- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
hıc sevmıyorum yanmayı olm acıo sora
en guselı peynır gıbı olcan(beyaz)
arzudan 2 kat daha fazla krem surmeme ragmen olan yıne bana oluyo adaletsız dunya
neyse ben kacıorum zıra cok yazıo ınternet bı saatı 3.5 euroymus..hoeh dedım
motorumu cok ozledım..
( arzuya caktırmıorm walla ama
gorkem geldıgımde yıne bı mototala akarız cant stıckerları takarız
hadın by
en guselı peynır gıbı olcan(beyaz)
arzudan 2 kat daha fazla krem surmeme ragmen olan yıne bana oluyo adaletsız dunya
neyse ben kacıorum zıra cok yazıo ınternet bı saatı 3.5 euroymus..hoeh dedım
motorumu cok ozledım..
gorkem geldıgımde yıne bı mototala akarız cant stıckerları takarız
hadın by