Kymco Venox & Hyosung GV 250 Müsabakası

250 cc Cruiser olarak hangisi daha iyi?


  • Kullanılan toplam oy
    433
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
turkıyede kymco markası pek tanınmıyor motorları gercekten kalıtelı her motoru dıger dengı motorlarınla kıyasladıgımızda serılıgı yolda toplayısı yanı cok guzel bısey arkana bakmadan gıdersın 1 omurluk motor uretılıyo ama aldıgında fıyatları gercekten cok yuksek parca fıyatları olsun veya motosıkletın fıyatı olsun pahallı satarken malesef marka tanınmadıgı ıcın fazla onem gormuyor bana sorulsa eger ben onu uzun yıl kullanıcaksam venox alırdım eger buyutmek dusuncesı varsa almamayı tercıh ederım cunkı venox su aldın bılmıyen biri fıyat sorsa kaca satarsın dıye soyledıgınde dalga gectıgını dusunur
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Elegant
hem hyoyu hemde venox u uzun km ler kullandım her ikiside gayet başarılı motorlar.
gv250 venox a göre daha dengeli ve daha hızlı ..zaten bu tip modellerde aradığın sürat değildir bu yüzden her ikiside gayet tatmin edici motorlar çok rahat 140-150 yapabiliyolar inan bana altında dragstar da olsa aynı hızları yaparsın yaklaşık olarak .. bu yüzden 2. el bulabilirsen bir gv250 çok uygun fiyata istediğin performansı ve dengeyi hatta zevki sana verecektir..venox hyo ile nerde ise aynı güç ve hıza sahipken gereksiz pahalı ..ben fiyat/performans ilşkisinden Hyo derim

ayrıca hyo satış sonrası müşteri memnuniyetini oldukça dikkate alan bir firma
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
arkadaşlar bu birazda tarz meselesi..mesela ben motorumu tam klasik görünümlü olduğu için düşünmeden aldım..venox sun tipi bana hiç çekici gelmedi..ama bu demek değildirki venox kötü motor..herbirinin kendine göre eksileri artıları muhakkak vardır..alacak arkadaşlar önce kendi içlerine hangisini sindiriyorlarsa onu alınlar..kıyaslamayıda binen arkadaşlar yaparsa teknik olarak dahada bilgileniriz..hepinize iyi sürüşler..
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Bu motorları alıp bir süre sonra büyük hacimli almak istersek nasıl elden çıkartabiliriz?

İşte bu mesele kafamı kurcalıyor. Genel kanı 600-750 cc'lik cruiser'lar bile mini olarak geçerken bunlar micro-cruiser mı oluyor...

Fiyatları başlangıç motoru için fazla kalıyor gibi ama 600 cc ile de başlamak istemiyorum. Bir süre 125 cc naked ile takılmak lazım gibi geliyor.

Ama onun da alım satım işlemleriyle uğraşmak istemiyorum.

Motosiklet işi amma karışıkmış be birader.

Size birkaç link vererek ben mi yanlış anlıyorum yoksa bu normal mi sormak istiyorum. Aşağıdaki İngiltere fiyatlarına bir bakın issterseniz. Web adreslerini de görebilirsiniz.

Kymco orada Suzuki'den bile pahalı gözüküyor. Yorumlarınız...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Size birkaç link vererek ben mi yanlış anlıyorum yoksa bu normal mi sormak istiyorum. Aşağıdaki İngiltere fiyatlarına bir bakın issterseniz. Web adreslerini de görebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
kardeş suzukinin 125 liğine bakmışsın ondan ucuz. bana sorarsan 125 cc yi pas geç paran cebinde kalsın.
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Doğru. Gözümden kaçmış. Daha önce yabancı bir karşılaştırma testinde Kymco en pahalı modeldi de o yüzden normal gelmiş bana. Ayrıca İngiltere'de 250'lik model de görünmüyor sitede. Küçük hacimli diye atlamışım hemen. Bayağı da uğraşmıştım resim haline getirmek için halbu ki.

Malesef mesajları düzeltme yetkim aktif olmadığı için değiştiremiyeceğim. Kusura bakmayın. Ama bir de şu linki inceleyin isterseniz. Test ingilizce ama en azından her bir modelin resmi, teknik özellikleri ve fiyatları verilmiş.

http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/250cc_cruiser_comparison/

Test Amerika kaynaklı galiba. Biraz da tarihi eski ama tam bizim konuya hitap ediyor. Zaten bu konuyu açmama da bu test vesile oldu diyebilirim.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
sevgili elegant, motor işi evlilik gibidir. ne kadar çok beklersen evlenme ihtimalin o kadar azalır ,yaş ilerledikçe armudun sapı üzümün çekirdeği bahane olur evde kalırsın.
Baktığın iki model (anladığım kadar venox ya da gv250) ikiside nefis motorlar.
hangisine gücün yeterse onu almaya çalış ,nasıl olsa evlenmeyeceksin motorla, elbet satacağın zaman bi alacak kişi karşına çıkar.
sevgilerle
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Seleleri alçak olduğu için Cruiser modellere heveslenmiştim ama gel gör ki bazı arkadaşlar başlangıç için bu tarz motorların zor olacağını yazmışlar.

Bu modelleri rafa kaldırdım şimdilik.

Herkese teşekkürler. Yine de görüşlere açığım.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Seleleri alçak olduğu için Cruiser modellere heveslenmiştim ama gel gör ki bazı arkadaşlar başlangıç için bu tarz motorların zor olacağını yazmışlar.

Bu modelleri rafa kaldırdım şimdilik.

Herkese teşekkürler. Yine de görüşlere açığım.


kardeş, sanırım adanalısın. senle az çom yazışmalarımız da oldu. ben de bir çok kişi gibi alma konusunda o kadar ince eleyip sık dokudum ki, ama şu sebeplerden dolayı hyosung derim ben
1- 2. el bir venox alacağına 0 kilometre bir hyosung gv 250 al.
2- servis ağı daha geniş
3- fiyatı makul olduğu için satarken de zorlanmazsın, yani venox'un 2. eli 6500-7000ytl iken ben venox alacağıma 2. el bir japon alırdım ki çoğu kişi böyle düşünüyor. sıfırı ise peşin olarak 9000ytl sanırım. iyi bir japona 9000 peşin verip üstünü vadeyle böldürsen bile ve iyi pazarlık yaparsan vade farkı da ödemezsin.
4- dene sürüşü istersen ve bir hyo bulmazsan benim motorum mersinde ve her zaman emrinde. özelden bir mesaj atarsan gelecğinde seni karşılarım.
 
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
kardeş, sanırım adanalısın. senle az çom yazışmalarımız da oldu. ben de bir çok kişi gibi alma konusunda o kadar ince eleyip sık dokudum ki, ama şu sebeplerden dolayı hyosung derim ben
1- 2. el bir venox alacağına 0 kilometre bir hyosung gv 250 al.
2- servis ağı daha geniş
3- fiyatı makul olduğu için satarken de zorlanmazsın, yani venox'un 2. eli 6500-7000ytl iken ben venox alacağıma 2. el bir japon alırdım ki çoğu kişi böyle düşünüyor. sıfırı ise peşin olarak 9000ytl sanırım. iyi bir japona 9000 peşin verip üstünü vadeyle böldürsen bile ve iyi pazarlık yaparsan vade farkı da ödemezsin.
4- dene sürüşü istersen ve bir hyo bulmazsan benim motorum mersinde ve her zaman emrinde. özelden bir mesaj atarsan gelecğinde seni karşılarım.

Servis ağı daha geniş demişsin ama adana da hyosung servisi gözükmezken kymco'nun birden fazla bayi ve servisi var gözüküyor. En yakın tarsus'ta servisi var hyosung'un. Siz servisinden memnun musunuz?

Bu da GV 250 ile yurdum insanından bir video.

[YT]JIGVM_hfOBM[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Kymco Adana servisi UYAR motor da Hyosung servisi vermeye başlamış.
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
168
Her iki motoru da kullandım.Kıyaslamak gerekirse.

-Kalite olarak birbirine yakın makineler fakay kymco'da ufak detaylar daha bir özenilerek yapılmış(fren debriyaj hortumları ve bağlantı ları,radyatör kabağı...gibi)

-Hyosung'da devir hız ve benzin gösterge saatleri var.Kymco'da sadece hız gösterge saati var.Benzin yağ hararet ve ayaklık müşürü göstergeleri ledli uyarı ışığı şeklinde mevcut.

-Kymco görünüş olarak daha gösterişli ve farklı duruyor.Bindiğimde çok dikkat çektiğini farkettim.Hyosung daha klasik,kmyco daha sportif.Her ikiside iri cüssesiyle ben burdayım diyor.

-Hyosung daha atak geldi bana.Kullandığım kymco henüz rodajdaydı ayrıca kilo farkının da etkisi olabilir.

-Kymco'nun vitesleri çok rahat.2.vitesten dahi kolayca boşa geçebiliyor.

-Kymco'nun orjinal kornası daha kuvvetli.

-Hyosung yolcu için daha rahat.Kymco'nun yolcu koltuğu biraz dar ve mesafe kısa.Bu yüzden yolcu kendini güvensiz hissedebilir.Bu da sissbar takılarak halledilebilir.

-Her ikisi de rahat makineler.Kullanımı kolay yeni başlayacaklar ve alçak seleleriyle boyları uzun olmayanlar için gayet ideal.

-Sonuç olarak her iki motoru da alan memnun kalacaktır.Tercih kullanıcının beğenisine kalmış.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
bi daha cruisera dönmem diyodum ama venoxun modern tarzı kafamı karıştırıyor. aslında gv650 en fazla karıştıranı ama o fiyat olarak epey bi farklı.
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
12
Yaklaşık 1 ay önce gv 250 aldım.Almadan önve yeni başlayanlar için hangisinin daha uygun olduğunu anlamak için gezmediğim internet adresi kalmamıştı.Açıkcası ben suziki ile gv 250 arasında kalmıştım ,venox un görüntüsü "klasik"ci olduğum için pek hoşuma gitmedi ve bende elendi.suziki ise klasik görünümlü ama gv 250 kadar gösterişli değildi.motor açısından da piyasada 250 ccde gv250 den daha güçlü motora sahip model yok.
son tahlilde ben tercihimi gv250 den yana kullandım.
Memnun muyum?
Şu an 750 km'de.250 km sonra bakıma sokucam.Şu ana kadar hiç bir sorun çıkarmadı,ilk motorum olduğu için diğerleri nasıldır bilmiyorum ama bunun sürüşü çok keyifli.
Ben memnunum özellikle yeni başlayanlar için tavsiye edebilirim.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
Hyosung u bilmiyorum ama kaliteli olduğunu duydum kymco ise kalitesi tartışılmayacak kadar kaliteli yalnız fiyatları da aynı klasmandaki japondan daha ucuz değil bu nedenle zor bir seçim bu gerçekten :)
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
gv250 fiyat performans servisle bi arpa boyu önde gözüküyor.kesinlikle hyosung derim ben.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst