Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
dgrmr
Bilirim ben :cherry: Tahmin ettim

ben marushin.it 'den baktım... ben daha sade kasklar seviyorum

This picture is protected by copyright and may only be used at .... :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
dgrmr

Merak etme sen shoei de alsan arai de alsan uzun yolda yine kulağına pamuk tıkayacaksın :mrgreen:

cycle27
xgjao Çelik motor mu oluyor Ramzey mi? Yoksa Arora mı?

1-Cbr'da da 10.000'den sonra bayağı titreme oluyor , özellikle yüksek süratlerdeyken...
2- Ilk aldığımda motor gül gibiydi , sonrasında konsolda 1-2 vida gevşeyince zırıltı başlıyor , tabi ben sık ısk bakımını yapıyorum , bendeki zırıltı oldukça az

Sen bakımını yapar , temiz bakarsan o motorun da cbr'dan farkı kalmaz emin ol :wiinkk:
teşekkür ederim verdiğiniz cevaplar için bunu sanito motor getiriyormuş. sanito demiryolları diye bi firma anlayacağınız ucuz etin yahnisi yenmiyor ama biz zoraki yiyoruz ne yapalım.

cycle27 aramıza hoşgeldin öncelikle ama sana vereceğimiz bilgilerin bir anlamı olmaz çünkü mal aynı mal değil ama yine de seni cevapsız bırakmamaya çalışayım cbr'da da 9.000 d/d'dan sonra şiddetli olmasada (beni hiç rahatsız etmedi bu güne kadar) titreme yaşanıyor, motorda zırıltı olması doğaldır mesela cbr'ın e kronik zırıltı yapan yeri grenajla gösterge tablsunun buluştuğu yerdir fakat giderilemeyecek bir durum değildir. Bu senin motosiklet ve türevleri ile ilgili bir topik olması lazım oradan daha detaylı bilgi alabilirsin topiğin adını bulabilirsem link atarım buraya ya da bana gerek kalmadan sen bulursun. Motosikletinin hayırlı ve uğurlu olması dileğiyle kazasız belasız keyifli sürüşler.

O zaman ben Marushin alacağım kardeşim çok güzeller yahu... Hiç bir markada böyle güzel desenler yok. Bir de görkem sordum ama cevaplamamışsın. Benim en çok siyah cbr600rr'ı beğendiğimi sen nereden bildin yahu?
sizede teşekkür ederim. bu motordan çok bir şey beklemedim açıkçası beklemekte biraz kendini kandırma (çin malı olduğu için)hondanın kalitesi ile asla kıyaslanamaz.motorları aynı değil biliyorum ama şase aynı ondan dolayı dedim zaten açıklayıcı bilgiler vermişssiniz teşekkür ederim her ikinizede sağolun allah kaza bela vermesin:rendeer:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
motoru ilk aldığım gunlerde kucuk bi kaza gecirmiştim sol ön sinyalim biraz yamulmustu.baslarda nazar diye kalsın dedim ama artık goruntusu beni rahatsız etmeye basladı.ben tamir edebilirmiyim yada servisemi gideyim diye soracaktım.resmini gondermek istedim fakat beceremedim:pr: yeri burası değil ama bu resmi nasıl gonderebilirim foruma..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
motoru ilk aldığım gunlerde kucuk bi kaza gecirmiştim sol ön sinyalim biraz yamulmustu.baslarda nazar diye kalsın dedim ama artık goruntusu beni rahatsız etmeye basladı.ben tamir edebilirmiyim yada servisemi gideyim diye soracaktım.resmini gondermek istedim fakat beceremedim:pr: yeri burası değil ama bu resmi nasıl gonderebilirim foruma..
kardeş forum sayfasına gir rdan motrsiklet fotolarının olduğu bir bölüm var.fotoğraflar yazıyo eğer kaldırmadılarsa orda fotoları nasıl ekliyecen diye duyuru kısmında bir bölüm vardı. orda da bulamazsan forumda arama yaparak bulabilirsin
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Tamir edebilirsin tabiki... Eğer kökten yamulduysa grenajın altından elini sok , orada sinyalin bağlı olduğu ince bir demir olacak , onu elinle bükerek düzelt...

Resim eklemek:
http://www.motosiklet.net/forum/for...im-eklersiniz-resimli-anlatim.html#post667038

Motorumdan arta kalanlar
Bu arada , plakalık komplemiymiş değilmiymiş?

jilds0.jpg

jil2ue5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Görkem yazık senin haline yahu...Mayıs ayı sezon açıldı ve sen kendi motorundan uzaktasın....Umarım kısa zamanda kavuşursun!
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
cycle27 ne demek rica ederim, ayrıca iyi temennilerin içinde teşekkürler fakat motorundan çok birşey beklememek derken neyi kastettin anlamadım. Hız sürhat diyorsan iki motosiklet arasında çok bir fark olduğunu zannetmiyorum, dayanıklılık diyorsan iyi bakmasını bilirsen o motosiklette seni uzun yıllar sorunsuz götürür gibi geliyor (tam tanımıyorum ama düz mantık bunu der). Ben neden Honda aldım (paran vardır ondandır deme lütfen) daha önce tecrübelerim bana öğretti ki ben ucuz mal alacak kadar zengin değilim. Bu sözü çok severim, bu güne kadar ne işte ucuza kaçtıysam daha çok masraf yaptım. sonuç olarak endişelenecek birşey yok çok yanlış bir karar sayılmaz sonuçta maddi durum diyorsun buna diyecek birşeyim yok ama aradaki fiyat farkı da çok uçuk değil. Zaten Allah nasip ederde güzel paralar kazanmaya başlayınca değiştireceğin bir motor olacaktı Honda'da olsa Yamaha'da olsa, genelde cc. büyütülüyorda bir yerden sonra...

Bu arada şase de aynı değil onlar zannedersem Türkiye ve avrupada bulunmayan uzakdoğu pazarında bulunan Honda cbr150r'ın imitasyonu çünkü ayna grenajda ve farlar farklı...

@Görkem

Abi ne iş ya onun yeri motorun arkası değil mi yoksa dekorasyon işine mi girdin. Ne zaman gelecek bu motor anlamadım ki bir yerde ne güzel yazmışsın; "Dear Honda please fix my bike" diye, bunu e-mail olarak yollasak mı Honda merkeze, resimlerle beraber. Bu arada yoksa motoru böyle parça parça mı yıkıyorsun eğer öyle yapıyorsan yapma, yanlış yapıyorsun... Bütün olarak da yıkanabiliyor bunlar. :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yakında motoru fabrika önünde yakıcam :cherry:
Honda Türkiye'ye mail attım cuma günü... Daha cevap gelmedi... Iş günü olmamasına bağlıyorum , eğer yarın da cevap gelmezse dağıtırım ortalığı....
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
evet grenajın arkasındaki demir yamuldu demir yamulurkende hafiften grenajı catlatmıs herhalde onu değiştirmek gerekir onun tamiri olmaz ama cok ufak bi catlak fazla belli olmuyor resmi gondermeye gerek kalmadı ama ben genede bi deneme olsun diye deneyeyim bakalım becerebilicezmi:p
catlakee3.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
What to pay?

He who pays too little takes the risk of losing everything, because the product might not, or hardly not, fulfil the task where it's bought for in the first place. It is unwise to pay too much, but it is even worse to pay too little. He who pays too much loosens money unnecessary. According to the laws of economics, it is impossible to get much value for little money. When you accepted the lowest offer, then you have also calculated the risks you were taking and made a financial reservation for it. Can you afford this? Yes?

Then you probably have enough financial reserves to buy something better in the first place…

John Rustein

Economist

Ekonomist abimiz ne demiş çevirmeyi deniyelim:

Az para ödeyerek bir mal/hizmet alan herşeyi kaybetme riskini de göze alır. Çünkü mal/hizmet hiç veya yeterince görevini yerine getiremeyecektir. Çok fazla ödemek zekice olmayabilir ama az ödemeye çalışmak kadar kötü değildir. Kim çok fazla öderse gereksiz yere para kaybetmiş olur. Ekonominin kanunlarına göre, az paraya yüksek kalite almak imkansızdır. Düşük fiyatlı ürünü/hizmeti kabul ettiğinizde riskleride göz önünde bulundurur ve buna göre finansal ikmal yaparsınız. Bunu karşılayabilecek misiniz? evet mi?

Bu durumda muhtemelen daha iyi bir mal/hizmet alabilecek kadar finansal rezerviniz zaten var...!

Neden Honda aldım basit bir açıklaması diye konuya girip böyle bir mail atarsan eğer sana güzel bir cevapla veya iyi bir haberle dönmezlerse akılları başlarına gelebilir. Neden mi yazdım bunu cycle27'ye ucuz mal alacak kadar zengin değilim diye birşey yazmıştım sonra neden Honda'yı tercih ettiğim aklıma geldi sonra gerisi geldi, hoşuma giden bir açıklama ne dersiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
gayet güzel bilimsel bir acıklama:cat: iktisatmı okuyorsun:D

cycle27'de hemen bi motor sahibi olmak için almıstır herhalde.birazdaha sabır etseydin bi cbr alabilirdin.bende motoru alırken 800 ytl boclandım. neyse bu motorunda iyi.sen motoruna iyi bakii motorunda sana baksın.:cat:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Hayır iktisat okumuyorum, Turizm okuyorum son 7 senedir, bir türlü bitmedi bak alim olduk sonunda... Artık alınmış bitmiş ama olayın bilimsel bir sentezi de var diye düşündüm tabi bu her zaman aynı olmaz büyük çoğunlukla böyledir bence Honda cbr125 alan da diğer markayı alnda üç aşağı beş yukarı ekonomi bilimi açısından aynı parayı harcamış olur ama bu tek üründe gerçekleşmeyebilir bu durumda da bunu alışkanlık haline getirmiş ya da farkında olmadan ucuza kaçan (maddi imkansızlık, olabilir, başka sebepler olabilir.) biri kaçmayan biri ile ortalama giderde aynı masrafı yapabilir bu da gösteriyorki mal veya hizmet alırken gerçekten iki kere düşünmeliyiz motosiklet örneğinden yola çıkarak tümevarım yapmak istedim yani... Alışverişlere dikkat diyeyim kısaca ama Görkem'in başına gelenler de bütün bu teorileri altüst edecek cinsten bu yüzden de bunu Honda'ya yazmasında fayda var diye düşündüm...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Valla benim olayımın tek artısı şu zaman içinde cebimden tek kuruş çıkmıyor... Motorun herşeyi değişti... Yani motor 0 şu an neredeyse... Hatta parayla yaptırsam motordan pahalıya gelir , ama ben tek kuruş ödemedim...
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Öyle desene abicim ben de senin için uğraşıyorum, tuu utanmaz hem motoru yenilet hem para verme sonra isyan bayrağı çek neymiş motorsuzmuş sana müstehaktır bunlar arlanmaz seni... :mrgreen: . demek ki bu teoriyi alt üst edecek adam sen değilmişsin kusura bakma bende seni özel biri sanmıştım... E o zaman bu gece içim rahat uyuyabilirim, hepinize iyi geceler. Bu arada Özgür nerelerde gözükmüyor iki gündür... Görkem'ciğim şaka bir yana umarım en kısa zaman da "yeni" motoruna kavuşursun...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Özgür beyler tatildeler efenim... Kuşadasında keyif çatıyorlar... Salı gibi dönerler... yok yok dürümler... öyk benim uykum gelmiş... iyi geceler :cherry:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bırı benımı sordu
:D
kusadasından sevgılerle gencler
su anda pancar gıbı yanmıs sekıldeyım sırtım acıo:))bugun aksam cıkıorum yola yrn ıstteyım
emre abı hosgeldın tekrar..
yıne alıntılarla ozgun uslubunla dokturmussun:D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
özgür
işteyiz biz yanıyorum deyip kıskandırma bizi.iyi tatiller:)

emre
abi hoşgeldin tekrar

görkem
hazır o kadar sökmüşken plakayı iptal edebilirsin
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
3
Arkadaşlar 2007 cbr 125'in enjeksiyonlu olması 2006 modelinin fiyatını epey düşürür mü?

Ayrıca ybr 125 le arasında kaldım ama gönül honda diyor
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
onr.sual

motor iptal oldu plakayı boşver :cherry:

praetorian

hoşgeldn lem.... bnm için de yan emi... arzya selam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst