fuara kadar bekleyin diyorsunuz da insan sabredemio bişiler olsun istiyom :cherry: 2hafta beklicez gibi görünüo zaten, hayırlısı... bu ara motor almayı düşünenler napsın sizce peki?
a) 2.el al kurtul... 2007model çıksın çıkmasın fiyatlar etkilenmez(?)
b) 2006model stokta kalan 0km 5100ytl'ye al kurtul
c) ne olursa olsun 2007model çıkana kadar bekle
d) başka fikri olan? :rendeer:
bir de ötv'nin yeni modellerde artacağı bilgisi sizce doğru mu herhangi bişey duyan varmı aranızda? satıcılara hiç güvenmem de :farao:



hava filtresi ve lastik demişsin.bende degiştirmeyi dusunuyom arka lastıgı.en uygun ebatlar 110 70-57.tabi iyi bi marka olması lazım.hava filtrelerinin fiyatları ne kadar.onu da bi yazarsanızz.![]()
arkadaş en uygun ebalar bunlarmı bende 130 sanıyordum :mrgreen:
xD xD hava filtreside K&N BncE lastigide duro alsan bile kurtarır xD
prof oldun yaaa millete sölüyoss yaa:æ
xD
arkadaş en uygun ebalar bunlarmı bende 130 sanıyordum :mrgreen:
xD xD hava filtreside K&N BncE lastigide duro alsan bile kurtarır xD
prof oldun yaaa millete sölüyoss yaa:æ
xD
@gorkem
neyse neyi varmıki motordan mı problem neyse allah yardımcınızz olsunn geçmiş olsunn teCRübe eFt![]()
...
ßæß