Minik crosscumuz Ata NURCAN'ın, 20 ülkede gösterilen belgeseli...

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Genç yeteneklerimizden milli cross sporcumuz Ata NURCAN için çekilen belgesel programı 4 ocak 2006, yani bu çarşamba saat 15:30 - 16:00 arasında TRT 1 de Düş Peşinde adlı cocuk programı içinde gösterime girecektir. İzleme şansı olacak arkadaşların kesinlikle kaçırmaması gereken bir belgesel.

ata6rf.jpg


Bu belgeselin içeriği şöyle; Avrupa'da 20 ülkede değişik ekstrem sporlarla ilgilenen genç yeteneklerden biri seçilir, ve belgesel program yapılır.
Türkiye'den de Ata NURCAN seçilmiştir. Ve bu belgesel 20 ülkede cocuk programları içerisinde dönüşümlü olarak gösterime girecektir.




Ülkemizi en iyi şekilde temsil edecek olan yetenkli sporcumuza ömür boyu başarılar diliyoruz...

Haber: Ali İhsan DERİNDAĞ
Fotograflar: Deniz ŞİMŞEK

canım kardeşim kalbimiz seninle :rendeer: türk genç'inin cesurluğunu yeteneklerini tüm dünyaya göster bu ayın 24 ünde makedonyada başarılar diliyoruz....
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ata kardeşime sonsuz başarılar dilerim yine güzel bir başarı getirmiş helal olsun...:rendeer:
mod. arkadaşlar topik'leri birleştirme şansı olursa sevinirim ihtiyar abi buradan devam edelim önceki yazılanlar boşa gitmesin :wiinkk:
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
46
ata kardeşime sonsuz başarılar dilerim yine güzel bir başarı getirmiş helal olsun...:rendeer:
mod. arkadaşlar topik'leri birleştirme şansı olursa sevinirim ihtiyar abi buradan devam edelim önceki yazılanlar boşa gitmesin :wiinkk:

nasıl istersen desperadost,burdan devam edelim.Kenan Sofuoğlu nun Valencia daki 1.liğinden sonra 21-22 Nisanda Romanyada MX de yarışacak ATA dan da ilk 3 bekliyoruz.Tabiiki gönlümüz 1.likte ama rakipler çok tecrübeli,ATA 3 senedir motocross yapıyor.Avrupa ve Balkanda ATA nın katagorisinde yarışan pilotların en tecrübesizi bile 6-7 senedir yarışıyorlar.:cat:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
nasıl istersen desperadost,burdan devam edelim.Kenan Sofuoğlu nun Valencia daki 1.liğinden sonra 21-22 Nisanda Romanyada MX de yarışacak ATA dan da ilk 3 bekliyoruz.Tabiiki gönlümüz 1.likte ama rakipler çok tecrübeli,ATA 3 senedir motocross yapıyor.Avrupa ve Balkanda ATA nın katagorisinde yarışan pilotların en tecrübesizi bile 6-7 senedir yarışıyorlar.:cat:
ata kardeşim emin adımlarla ilerliyor :cat: zaferler gelecek yeterki sağlığı ,sıhhati olsun o yeteneğiyle türk evladının engin cesaretiyle aradaki tecrübe farkını zamanla kapatacaktır inanıyoruz:wiinkk: başarılar altın çocuk gönlümüz seninle:rendeer:
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
46
ATA NURCAN BALKANda 5.

ata kardeşim emin adımlarla ilerliyor :cat: zaferler gelecek yeterki sağlığı ,sıhhati olsun o yeteneğiyle türk evladının engin cesaretiyle aradaki tecrübe farkını zamanla kapatacaktır inanıyoruz:wiinkk: başarılar altın çocuk gönlümüz seninle:rendeer:
21-22 Nisanda 3. ayagı Romanyada koşulan BALKAN MX şampiyonasında,balkan sporcular arasında 85cc de 4. olan milli motocrosscumuz ATA NURCAN,genel klasmanda 76 puanla 5.sırada.12-13 MAYISTA İSTANBUL HEZARFEN de koşulacak BALKAN ŞAMPİYONASI 4. ayağına tüm yarışseverleri bekleyen ATA desteklerinizle ilk 3 için yarışacak:cat:
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
46
27 Mayıs pazar günü Körfez pistinde koşulacak pist şampiyonasında ATA NURCAN ilk defa süpermoto yarışına katılacak.14 yaşındaki motocrosscumuz yarışa KTM 250SXF ile katılıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst