[Konya - MT]

Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
Ben ders çalışıyım sen gez osman. Bari siteye koyup canımı çektirme :p alçak :cherry:
:mrgreen: hehehe:queen::bounce:
hgelal olsun kardesim hızını alamadın herhalde pazar gununden bu yana :)) aman Allah kazadan korusun gez bakalım sevindim senin adına vallla ayrıca mola virdik deil verdik :)))))
wallla hızımızı alamıyoz:cherry: Allah hepimizi kazadan korusun:cat:
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
76
offfffffffffffffffffff vizeler offffffffffffffffffffffffffffff. bitsede gezsekkk artıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
offfffffffffffffffffff vizeler offffffffffffffffffffffffffffff. bitsede gezsekkk artıkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Abartmasana be. Temel inşaatı, karayolu, betonarme, çelik yapılar, hidroloji, yapı statiği, deprem mühendisliği gibi birkaç basit sınava giricez sadece:p
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
sizinki gene iyimiş ben napacam grafik animasyon, VERİ TABANI YÖNETİM SİSTEMLERİ,BİLGİSAYAR DONANIMI,VERİ YAPILARI VE PROGRAMLAMA,TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI,ATATÜRK İLK.VE İNK.TAR.,İNGİLİZCE,MATEMATİK girecektimm ama grafikten veri tabanı ynetimden ve ingilizceden gectim bile ehehehehe:mrgreen:

bak yılmaz ben hem geziyom hemde derslerden geçiyom muahaha:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
len osman zorluk derecesi konusunda kıyaslama lütfen. 5 katı daha zor değilse bizim bölüm bişey bilmiyom ben de. üniversitede meşhurdur inşaat mühendisliğnin zor olduğu:p

bizim clawman anlatsın zorluğu:p :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
len osman kıçı kırık bir iki dersin var iş yaparmış gibi millete çalışıyorum die vır vır yapma cavayla o dağ senin bu dağ benim geziyosun işte suuuuuuuussss:p

yılmaz sen buna bakma çalış çalış sen bari adam ol:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
aranızda atısmayında bir an once sınavlarınızı bitirin gezmeye cıkacaz :)) saka bir yana 13unde gidecez insallah bir aksilik cıkmazsa temennim odur ki tanıdığım ve tanımadığım kim olursa olsun sınavlarınızda basarılar diliyorum umduğunuzdan daha yuksek puan alırsınıuz inşallah...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
slmlar!!! ne olduğu belli değil buralarda havalar maytap geçiyor :mrgreen: sabah sıcak akşam soğuk.. motor genleşip büzülmekten ufalancak diye korkuyorum :p

13 ünde inşallah biz de geliyoruz babamla beraber.kaç gün kaldı acep gelsin de gezelim :queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
sınavlar bi şekilde hallolur siz geziye bakın. 13 mayısta ekip tam olsun. Yoklama alıcam he :p
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
len osman zorluk derecesi konusunda kıyaslama lütfen. 5 katı daha zor değilse bizim bölüm bişey bilmiyom ben de. üniversitede meşhurdur inşaat mühendisliğnin zor olduğu:p

bizim clawman anlatsın zorluğu:p :silent:
ewet sizin ki zor olabilir ama çalışmazsanız:queen: :queen:
len osman kıçı kırık bir iki dersin var iş yaparmış gibi millete çalışıyorum die vır vır yapma cavayla o dağ senin bu dağ benim geziyosun işte suuuuuuuussss:p

yılmaz sen buna bakma çalış çalış sen bari adam ol:queen:
sen sus len hondacı anaaa baya bi hondacı var ama:mrgreen: neyse olm çalışıyom ama bazı derslere yalan söylemeyim 2. dönem hiç çalışmadım daha 3 dersten 90 veya 100 le geçtim bile:queen:
ne var ne yok konya mt nasılsınız
hala sogukmu oralar :p
muğladan selamlar....

walla buranın havası hiç belli olmuyo dün şakır şakır yağmur vardı bugün güneş war iyiki dün gezimiz filan yoktu:cherry:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
askerliiniz çok çook çalışmanız lazım annecim çoooook:)

fazıl müdürüm semacancım bunlar ne dir ya ders falan anauwww hi. sivmezdim o işleri ondan amele oldum bööle
bana bakında ders alın ders çalışmazsanız bööle olursunuz:wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
askerliiniz çok çook çalışmanız lazım annecim çoooook:)

fazıl müdürüm semacancım bunlar ne dir ya ders falan anauwww hi. sivmezdim o işleri ondan amele oldum bööle
bana bakında ders alın ders çalışmazsanız bööle olursunuz:wiinkk:

Estağfirullah ortaaaam keşke sen gibi amele olsak:cherry:

Okuyup yine amele olcaz.:p kafayı yemeden bitirirsek bu bölümü tabi:p
13 mayısa şimdiden ayarlayın da şöyle tam kadro bi eğlenelim:cat:
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
askerliiniz çok çook çalışmanız lazım annecim çoooook:)

fazıl müdürüm semacancım bunlar ne dir ya ders falan anauwww hi. sivmezdim o işleri ondan amele oldum bööle
bana bakında ders alın ders çalışmazsanız bööle olursunuz:wiinkk:
sanki çalıştımız war:queen: :queen: laf olsun torba dolsun:queen:
Estağfirullah ortaaaam keşke sen gibi amele olsak:cherry:

Okuyup yine amele olcaz.:p kafayı yemeden bitirirsek bu bölümü tabi:p
13 mayısa şimdiden ayarlayın da şöyle tam kadro bi eğlenelim:cat:

13 Mayısta inş. geliyom:cat: :queen:
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
aranızda atısmayında bir an once sınavlarınızı bitirin gezmeye cıkacaz :)) saka bir yana 13unde gidecez insallah bir aksilik cıkmazsa temennim odur ki tanıdığım ve tanımadığım kim olursa olsun sınavlarınızda basarılar diliyorum umduğunuzdan daha yuksek puan alırsınıuz inşallah...

Kurban kesimlerinde boy boy resimlerin vardı, bundan sonra izin alamadım muhabbetine inanmam zaten. Aksi halde, büyük makina alınca bizi kazımaz sözüm geçerlidir :cherry:

askerliiniz çok çook çalışmanız lazım annecim çoooook:)

fazıl müdürüm semacancım bunlar ne dir ya ders falan anauwww hi. sivmezdim o işleri ondan amele oldum bööle
bana bakında ders alın ders çalışmazsanız bööle olursunuz:wiinkk:


Onlar okuyacak böyük adam olacak. Biz amale olduk işte ortaam. Elleşme onlar daha hiç birşeyin farkında değiller. Ölmez sağ kalırsak yaş 30 dediklerinde tekrar sohbet ederiz :cherry:


Yılmaz kestel tam olarak hangi beldeye bağlı bakabilir misin? Bendeki harita sille üzerinden bir yol çıkardı. Alternatifleri değerlendirelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Kestel kadınhanına bağlı. Ilgını geçince sola dönüyoruz. tahminen 65 km uzaklıkta. istanbul yolundan yani kampüsün oradan gitmek en iyisi gibi. Başka yol bulursanız dönüş yolunda oradan gideriz :cherry:
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
50
Kestel kadınhanına bağlı. Ilgını geçince sola dönüyoruz. tahminen 65 km uzaklıkta. istanbul yolundan yani kampüsün oradan gitmek en iyisi gibi. Başka yol bulursanız dönüş yolunda oradan gideriz :cherry:

:queen: ;ILGIN da ne işİn var ortaaaaam:cherry: sen LADİK mi demek istedin
yada ben haritadan yanlış bakıyorum.:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
kestelemi gidiyoz.....................................
İşte ortaaaaam birinci sayfada yazıyor.:silent: :rendeer: :cherry: :) :p :mrgreen: Geliyonn dii mii:cat:
Fotoğraflar wowturkey sitesinden alıntıdır
kestel1ka5.jpg

kestel2ed7.jpg

kestel3mi9.jpg

Bu da harita
kestelharitazq9.jpg



:queen: ılgında ne işnvar ortaaaaam:cherry: sen ladik mi demek istedin
yada ben haritadan yannış bakıyorum.:bounce:

Aynı yol üzerinde olunca karıştırmışım be:p :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
chocolateman : Kurban kesimlerinde boy boy resimlerin vardı, bundan sonra izin alamadım muhabbetine inanmam zaten. Aksi halde, büyük makina alınca bizi kazımaz sözüm geçerlidir :cherry:

canım abim carsamba izin vermediler müdür yine sanlısın bu haftada pazar kullan dedi ayrıca yağmurluydu sansıma o sekilde gidebildim yani ayrıca bu hafta carsamba iznimde yandı pazarada kullanamayacam :(( nedenide şube 2 acıyoruz orasıyla meşgulum ctesi acılışımız var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst