim:silent::queen::queen:alallala:queen:
http://www.motosiklet.net/forum/mot...aydin-keske-bunu-almasaydin-3.html#post687974
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
chatkut
Arka frene bastığınızda stop ışığının yanmasının hassaslık ayarı var... En azından cbrda var , cbf de de vardır muhtemelen...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
slm arkadaslar uzun süredir yazamıyorum benim motor 3000 e geldi su an 3100 km de bazı sorunlarım var hatırlarsanız su eksantrik zinciri sesi vardı gergi degişti ama ses kesilmedi motor ısındıktan sonra cızır cızır bazılarında var bazılarında yok diyor servis gercekten motor ısınınca o hos sesin yerini her gaz verişte cızırtıya bırakıyor bence buda kronik yasayan arkadaslar var burda aynı sorunu sizde durum nasıl?motor 3000 bakımdan dün cıktı titreyen km teli garanti kapsamında degisti hafifte olsa ufak bi titreme var ancak eskisi gibi sapmıyor bugün aksam gösterge panelinin sag tarafındaki yakıt gösterge lambasının yanmadıgını gördüm bikac arkadas daha bahsetmiş bence sepep farlar sürekli acık oldugu için ampuller cabuk gidiyor yaklasık 1 ay öncede aksam kısaların yanmadıgını gördüm yagmurda kalmıstı motor sonra kendiliginden yandı muhtemelen dügmeye su kaçtı son olarak arka bagaj klidini tutan sekman laçka oldu anahtarı atınca kilit anahtarla içeri kaçıyo arada sekmanı sıkıstırıyorum halloluyor fakat değişmesi gerekli bunun haricinde sorunum yok ama su eksantrik zinciri sesi gercekten sinir bozucu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst