Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Amaan saçmasapan bir başlık işte... Millet ne yapıcağını bilmiyor gereksiz gereksiz başlıklar açıyor... Maksat geyik olsun , insanların yapacak işi yok heralde...
Neymiş efendim sıkılmışmış... Önce cbr'ı yalayıp yuttumu onu sorgulamalı...
Ben 12.000'deyim cbr ile , k1200r, k1200s, f800s ,f800st , er-5 , fazer vs... de kullandım , fakat hala cbr'ı bırakacak kadar tecrübeli görmüyorum kendimi... ne zaman motorun tüm limitlerine gelirim , o zaman motordan sıkılırım...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Amaan saçmasapan bir başlık işte... Millet ne yapıcağını bilmiyor gereksiz gereksiz başlıklar açıyor... Maksat geyik olsun , insanların yapacak işi yok heralde...
Neymiş efendim sıkılmışmış... Önce cbr'ı yalayıp yuttumu onu sorgulamalı...
Ben 12.000'deyim cbr ile , k1200r, k1200s, f800s ,f800st , er-5 , fazer vs... de kullandım , fakat hala cbr'ı bırakacak kadar tecrübeli görmüyorum kendimi... ne zaman motorun tüm limitlerine gelirim , o zaman motordan sıkılırım...

Aslında çok da mantıklı yazmışsın GorkeM.
"DD" Reşat Arbaş yeni başlayacaklara Motosiklet teorisinde şunları yazmış:
"50cc den baslamak uzere butun motosikletler (scooter ler de dahil olmak uzere) size trafikte yetecek guc ve hizi saglayacak yetenektedir. O yuzden aman 50HP den asagi olmasin, bu 25 oburu 35 o zaman 35 HP alalim filan gibi bir kaygiya kapilmayin. Bu kaygi yarinin problemidir ve yarin sizden 10,000 km uzaktadir. Kaba bir olcutle, alacaginiz motosiklet 250 cc den buyuk olmamalidir. Bununla beraber 125 yada 250cc “baslangic motosikleti” degildir, tum omur boyu zevkle kullanabileceginiz, her isinizi gorebilecek bir makinedir."*

Ben cbf150'mi en az 10 - 15.000km yapmadan bırakmak istemiyorum.


*Alıntı Reşat "DD" Arbaş'ın http://donald.hypermart.net/Teori/GIRIS.htm linkinden yapılmıştır.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Cloud paylaşım için çok teşekkürler:cat: Çok faydalı olacağını düşünüyorum. Ayrıca Reşat "DD" Erbaşında ellerine sağlık. Kısaca bi göz gezdirdim. Oturup güzel güzel yazmış adam. Fırsat oldukça takip etmeye çalışcam yazılarını.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Cloud paylaşım için çok teşekkürler:cat: Çok faydalı olacağını düşünüyorum. Ayrıca Reşat "DD" Erbaşında ellerine sağlık. Kısaca bi göz gezdirdim. Oturup güzel güzel yazmış adam. Fırsat oldukça takip etmeye çalışcam yazılarını.


Eyvallah, sağol!
Reşat Arbaş'ın Motosiklet Teorisi kitabı bu işe niyetlendiğimde aldığım ilk kaynaktır. Kendisini motosiklet konusunda ilk hocam olarak kabul ederim.:) İnternette ve hatta bu sitede de DonaldDuck nickiyle zaman zaman karşılaşırsanız bilin ki o üstat Reşat Arbaş'tır.
Halen internetteki sitesinden ve kitabından zaman zaman faydalanıyorum ve özellikle çevremde yeni başlayan ya da başlayacak arkadaşlara tavsiye ediyorum, aslında bu linki güncel tutmakta fayda var.
Üstelik anlatım dili de çok eğlenceli ve anlaşılır, sohbet eder gibi.

http://donald.hypermart.net
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaybe fabrıka verılerınden bıle yuzde 30 az yaktırmayı nasıl basardın benımde denemem lazım 76,271 yakıyo senın motor yanii haa herkesın motoru 90 100 bın yakıyo ama banada anlatta bende denıcem bu kullanıs teknıgını veya yapılan bı ayar felan varsa
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
birde siz hesaplayın belki yanılmışımdır motorumu aldıktan sonra doğru benzinciye gittim fulledim 35 ytl aldı birkaçgün bindim 10 ytl daha aldım yine birkaçgün daha bindim bu seferde 2,5lt daha benzin koydum budan sonra benzin almadım 590km sonra yedeğe düştü yedek te olan benzini 2,5lt galiba hesap bu
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
16
vaybe fabrıka verılerınden bıle yuzde 30 az yaktırmayı nasıl basardın benımde denemem lazım 76,271 yakıyo senın motor yanii haa herkesın motoru 90 100 bın yakıyo ama banada anlatta bende denıcem bu kullanıs teknıgını veya yapılan bı ayar felan varsa




Ayar elinede zaten benimkide 82 ytl yakıyo...hemde o kadar küçük bir ilçee oturuyorum ki 4 ve 5. vitesleri nadir kullanıyorum.

Motor aynı motor sada üzerindekine bakacan

birde siz hesaplayın belki yanılmışımdır motorumu aldıktan sonra doğru benzinciye gittim fulledim 35 ytl aldı birkaçgün bindim 10 ytl daha aldım yine birkaçgün daha bindim bu seferde 2,5lt daha benzin koydum budan sonra benzin almadım 590km sonra yedeğe düştü yedek te olan benzini 2,5lt galiba hesap bu


Hesaplama şeklin çok uygun değil aslında..sen depoyu önce doldur tamamen..sonra bin bir süre tekrar fulle..ne kadar gezersen o kadar daha hassas bir ölçüm gerçekleşir.

Kırmızı cebefe ciler...çıkartmaları söken varmı içinizde?Ben bugün cbf 150 yazısını ve devamını söktüm güzel oldu.Daha önce siyahtakini görmüştük.
Motorum çok kirli olduğundan fotoğrafını çekip size göstermeyi uygun bulmadım.En kısa zamanda göreceksiniz..
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
herkese selamlar...

bütün cbf kullanıcı arkadaşlara motorları hayırlı olsun.. allah kaza bela vermesin..

bu cbf150 hayranlığı bende de başladı.. keeway superlight150 kullanıcısıyım. motor uzun yolda yoruyo(titreşim rahatsız edici boyutlarda)..
sınıf değiştirmek istiyordum ve
1-düşük maliyetli
2-cüsseli
3-motoru ufak
4-az yakan
arada gazladığımda fazla titremeden 90-100 km bulacak kaliteli motor olarak cbf150 çok cazip geldi.

bugün honda bayisine gittim ve motorun üstüne bindim.
gerçekten motor harika gözüküyor ve mükemmel bi görüntüsü var.
sonuçta o bi honda.

forumda biraz araştırdım ama kafamdaki bazı sorulara yanıt bulamadım..

1-bu motorun gece ışıkları yaktığınızda aydınlatması nasıl ?
2- bu motora 3 adet çanta takılabilir mi ?
3- titreşim ortalama olarak hangi km lerde hissediliyor??
titreşim yok filan demiş bazı arkadaşlar ama yani hiç mi titremiyo bu makina :cyclopsan

motorumu satıp cbf150 almanın zamanı geldi diye düşünenlerdenip.. inşallah yakın zamanda cbf150 ile aranızda olacağım.

arkadaş keeway nerede cbf 150 nerede.........titreşim hiç yok.çıplak elle 70 km gittim.hiçbir sorun yaşamadım.aydınlatması gayet iyi.rölantideyken biraz sönük.gaz verince düzeliyor.hareket halindeyken bir sorun yok.sanırım rölantideyken aküden alıyor elektriği....???aldığım zaman sordum.normal dediler.buradan kullanan arkadaşlara da soralım.bildiklerini yazsınlar bu sorun hakkında.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
En son depoyu fulledikten 350km. sonra dün benzin aldım. 26 YTL.ye tekrar fullendi. Yaklaşık 7.5 kuruş yaktı. Yani 100km.de 2.5litre.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
Benim Honda sakin kullanımda 7,5 ykr,sert kullanımda 8,6 ykr yakıyor.Bir sefer aşırı sert ve devirli kullandım.Yaklaşık 9,5 ykr çıktı.10 ykr yi zor görür !
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
14
Hey whats up people.


I've been making some movies in China on my CBF150, great bike, changed the exhaust. Check out the vids!

120320_pm.jpg


http://www.livevideo.com/ZMC888
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
15
arkadaşlar aynalardan biraz şikayetçiyim ybr 125 aynası taktırmak istiyorum bugün yamaha bayisini aradım 3 ayna bozmak gerekiyomuş cbf 150 nin aynalarını değiştirmek için nasıl yapıcam ve yaptıran memnun olan var mı yardımcı olurmusunuz teşekkürler
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Hey whats up people.


I've been making some movies in China on my CBF150, great bike, changed the exhaust. Check out the vids!

120320_pm.jpg


http://www.livevideo.com/ZMC888

Hi lew242, how is it going?
Your cbf150 is looking nice. I looked this video, good trip! Yes, cbf150 is great!

Bu arkadaş Çinde yaşayan bir İngiliz, ara sıra yazıyor.
Hey millet ne yapıyorsunuz dedikten sonra Çin'de cbf 150'si ile bir kaç film çektiğini ve ekzozunu değiştiğini, filmleri verdiği linkten izleyebileceğimizi yazmış. Ekzoz sesi için olsa gerek.:) bu arada cbf150 için de harika motor diyor.:)

Aşağıdaki de onun cbf150'si. Bize gelmedi bu rengi.


Bahsettiği video da bu linkteki sanırım
http://www.livevideo.com/video/8CFB5F72BFD74BBBAD7C08CE9D5E24B3/mountain-ride.aspx
Ekzoz sesini müzik bastırsa da anlaşılan fena olmamış bu ekzoz değişikliği.

Lew, your exhaust sound is well.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Hey whats up people.


I've been making some movies in China on my CBF150, great bike, changed the exhaust. Check out the vids!

120320_pm.jpg


http://www.livevideo.com/ZMC888

nice vids lew
yes, cbf150 is a great bike.although there r some differences between our bikes they have the same blood :)
but why dont you broadcast your vids from youtube.is it because of the net limitations of china?
because if u can join youtube the we can subscribe u more easily...
also can u tell how did u record the video, the way u attach the cam, which cam etc(if possible with pictures please)...
ı want to learn how to record vid by the ride...
this is really very important for me...
thanks :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
slm arkadaşlar bendeikinci el cbf 150 aldım 110 km yi gecmiyor normal mi

kesinlikle normal...rampa aşağı 115...120....hızını alırsa 125-130...

Hey whats up people.


I've been making some movies in China on my CBF150, great bike, changed the exhaust. Check out the vids!

120320_pm.jpg


http://www.livevideo.com/ZMC888

Hı lew...howe aro you my frıend...:wiinkk:


ı want you photo...cbf ...you...house...city...photo...ok ...later...by...:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst