hepsine geçmiş olsun, ancak nasıl oluyorda araç motosikletin darbesiyle takla atıyor onu anlamadım, sadece ters dönmüş olsa gerek diye düşünüyorum ki bu durumda bile korkunç bir hızla çarptıkları sonucuna vardım ve nasıl oluyorda bu kadar ufak tefek yaralanmalarla atlatmışlar hayret ettim. yukarıda bir arkadaşın bahsettiği gibi arada kaçabilen bir motorun olması diğerlerinin reaksiyon vermeleriyle ilgili bir gecikme ya da yeterli tecrübeye sahip olmadıklarını düşünüyorum, daha 2 gün önce önüme kıran bir araca çarpmadan yanından geçebildim arka frenin bloke olmasına rağmen, herşey 1sn kadar sürmüştür, ayrıca çok tecrübesiz bir sürücüyüm sadece 1 yıldır motora biniyorum. tekrar geçmiş olsun.