- Katılım
- 8 Ocak 2007
- Mesajlar
- 83
görkem sana enduro lazım kardesım resımlerıne bakıyorum da senı enduro keser anca..:cherry:
:cat: bencede.yagmur çamur
görkem sana enduro lazım kardesım resımlerıne bakıyorum da senı enduro keser anca..:cherry:
kardeş çok geçmiş olsun.sende fazla bişey yok okudugum kadarı ile.inşallah enkısa zamanda saglıgına kavuşursun.motor a binmeyide biraz ertele reflekslerin bi yerine gelsin.
tekrar geçmiş olsun
motor martın sonuna dogru satışa cıkacak sanırım daha öncede kanusulmustu.
fiyatı konusunda yeni bi araştırma yaptım.fiyatı büyük bi ihtimalle 2006 modellerle aynı olacakmış.
5,550 ytl + plaka masrafı 5750
ıyıymıste
sadece top speed dııl onun ıstedıgı eby78
abı bıde nıkım bukadar zor yazılmıo ya
su ana kadar 100 farklı ssekılde yazıldı
PRAETORIAN
dorusu budur..
tekrar selam honda efe de cbr 125 in fiyatı 5150 ytl millet 2.elini 4000 ytl den falan satıyo sizce 2.el almak mantıklımı yoksa en temizi sıfır mı almayı düşüniyim
5.150 mi 5.550 mi? bence 3500'e 2. el bi cbr al eğer 2007 istemiyorsan :cat: