sanırım bu apachiyle alakadar olanlarda anlama güçlüğü oluşuyor

ayrıca şunu da eklemek istiyorum
apache 160 km/s hız yapıyor diyen arkadaşları nasa çağırmış, onlara hemen iş verecekmiş, uzay mekiklerini ışık hızına çıkartmalarına yardım için
diğer taraftan 135 yapıyor diyip bu ve diğer forumlarda ahkam kesen bazı arkadaşlar gerçekleri neden tam olarak söylemeyip insanları yanıltıyorlar acaba?
o gerçek de şu
modifiye edilmiş bir apachi ile standart bir cbf e çamur atmaya çalışıyorlar
bu modifiye de şöyle ki
apachinin standart 13 dişli olan ön dişlisini sen 15 yaparsan tabii ki daha hızlı gider.ama tabii ki motoruna güvenemiyorsun ki.güveniyorsan çıkıp ben bu hızı düz apachi ile yaptım diye yalan söylemezdin.
hadi beyler o zaman cbf leride sınıra kadar zorlayalım, bakalım kim kimin eline veriyor?
hatta ben cbf de dişli büyütmeyi merak edip sordum bile foruma.yapıcam demiyorum ama gerektiğinde ek bilgi olarak bulunsun değil mi?
yarın öbürgün dişli büyütüp gizleriz, sonra bazı arkadaşlar gibi
"ben bugün hyo gt250 ye toz yutturdum" diye mesaj atarız...