Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
olm komık gelcek ama bence bılerek yapmıslar
:D
supersport var sport tourer var
eer zzr 1400 e nolcak
oda suports olmus:D
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
kaware4.jpg


Çok güldüm yaa....
Ayrıca bilerek değil... Linke girdiğinizde başlık düzgün , Sports yazıyor.

Özgür o zaman ZZR1400'e "KAMYON" yazabilirlerdi :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
adam cıddıye almıs ya:D
bılıoz olm heralde
zzr e bence kamyon denmez
hanı su barajlarda kullanılan makıneler var ya
onla aynı kategorıye sokmak gerek:D
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
prateorıan klr ıle 170 km gordum gorkemın ısıne fazlası ıle yarar yanı..:wiinkk:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ıyıymıste
sadece top speed dııl onun ıstedıgı eby78:)

abı bıde nıkım bukadar zor yazılmıo ya:)
su ana kadar 100 farklı ssekılde yazıldı:)

PRAETORIAN
dorusu budur..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
praetorian peki nedir nickinnin geçmişi sebebi anlat bakalım?belki daha akılda kalıcı olur...
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
kardeş çok geçmiş olsun.sende fazla bişey yok okudugum kadarı ile.inşallah enkısa zamanda saglıgına kavuşursun.motor a binmeyide biraz ertele reflekslerin bi yerine gelsin.
tekrar geçmiş olsun



motor martın sonuna dogru satışa cıkacak sanırım daha öncede kanusulmustu.
fiyatı konusunda yeni bi araştırma yaptım.fiyatı büyük bi ihtimalle 2006 modellerle aynı olacakmış.
5,550 ytl + plaka masrafı 5750



tesekkkurr ederımm kardesımm :cat:
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
ıyıymıste
sadece top speed dııl onun ıstedıgı eby78:)

abı bıde nıkım bukadar zor yazılmıo ya:)
su ana kadar 100 farklı ssekılde yazıldı:)

PRAETORIAN
dorusu budur..


:queen: pardon ya dıkkat etmemısım..:rendeer: gonlunu de alayım sonra kızma

101zq3.jpg
81419776gd8.jpg
cap0007hw3.png

bunlarda klr ve ben..:p
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
estagfurllah onun ıcın solemedım ya:)

hemen sorularım var
100 km ne yakıo
kac basıo
tıtresım
orta sehpa+arka cantası varmı

kac kılo
sehır ıcı zormu
2kısı nası..
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
47
tekrar selam honda efe de cbr 125 in fiyatı 5150 ytl millet 2.elini 4000 ytl den falan satıyo sizce 2.el almak mantıklımı yoksa en temizi sıfır mı almayı düşüniyim
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
hoop 2 kişiye girme şimdi ordan anlaşılıyo kendine istediğin :queen:

boşver abi 2 kişiyi , tek kişi rahat mı :p ne kadar yakıyor o önemli bak

tekrar selam honda efe de cbr 125 in fiyatı 5150 ytl millet 2.elini 4000 ytl den falan satıyo sizce 2.el almak mantıklımı yoksa en temizi sıfır mı almayı düşüniyim

5.150 mi 5.550 mi? bence 3500'e 2. el bi cbr al eğer 2007 istemiyorsan :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
gorkem asagıya bakarsan uye kısmına
orada bı lata yazıo dımı
gordun dımı
sen onu gercekte de tanıosun
sırın sevecen afacan olarak
ole tanımak ıstıosan uzatma:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst