- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
bencede güzel durmus.motor güzel ....paris h,iltonda güzell..oh
ya abi bana bi fikir verin ya ben 125 lik honda cg 125 kullanıyorum memnunum ama bu büyük razing leri görünce büyük heves sardı 600 lira maaş belediyede çalışıyorum şuan elde bişey yok ama az parada almıyoz tabi.biraz biriktirip ne almamı tavsiye edersiniz.yardımcı olursanız çok sevinirim.![]()
msn adresim : [email protected]
yaa zaten biiirr bizz öotorcu olamadık
artcısı olabilir miyim :queen:
Şimdi bişey diyeceğim ayıp olacak, neyse.