Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
estagfurllah onun ıcın solemedım ya:)

hemen sorularım var
100 km ne yakıo
kac basıo
tıtresım
orta sehpa+arka cantası varmı

kac kılo
sehır ıcı zormu
2kısı nası..


1-ortalama olarak 5 lıtre yakıyor.
2-ben 170 gordum
3-tıtresım cok fazla boyutta degıl rahatsız etmıyor
4-46lt.gıvı topcase var.ama resımlerde yok:)
5-168 kg.net agırlık
6-sehır ıcı benım ıcın cok zor degıl fakat 175 altı ınsanlar ıcın yokuslarda zor olabılır.
7-42hp.ve torku cok ıyı oldugu ıcın 2 kısı farketmıyor..:cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
eby78 refresh et soru sordum okadar ya:D
adam korktu benden..

ha yazmıssın:)
abı bak cok cıddı soluom
sımdı para olsaydı alabılırdım..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
eby78 refresh et soru sordum okadar ya:D
adam korktu benden..

ha yazmıssın:)
abı bak cok cıddı soluom
sımdı para olsaydı alabılırdım..


bır yandan da msn deyım kusura bakma artık anında cvp veremıyoruz.:wiinkk:

praetorian sen bırıktır paranı cbr nın uzerıne yaparız bıseyler..:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
5150 ytl fiyatı ya şöle bişey var 2. el motor yalan olmuş derdi abim ki abim 20 senedir kullanıyo motoru :D

ben 5.150'ye 0 alacakken 2. el 700km'de 4 milyara buldum... Iyiki de bulmuşum :wiinkk:

Eby78 sen ne kadar istiyorsun onun üzerine bi karalaştırıp ö.m atarsan ben de düşünebilirim belki
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
arkadaşlar , ben hiçbir yerde pirelli sport demon 130/70'in tırnak kalınlığı bakımından cbr125'e uygunluğunu öğrenebileceğim bir yazı bulamadım... sizin tanıdğınız ettiğiniz bayi veya lastikçi varsa sorarmısınız çünkü bazı lastiklerin tırnakları çok az tuttuğu için cbr'a takılmıyor... burada deneme şansım da yok ne yazıkki lastikleri.
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
27
esselamn aleykum muuuterem cbr pilotları :) topiclerinizi bi parça arkadan takip edebiliom, ehliyet konusuna dönücem izninizle; 125 cc ye kadar olan motorlar için b tipi ehliyet yeterliimiş die bi rivayet duydum ,,,,, doorumudur yannışmıdır :silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
selam arkadaşlar istanbuldaki otosever,özen motor,mototal bayileri 2007 cbr125 yeni kasa için fuarla birlikte gelecek diyor.ancak pazarbası ve mutluhan bayiileri kesinlikle gelmeyecek diyor.türkiye honda ise daha belli değil diyor.benim ögrendiğim durum böyle ilgilenenlere duyurulur..herkese sevgiler.ayrıca görkem kardesim sende bu konuda bi haber alırsan bize iletirmisin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seviyorum, seviyormusun? ağlıyorum, gülüyormusun:) özlüyorum, gidiyormusun sevdikçe itiyormusun:) peqi öle olsun.
bi tane cbr buldum praoterian uehueh gene yalnış yazdım
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
lem junyor..yollarda karsilasma benimle:))
olm ne is cbf prim yapti diye satip cbr mi alion lem
solesene..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem junyor..yollarda karsilasma benimle:))
olm ne is cbf prim yapti diye satip cbr mi alion lem
solesene..

ya dusundum karşılaştırdım cbr ın olumsuz yanı cok cıktı :S seninlede konuşayım dedim hacı:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cibirin ne olumsuz yani olcak olm
:)
cbr sularindasin bak vururlar valla
hepimiz cbfciyiz hepimiz jnuiors iz..
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@GorkeM
HESD 1000RR'larda kaç yılından itibaren standart olarak kullanılmaya başlandı?
CBR1000RR ilk kez 2004 yılında piyasaya çıktı ve o zamandan bu yana HESD her zaman standarttı 1000RR'da, 2007 den itibaren de 600RR'da da standart donanım olarak gelecek.

GorkeM, adam gibi korumalarla bin şu motora, sadece kask takmakla olmaz. Motorun güçsüz olmasının önemi yok, Erdem arkadaşımız gibi arabanın teki arkadan sana bir çaksa çok ciddi şekilde hasar alırsın. Param yok muhabbetine girme sakın :p
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
47
bişey sorucam cbr 125 r repsolun rengi dışında farklı bir özelliği var mı special edition falan mı yani
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Param yok boooyyy :salut:
:p Şaka bir yana fuara az kaldı :bounce: Fuarda hepsini tamamlicam inş...
Motor güçsüz diye değil ya , o zaman scooter kullanlara bişey olmazdı. Dainese'in güzel modellerini bayiilerde bulamadım fuarda bulacağımı umuyorum.

@ciblll
Yoo sadece palyaço gibi renkleri var (ortalığı karıştırim biraz ::evil:: )
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
evet ya:)
hep ekstra guc vermesını yada repsolun bana yıllık para odeyecegını dusunerek almıstım
kandırmıslar benı mototalda...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
muhahaha ... para demişken yaza bi sponsor bulsam ne güzel olur :cherry:

bu arada
Motor Yıkamak: End of the Part 1 :queen:
2 saat sürdü ancak temizleyebildim... Şimdi part2:cila

Yarın mototala gidecek miyiz şimdi?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst