Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 May 2006
Mesajlar
303
2 bin ytl bune yahu 3 bine bitane uzunyol yapmış alıp parça degiştirsen daha karlı :) motoru düşüren yandı :)
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
yaw arkadaşlar motorumun zincirinin bir bolumu yenmişti o yuzden orj alamadım şimdilik çekoslavak zincir aldım ne dersiniz bu konuda tam oturdu dişliye ve motorun gidişi % 70 değişti yani ii bi performans alabliorum bklm ilerleyen zaman ne gostercek bide arkadaşlar takan varmı motoruna cek zincir ??
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
37
fuara kadar bekleyin diyorsunuz da insan sabredemio bişiler olsun istiyom :cherry: 2hafta beklicez gibi görünüo zaten, hayırlısı... bu ara motor almayı düşünenler napsın sizce peki?

a) 2.el al kurtul... 2007model çıksın çıkmasın fiyatlar etkilenmez(?)
b) 2006model stokta kalan 0km 5100ytl'ye al kurtul
c) ne olursa olsun 2007model çıkana kadar bekle
d) başka fikri olan? :rendeer:

bir de ötv'nin yeni modellerde artacağı bilgisi sizce doğru mu herhangi bişey duyan varmı aranızda? satıcılara hiç güvenmem de :farao:
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
fuara kadar bekleyin diyorsunuz da insan sabredemio bişiler olsun istiyom :cherry: 2hafta beklicez gibi görünüo zaten, hayırlısı... bu ara motor almayı düşünenler napsın sizce peki?

a) 2.el al kurtul... 2007model çıksın çıkmasın fiyatlar etkilenmez(?)
b) 2006model stokta kalan 0km 5100ytl'ye al kurtul
c) ne olursa olsun 2007model çıkana kadar bekle
d) başka fikri olan? :rendeer:

bir de ötv'nin yeni modellerde artacağı bilgisi sizce doğru mu herhangi bişey duyan varmı aranızda? satıcılara hiç güvenmem de :farao:

canım sende aanlama güçlüğü war galiba...:p .sen nasıl 9 ay sabrettin walla anlayamıyorum:silent: .
artık lütfen bu tip mesajlara cevap yazmayın.bu sekilde giderse topic hic girilmeyecek hal alıcak.....:salut:

ayrıca goxhell fuara kadar bekleyemiyosan ve bi şeyler olmasını istiyosan git bir honda bayiine gelene kadar (2007 cbr 125 ler) kapısında yat.sana en iyi böyle yardımcı olunur
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
benim cbr 125 arkdşlar





motordaki kullanım sonrası düşüncelerim:
-motrun direksiyon kontrolu çok rahat
-hızı artırdıkça motordaki titreme biraz artıyor.
-viraja girişleri tam test etmedim laikn rahat olduğunu söyleyebilirim
-arka fren pedalından memnun olmadım çok küçük ayağım 44 numara zorluk çekiyorum ama alışırım
-motor soğukken 3 vitesteyken direk debriyajı sıkınca stop etti
-şimdilk sonuç olarak motordan çok memnunum
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
2
yardiminiza ihtiyacim var

slm arkadaslar forumunuza az once uye oldum ama sizlerin yazilarinizi daha oncede surekli takip ediyordum. ben izmirde oturuyorum 22 yasindayim ve sonunda uzun zamandir dusundugum motosiklet hayalimi gerceklestirebilicem. neyse yardimina ihtiyac duydugum konu su: sport bir motor istiyorum sizlerinde bir honda cbr kullanicisi oldugunu biliyorum ve bu motosikleti cok inceledim cbr disinda bana onerebileceginiz sifir yada ikinci el (5.500ytl ye kadar herhangi bi motor varmi? bu fiyat araliginda yeni bi kullanici icin alinabilcek en uygun motosiklet nedir? (cbr nin disinda ikinci el kawasaki zzr 250 yide birebir inceleme firsati buldum) en azindan kendi fikirlerinizi verirseniz sevinirim hata yapmak istemiyorum simdiden saolun.araniza katilmak guzel...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
saturnus

Sport istiyorsan Cbr125 ve Hyosung Gt250R incelemeni öneriyorum...

Cbr125R çok güzel bir başlangıç motorudur , çok kolaydır çok seversin , fakat bir süre sonra büyütmek isteyeceğinden satacağın için en akıllıca olanı 2. el almandır.

Hyosung Gt250R daha büyük SS görünümlü güzel bir makinedir... 2. elleri 6 milyara kadar bulunabilir. Daha güçlü bir makinedir seni daha uzun süre idare ettirir , fakat garantisinden , servisinden veya parçalarından sıkıntı çekebilirsin...

Zzr250 demişsin... zzr250 belli yıllarda kısıtlı girdi ülkeye... Güzel motordur fakat ne parçasını bulabilirsin ne de yaptırabilirsin... Eğer düşersen motoru at çöpe.
Hele bir de Kawasaki'nin kötü distribitör ünüyle...

İlla SS demiyorsan ben sana Cbf250 öneririm... Güçlü bir motordur ve kullanımı kolaydır... Oturuş pozisyonu ve güzel torku sayesinde kesinlikle seni memnun edecektir. 2. elleri 5.500'den başlıyor.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
saturnus

Temiz bir cbr kilometresinden değil kullanımından anlaşılır... Bence temiz bir cbr'ın fiyat aralığı 3.500-4.000 ytl arasıdır. Motoru kendi Honda servisi dışındaki bir servise göstererek temiz olup olmadığını anlayabilirsin... Bazı önemli noktalara bakman gerekir... Alacağın zaman sana yardımcı oluruz.

omerdusmez

Evet ama geldim sonunda... Neyse tecrube oldu
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
2
gorkem

motoru cok kisa bi zamanda almayi dusunuyorum parasi hazir, hatta bi tane kirmizi 2006 model cbr saticisi ile konustum motoru gordum gorunurde gayet guzel fakat seninde dedigin gibi püf noktalari bilmek onemli(bunlar nelerdir en cok nelere dikkat etmeliyim). honda bayisi disinda bi yetkili servise goturmemi solemissin kendi yetkili servisine goturmek daha saglikli olmazmi? son olarak motoru muhafaza edebilecegim bi garaj yok bu sorun yaratirmi diye de dusunmuyor deilim.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Püf noktalar konusunda yarın bilgi vermeye çalışırım...

Bunun dışında kendi servisinden başka dememdeki neden tarafsız bir servisin incelemesinin daha iyi olacağıdır... Çünkü motoru tamir eden zaten kendi servisi...
Ama tabiki servisinden motor hakkındaki bilgileri öğreneceksin.

Garaş konusunda da , sorun yaratmaz fakat hırsızlığa karşı iyi önlemini almalısın, bir de üzerine örtü ayarlasan fena olmaz.
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
26
hava filtresi ve lastik demişsin.bende degiştirmeyi dusunuyom arka lastıgı.en uygun ebatlar 110 70-57.tabi iyi bi marka olması lazım.hava filtrelerinin fiyatları ne kadar.onu da bi yazarsanızz.:D
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
hava filtresi ve lastik demişsin.bende degiştirmeyi dusunuyom arka lastıgı.en uygun ebatlar 110 70-57.tabi iyi bi marka olması lazım.hava filtrelerinin fiyatları ne kadar.onu da bi yazarsanızz.:D

arkadaş en uygun ebalar bunlarmı bende 130 sanıyordum :mrgreen:
xD xD hava filtreside K&N BncE lastigide duro alsan bile kurtarır xD
prof oldun yaaa millete sölüyoss yaa :D:D xD

@gorkem
neyse neyi varmıki motordan mı problem neyse allah yardımcınızz olsunn geçmiş olsunn teCRübe eFt :)
...
ßæß
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
arkadaş en uygun ebalar bunlarmı bende 130 sanıyordum :mrgreen:
xD xD hava filtreside K&N BncE lastigide duro alsan bile kurtarır xD
prof oldun yaaa millete sölüyoss yaa :D:D xD

almisken 130 alin bence.. cunku 110 da gozunuze kucuk gelmeye basliyacak.. demedi demeyin..

bknz. benim motor.. 130 luk sport demon var ama sizce de kucuk degil mi yaw.
25266-honda-cbr-125r-302.html#post595050



bu arada canakkale fatihleri hosgeldiniz evinize..
:cat:




Shakulin
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
merhabaaaa

arkadaş en uygun ebalar bunlarmı bende 130 sanıyordum :mrgreen:
xD xD hava filtreside K&N BncE lastigide duro alsan bile kurtarır xD
prof oldun yaaa millete sölüyoss yaa :D:D xD

@gorkem
neyse neyi varmıki motordan mı problem neyse allah yardımcınızz olsunn geçmiş olsunn teCRübe eFt :)
...
ßæß

dostum engin tecrübelerinden bende faydalanabilirmiyim yardımcı olursan bilgin dahilinde seviniriM repsol cbr 125 almayı düşünüyorum sende kırmızısından yada herhangibi bir renginden farkı nedir renk dışında bi kac arkadaşım bana repsol alma felan dedi ama nedenini söylemediler :S bende anlamdaım söyledigi şeylerden
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Malizyo sen dalgamı geçion adammmı seçionn
yardım konusunda ciddimiydin xDxD
Özgür abi evt adam dogruu diyo abi engin tecrübeler edindim ben snin habernde degil
malizyo sen naaap bilion mu siyah all ve paran varsa 07 modelini bekle
vede 130 luk teker tak :D:D:D:D:queen:
xDxD
 
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
6
:wiinkk: param 2006 ya yetiyor ve iilk motorum olacagı iciN sanırım 2.el de işimi görür hem kendimi biraz geliştirene kadar parada biriktiririm nasip olursa 1 sene sonrada 2007 bineriM :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
omerdusmez
shakulin


Kesinlikle 130'luk lastik takmak , eğer ince lastik gözünüze batmıyor ise , aşırı gereksiz bir olaydır...

Çünkü 130'lukla hem performans kaybeder hem motoru zorlarsınız... orbaykurd'ın da dediği gibi 110 uygun bir ölçüdür.

Kişisel fikrime gelince , ben 120'liğe alıştım eğer 110 takarsam gözüme çok kötü görünecektir... Fakat kaliteli road lastiklerinin 120'liği olmadığından ben 130/70 sport demon takacağım...

shakulin
Şu lastiğin resmini daha yakından çekermisin bi ara?
Bugün Pirelli Mt75li bir repsol gördüm çok hoşuma gitti mt75 de takabilirim.

mustangmusti
Doğru düşünmüşsün sadece 2007 konusunda katılmıyorum... Sonuçta cbr125'den 2007 cbr125'e geçmek saçmalığın daniskası olacaktır... Bence Cbf250 veya Gt250R olabilir bundan sonra...

Carcharoth
Almadım daha abi :salut: Sen fuara geliyor musun? görüşelim bi
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
merhaba görkeM repsoL cbr 125 parca fiyatları digerlerine göre daha farkı diyorlar bana yardımcı olursan sevinirim böyle birşey varmı gercekten ???

görkem ben mustanG :) aslında haklısıN sanırım 1 yıl sonrasında 250 cc lik birşey düşünmeliyiM ..... sen şu repsoL soruma cevap verirsen sevinirim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
ben 130 luk lastiğin faydasını çok gördüm.Hala da görüyorum.Kim ne derse desim motorun yol tutuşu çok fazla artıyor.Kendi motorumda var ve gözlemlediğim şeyi söylüyorum.Atmıyorum yani.Motoru biraz yavaşlattığı doğru.Ama BENCE kesinlikle orjinal lastiği değiştirilmeli.Lastik değiştikten sonra hemen hissediliyo zaten.Motorun arkası daha bi oturaklı oluyo.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
yagmurda karla karısık yagmurda kumda cakılda mıcırda toprakta orman yolunda
normal lastıgımı kullandım..
asla dengesızlık kayma gıbı bı sorun yasamadım
olay kafada bıtıo bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst