Çanakkale'den Üzücü Bir Kaza Haberi

Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
çok geçmiş olsun,Allah tan kimsenin canına bir zarar gelmemiş,arkadaşlara acil şifalar,çok geçmiş olsun.
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
umarım drümlarında endişe edilecek birsorun yoktuR .... arkadaşlar canak kalade bulunun herhan gibi birinin tel no: ? varmı ulaşabilecegimiz ? durumları hakkında bilginiz varmı ?
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
kaza yapan arkadaslarımıza çok geçmiş olsun umurım en kısa sürede iyleşirler
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
arkadaşlar canak kaleden bilgi alabilecegimiz herhan gibi birinin teli mevcutmu sizlerde dorum raporu alalım inanın cok merak tayıM ....
 
Katılım
27 Eki 2003
Mesajlar
117
Kaza geçiren dostlarımıza çok büyük geçmiş olsun... Allah daha beterinden korusun.. İnşallah çabuk toparlanırlar.. Acil şifalar..

Hiç kimsenin zorlaması olmadan Yardıma koşan herkese kendi payıma çok teşekkürler..Kaza sonrası yardımlaşma içinde tek birşey söyleyebilirim.. YAŞASIN MOTOSİKLET KARDEŞLİĞİ..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
101
geçmiş olsun arkadaşlara yanan motor kullanılamaz hale gelmiş allahtan acil şifa diliyorum
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Geçmiş olsun. Bu sabah'ta bizim arkadaşımız kaza yaptı. Tüm camianın canı çok sıkkın ve üzüntülüyüz. Arkadaşlara acil şifalar diliyorum. Allah cümlemizi korusun.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
gelmiş geçmiş oslun.. bu bu gun gördüğüm 2. ciddi kaza haberi..

canım ve moralim bozuldu açıkçası


önümüz yaz bir çoğumuz yada hepimiz havalar sıcak diyip motnlarımızı pantalonlarımızı dizliklerimizi takmadan ve benim gibi kaskları açılır olanlar açık şekilde yola devam edicez ve allah korusun bu kazanın yarısı şiddetindeki bir kaza ile karşılaşsak ..

halimiz nice olur varın siz düşünün..

ben yazlık için şu zırhlardan aldım geçen sene .. biraz pahalı gibi gelicek ama 300 ytl ye de var 200 ytl ye de var ben 200 lük almıştım.. o ne kadar korur onuda tam bilememekle birlikte hiç olmamasından daha iyidir..
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
arkadaşlar canakkaleden bilgi alanınız varmı durumları şuan icin nediR ...? detaylı bi bilgi elde edebilmeK icin telafon numarası bileniniz varmı ?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Geçmiş olsun. Bu sabah'ta bizim arkadaşımız kaza yaptı. Tüm camianın canı çok sıkkın ve üzüntülüyüz. Arkadaşlara acil şifalar diliyorum. Allah cümlemizi korusun.

Abi sabah Adana'dan racing ile bir kaza haberi duydum. Ondan mı bahsediyorsun yoksa? :pale: Siyah 1000RR'dı sanırım, 300 metre sürüklenmiş sürücüsü :pale:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
Pazar aksami 18 Mart Canakkale Kutlamalari cercevesindeki "Fener Alayı"nda, operasyonu yapan sevgili uyemiz ve hastanenin bashekim yardimcisi Operator Dr.Celal KARAKAS da motosikletiyle bulusma noktamizdaydi.
Huseyin KARTAL hastamizin durumunun gayet iyi ve zamanla bir aksaklik kalmayacagini duymanin keyfiyle, takriben 150 motor ile organizasyona katildik... Esi Deniz KARTAL'in legen kemiklerinin ayrilmasi ve zamanla yerine gelecegi sebebiyle zaten iyi durumdaymis, diger CBF surucusu Tahir ALTINYAL ise zaten Cumartesi gununden Izmire donmus ve8-10 gunde ayaginin uzerine basabilecekmis.

Ancak belki farkinda degiliz ama, sevgili doktorumuzun ciddi ve yakin takibi sonucu Huseyin arkadasimiz su anda hayatta. Cumartesi ilk operasyondan sonra nobetci doktora birakip gitmemis ve aksam 19:00'a kadar bekleyip 1-2 kez kan sayimi yaptirmis. Bu titiz takibi sonucunda kan sayiminin dusmesini tespit edip acil ameliyata almis olmasi sebebiyle su anda yasiyor...
Bu vesile ile sevgili uyemiz ve dostumuz doktorumuza, bu titizligi/ozverisi sebebiyle de ayrica cok tesekkurler ediyorum/z...
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Pazar aksami 18 Mart Canakkale Kutlamalari cercevesindeki "Fener Alayı"nda, operasyonu yapan sevgili uyemiz ve hastanenin bashekim yardimcisi Operator Dr.Celal KARAKAS da motosikletiyle bulusma noktamizdaydi.
Huseyin KARTAL hastamizin durumunun gayet iyi ve zamanla bir aksaklik kalmayacagini duymanin keyfiyle, takriben 150 motor ile organizasyona katildik... Esi Deniz KARTAL'in legen kemiklerinin ayrilmasi ve zamanla yerine gelecegi sebebiyle zaten iyi durumdaymis, diger CBF surucusu Tahir ALTINYAL ise zaten Cumartesi gununden Izmire donmus ve8-10 gunde ayaginin uzerine basabilecekmis.

Ancak belki farkinda degiliz ama, sevgili doktorumuzun ciddi ve yakin takibi sonucu Huseyin arkadasimiz su anda hayatta. Cumartesi ilk operasyondan sonra nobetci doktora birakip gitmemis ve aksam 19:00'a kadar bekleyip 1-2 kez kan sayimi yaptirmis. Bu titiz takibi sonucunda kan sayiminin dusmesini tespit edip acil ameliyata almis olmasi sebebiyle su anda yasiyor...
Bu vesile ile sevgili uyemiz ve dostumuz doktorumuza, bu titizligi/ozverisi sebebiyle de ayrica cok tesekkurler ediyorum/z...

celal doktorumuza sonsuz teşekkürler! hatta ben şahsım adına kendisinin ellerinden öpüyorum !insanımız için uzattığı el verdiği ellerinden öperim varolsun:rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
DOSTLARIMIZDA ciddi herhangi birşey olmaması sevindirici,arkadaşlar.KORUMALARIN önemi ve kalitesi bir kez daha anlaşılıyor böyle acı tecrübeler ile...:pale:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
çok geçmiş olsun umarım tekrar yaşanmaz böyle üzücü olaylar allah kimsenin başına vermesin
:rendeer: geçmiş olsun tekrar
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
tüm kazazadelere,motor camiasına ve arkadaşlarına geçmiş olsun..Dilerim bu tür kazalarda daha dikkatli olalım ve en az zaiyatla kurtulalım..Tekrar büyük geçmiş olsun..

Abi sabah Adana'dan racing ile bir kaza haberi duydum. Ondan mı bahsediyorsun yoksa? :pale: Siyah 1000RR'dı sanırım, 300 metre sürüklenmiş sürücüsü :pale:

evet o haber dogru ....daha detaylı bilgi..sitenin içinde==adanada üzücü kaza== adlı forum sayfasında..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst