- Katılım
- 25 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,222
estagfurllah onun ıcın solemedım ya
hemen sorularım var
100 km ne yakıo
kac basıo
tıtresım
orta sehpa+arka cantası varmı
kac kılo
sehır ıcı zormu
2kısı nası..
1-ortalama olarak 5 lıtre yakıyor.
2-ben 170 gordum
3-tıtresım cok fazla boyutta degıl rahatsız etmıyor
4-46lt.gıvı topcase var.ama resımlerde yok
5-168 kg.net agırlık
6-sehır ıcı benım ıcın cok zor degıl fakat 175 altı ınsanlar ıcın yokuslarda zor olabılır.
7-42hp.ve torku cok ıyı oldugu ıcın 2 kısı farketmıyor..:cat: