- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 1,578
Şimdi bişey diyeceğim ayıp olacak, neyse.
:thumleft: :
Şimdi bişey diyeceğim ayıp olacak, neyse.
kadında b.k gibi para var borumu Hiltonların sahibi heralde yiyecek barlarda gezicek helal olsun hayatını yaşıo hatun. Motorda yakışmış![]()
hah o işe de girsin tamam olsun dimi..Porno filmlerin, barların bir numaralı hatunu, başka yaptığı iş var mıydı sahi.. Çok da güzel yapar eminim, AyşeŞule motorcu değil ama şimdi siz bı kıza motorcu dersiniz.Aranızdan minik beyinliler çıkıpta kıskanıyorsunuz derseniz eğer çok gülerim..Tanıyanlar bilirler beni, sadece güzel olmak yetmiyor, beyin boş olduktan sonra..
Kıskanma :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
Şimdi bişey diyeceğim ayıp olacak, neyse.
+++++++++++++++++++++1![]()
![]()