MANİSA-MT olarak ayvalık'tan itibaren yer yer beraber seyahat ettik diyebilirim arkadaşlar ile,hatta dondurmania(onur) arkadaşımız da o grup içerisinde idi selamlaştık.Çanakkaleye 10/15 km kala az önümüzde grup halinde 80/100 km ortalama hız ile gayet düzenli bir şekilde yol yapıyorlardı.MANİSA-MT konvoy başı bendim(çünki en ufak cc makina bende ) 42 plaka clio dönüş çapını hesaplayamayınca konvoyu bölmüş ve araya girmiş ve bu üzücü tablo ortaya çıkmış biz kaza mahalline 3/5 dakika sonra ulaştık(motor hala yanıyordu) herşey sıcağı sıcağına idi, nasıl bi yardım edebiliriz diye çırpınır iken dondurmania kardeşimizi gördük banditi var kendisinin olayın şoku ile ayaklığı dahi açmadan motoru yere atmış (panik)konuşamıyordu dahi (o ruh hali ile ) ibret olsun ders olsun diye o kızgınlık ile kaza yerinde bir kaç foto çektik ama tuncay abinin makinede (gerçi siteye koymakta kararsızım)sonuçta inanılmaz derecede düşük ihtimalli ve bi o kadar talihsiz, görünmez diyebileceğimiz bi kaza daha fazla ayrıntı vermek istemiyorum içim acıyo(otomobilde ki sürücü ya cok acemi yada dalgın yada trafik canavarı ne diyebilirim ki film şeridi gibi herşey )tak tesellimiz dostlarımızın hayatta olmaları ARKADAŞLAR,DOSTLAR lütfen ama lütfen dikkat çünki karşıdaki bazen dikkat etmiyor ve fatura ağır oluyor insan hayatı herşeyden önemli...herkezin bekleyeni seveni arkasında bıraktığı birileri var...