Çanakkale'den Üzücü Bir Kaza Haberi

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Araba ve motorlar haşat olmus ama cana gelcegine mala gelsin daha iyi.Kazadır bu herkesin basına gelebilir o yuzden sunu asalım bunu asalım demeyin.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
154
yaw baba ne zaman haber okusam trakya bolgesinde oluyor. bu sans mı yoksa orada birsey mi var... korkar oldum
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar öncelikle hepinize teşekürü bir borc biliyorum..
hüseyin kartal ve deiz kartalın durumları şuan itibari ile iyi hüseyin kartal benim abim dün saat 12 civarı yogun bakımdan cıkarıp yengemle oldugu odaya alınmıştır agızdan beslenmeyede başladı konuşuyorda resimlerini en kısa zamanda forumunuza ekleyecem..

öncelikle millet hastanesi calışanlarına ve canakkaleli motorcu arkadaşlara cok cok teşekür ediyorum devamlı yanımızda olup bizlere destek cıktıkları icin sagolun gecen yine hastaneye bir gurup mototrcu arkadaş ugradı hepiize teşekürler arkadaşlar kazanın oldugu gece abime kan veren arkaşlara da cok teşekür ediyorrum ve hepinizin önünde saygıyla egiliyorum yardımlarınızdan dolayı sizlere minetarım arkadaşlar...saygılar..izmirden bülentkartal..
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
BÜLENT KARTAL KARDEŞİM HERKES ELİNDEN GELENİ YAPTI...bu bi insanlık görevi zaten :cat: hüseyin abimizin ve değerli eşinin iyi haberleriniN devamını bekliyoruz...en kısa sürede aramızda olmaları dileği ile...:rendeer:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
aranıza yeni katılmış olmama ragmen inanın cok üzüldüM :salut: inanıyorumki kaza geciren arkadaşlarımız enkısa zamanda kendilerini toplayacaklar umarım daha kötü kazalarla karşılaşmayız eyer elimden gelen birşey olursa neolursunuz haberda ediN .......
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
tekrar geçmiş olsun gerçekten arabaya araba çarpmış gibi,acil şifalar diliyorum arkadaşlara...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1
Pazar aksami 18 Mart Canakkale Kutlamalari cercevesindeki "Fener Alayı"nda, operasyonu yapan sevgili uyemiz ve hastanenin bashekim yardimcisi Operator Dr.Celal KARAKAS da motosikletiyle bulusma noktamizdaydi.
Huseyin KARTAL hastamizin durumunun gayet iyi ve zamanla bir aksaklik kalmayacagini duymanin keyfiyle, takriben 150 motor ile organizasyona katildik... Esi Deniz KARTAL'in legen kemiklerinin ayrilmasi ve zamanla yerine gelecegi sebebiyle zaten iyi durumdaymis, diger CBF surucusu Tahir ALTINYAL ise zaten Cumartesi gununden Izmire donmus ve8-10 gunde ayaginin uzerine basabilecekmis.

Ancak belki farkinda degiliz ama, sevgili doktorumuzun ciddi ve yakin takibi sonucu Huseyin arkadasimiz su anda hayatta. Cumartesi ilk operasyondan sonra nobetci doktora birakip gitmemis ve aksam 19:00'a kadar bekleyip 1-2 kez kan sayimi yaptirmis. Bu titiz takibi sonucunda kan sayiminin dusmesini tespit edip acil ameliyata almis olmasi sebebiyle su anda yasiyor...
Bu vesile ile sevgili uyemiz ve dostumuz doktorumuza, bu titizligi/ozverisi sebebiyle de ayrica cok tesekkurler ediyorum/z...
Bu tarz yazismalarda "KAYNAK" belirtmemiz gerekir diye dusunuyorum. Zira asagidaki linkteki 6. Post edilen mesajla cok benzesiyor da...:silent:
http://www.ikiteker.org/modules.php...opic&t=9522&postdays=0&postorder=asc&start=45

Bu arada; kaza geciren arkadasimizin ve esinin durumu gayet iyi. Dr.Celal KARAKAS benim 2004 Eylul'unde arabayla gecirdigim kazadaki doktorum ve en bastan itibaren bizzat kendisinin hassas kontrolunde.
Kendisi hastanenin bashekim yardimcisi olup, benim kazamin ardindan da 2005 ilkbaharinda kendisine benim vesilemle bir Dragstar alinarak motosiklet camiamiza katilmistir.:)

Kaza aninda IKITEKER Izmir uyemiz olan Ugur ERTEKIN arkadasimin beni aramasi sonucunda, Dr.Celal beyi onceden bilgilendirerek ben ve Canakkale IKITEKER uyesi 5-6 arkadasimiz ambulanslardan once hastaneye gitmis, gerekli on karsilama hazirliklarinin yapilamasini saglamistik.
Aksam da ameliyata alinmasi oncesi Celal beyle gunduzden yaptigimiz gorusme dogrultusunda daha onceden tespitlerimizi yaptigimiz 2 arkadasimiz kanlarini vererek gerekli dayanismanin orneklerini sunmuslardir.

Bu vasile ile buradan da; oncelikle olaya aninda mudahale eden Canakkale IKITEKER uyesi tum arkadaslarima ve konuya manevi destegini hissettiren Motosiklet Net ile tum Motosiklet Kulüp ve kuruluslarina cooook cok tesekkurler ediyorum/z.

Iyi ki BIRLIK icerisinde hareket etme becerimizi kaybetmiyoruz, iyi ki hepiniz/miz variz..!:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
çok geçmiş olsun,
tüm dualarımız biran önce iyileşmeniz için.
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
Öncelikle geçmiş olsun , hanzo bunlar hanzo hiçbiri önlerine bakmıyorki keşke sadece 2teker olsa dünyada :( hiçyoktan kazalar azalır :( Allahtan tek dileğim bu. Sağlıcakla kalın
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
56
reklar

Bu tarz yazismalarda "KAYNAK" belirtmemiz gerekir diye dusunuyorum. Zira asagidaki linkteki 6. Post edilen mesajla cok benzesiyor da...:silent:
http://www.ikiteker.org/modules.php...opic&t=9522&postdays=0&postorder=asc&start=45

Bu arada; kaza geciren arkadasimizin ve esinin durumu gayet iyi. Dr.Celal KARAKAS benim 2004 Eylul'unde arabayla gecirdigim kazadaki doktorum ve en bastan itibaren bizzat kendisinin hassas kontrolunde.
Kendisi hastanenin bashekim yardimcisi olup, benim kazamin ardindan da 2005 ilkbaharinda kendisine benim vesilemle bir Dragstar alinarak motosiklet camiamiza katilmistir.:)

Kaza aninda IKITEKER Izmir uyemiz olan Ugur ERTEKIN arkadasimin beni aramasi sonucunda, Dr.Celal beyi onceden bilgilendirerek ben ve Canakkale IKITEKER uyesi 5-6 arkadasimiz ambulanslardan once hastaneye gitmis, gerekli on karsilama hazirliklarinin yapilamasini saglamistik.
Aksam da ameliyata alinmasi oncesi Celal beyle gunduzden yaptigimiz gorusme dogrultusunda daha onceden tespitlerimizi yaptigimiz 2 arkadasimiz kanlarini vererek gerekli dayanismanin orneklerini sunmuslardir.

Bu vasile ile buradan da; oncelikle olaya aninda mudahale eden Canakkale IKITEKER uyesi tum arkadaslarima ve konuya manevi destegini hissettiren Motosiklet Net ile tum Motosiklet Kulüp ve kuruluslarina cooook cok tesekkurler ediyorum/z.

Iyi ki BIRLIK icerisinde hareket etme becerimizi kaybetmiyoruz, iyi ki hepiniz/miz variz..!:cat:

peki birdahaki sefere dedigin gibi yaparıM ..... inan bu yazıyı kopi ederken bunu düşünemediM .... özürdileirM ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst