Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
http://www.motosiklet.net/forum/satmak-isteyenler/27825-satilik-honda-cbf-250-a.html
gorkem bugun sıtede 2.cbf ılanı
bu bı ısaretmı
ıkısıde kırmızı:)

Ah canııım ne güzel birşey bu... Yok yok kesin alıcam bööle bişey.. Para yok , olsa hemen damlamıştım :mrgreen: Ama siyah istiyorum ben kesin kararım :cherry:

ılk ılan cok ıyı yaa.nerden buldun gosterdın, bak arkadasım da yanımda su an fazla kurcalamasın dıyor,yoksa bana satamazmıs..

:queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
dıorum ya bu bugun 2.cbf ılanı
kesın bısıler ısaret edılıo yukardan bıze gorkii
ısaretler gelıoda
para gelmıo:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ertech..
unıversıte sınavına hazırlanırken 2 hedefım vardı
bırı bogazıcı yonetım bılısım sıstemlerı(kosullara gore ımkansız hedef)
bırıde ytu ısletme(en rasyonel ve en ıyı secım)
motor secımımde aynı hedefler var
er 6n-f(ımkansız) ve cbf 250(rasyonel) ayrımıda bunun gıbı bısı
daha derıne ınerım ıstersen:)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Rasyonel hedefleri ütopik hedeflere ulaşmada bir basamak olarak kullanmak en iyisi... 2006 CBF iyi seçim :cat: Ve ümraniyedeki motor gayet mantıklı duruyor ama ben CBF'e ısınamıyorum.... Suzukinin GS 500 modelinin grenajlı modellerini gördüm ama Tr de yok sanırım; GS500F ... Artık bir değişimin vakti geldi sanki ama.... :):)


2004-suz-g5-02-3.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
evet bende aynen ole planlıorum
burada planlama kelımesının altını cızıorum
kısaca bu degısıme benım acımdan 1 yıl var en azından
alabılırsem en erken ekımde alabılırım
amerıkadan donunce:)
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
83
Arkadaşlar selam.Dün motorumla çok büyük bi kaza geçirdim :salut: Motorumun ön kafa granajı yan granajlar falan hepsi dağaldı. Far falan kırıldı.Benim de sağ kolum alçıda ve bacaklarımda falan bandajlar var.Arabayla kafa kafaya çarpıştım. Motorumu o halde görünce bütün gün sırf motoruma ağladım.Şimdi motorumu yaptırmam lazım.Türkiye deki en sağlam servis nerde?Bursadaki ve inegöldekiler nasıl?Bana motorumu 1 haftada teslim edebilcek güzel bi servis lazım.Bi de sizce ne kadar tutar tamiri?Ön granajlar far gösterge deişcek.Motorunda hiç bişe yok.Radyatöründe falan.Lütfen acil bi yardımcı olun bana.Resimlerini çekiyim, ne kadar tutcağı konusunda bişeler söyleyebilir misiniz?

kardeş çok geçmiş olsun.sende fazla bişey yok okudugum kadarı ile.inşallah enkısa zamanda saglıgına kavuşursun.motor a binmeyide biraz ertele reflekslerin bi yerine gelsin.
tekrar geçmiş olsun

2007 modelı ne zaman gelıyorr bu meretınn tam bilen varmı dayanamıyorumm

motor martın sonuna dogru satışa cıkacak sanırım daha öncede kanusulmustu.
fiyatı konusunda yeni bi araştırma yaptım.fiyatı büyük bi ihtimalle 2006 modellerle aynı olacakmış.
5,550 ytl + plaka masrafı 5750
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
savas11 bugün bende tahlihsiz kendi aptallığımdan bir kaza yaptım.:pr:
hani derler ya race kullanan hep daha fazlasını ister ve sonunda kazasını yapar
aynen öyle,uzun zamandır motoru yatırma olayını iyiden iyiye yapıyordum
ama bugün bir virajda kendime güvenip viraja yüksek hızda girdim fakat
sonra geç kaldım ve gidonu terse itemedim virajın içindeydim ve artık yatıracak da vaktim kalmamıştı kaldırama doğru motor kendi kafasına göre düz gitmeye başladı frenleri kontrollü olarak sıktım ama olmadı
kaldırıma çarptım ve kaldırım üzerine çıktım motor beni üzerinden
bir güzel attı.
bende bir şey yok ama motor şu an tamirde.
giyinmenin önemini bir kez daha anlıyor insan......
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Arkadaşlar ne oluyo kaza sezonu mu açıldı??? Aman dikkatli olun... Geçmiş olsun Devil
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
108
Sanada çok geçmiş olsun DEVIL CBR.Bende son zamanlarda çok yatırıyodum ama artık bi süre yatıramıcam.Tekrar geçmiş olsun.Sende bişey yokmuş işte ne güzel.Bu arada bize bişeler oluyo ya hadi hayırlısı.üst üste böle haberler :(
Praetorian tahmini fiyatı çıkartırlarda, heralde en fazla +200 veya -200 ytl falan oynar.Yani inşallah öyle olur abi..
dark07 çok sağol.Zaten alçı 25 gün sonra falan çıkcakmış o yüzden binemicem.
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
sağolun arkadaşlar
ama özgür sana anlat dedim şu viraj almayı bize sende yok yok:pr:
arkadaşlar bursa servis yine montaj yaparım taktiği yeni parça kafadan
bi fiyat çıkardı 700 ytl.
bir motorcu buldum hatta istanbuldan bile kargoyla gelen motorları tamir ediyor 200 ytl gibi sorunu kapatacağız.
abi kaskı eldiveni ve özellikle montu görcektiniz onlar olmasa güm
kesin omzumu kırmıştım....
allah korudu ne diyeyim......
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
valla abi gözümün önünde kawasaki 636 motosiklet motoru topluyordu servis 3500 ytl istemiş adamdan o 1500 ytl ye halletmiş.
race tarzı motorlar tamir ediyor. ben güvendim yaptırıcam servi sadece parça satmaya bakıyor .
benim sağ gidonda eğrilik var sağ ön sinyal artık yok alt mesnet de eğrilik var onları halledecek.
örnek vereyim sinyal serviste 130 ytl adan çiftini 10 ytlye sport tarz bulurum dedi sana.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok geçmiş olsun.... Allah korumuş....

Arkadaşlar bence bu kazaların sebebi havaların bir yağmurlu bir güneşli olmasından kaynaklanıyor olabilir... Yağmur adam gibi yağıp ortalığı temizleyemeden güneş açıyorve yollarda toz kırıntıları birikiyor, özellikle virajların kör noktalarında.... Bende birkaç tehlike atlattım ufak tefek.... Daha dikkatli olmalıyız...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
muhaha çifti 10 ytl ha? iyiymiş

Eğer isterseniz özgür ve ben bir viraj sunumu hazırlarız :)
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
görkem orası bana da abartı geldi gerçi ama bakacaz zaten şu an sadece
sağ gidon ve alt mesneti düzelttiricem o kadar. bir süreliğine binmeye ara vericem param olursa bir kaç yer daha yapılacak ön fren kolçağıda koptu çünkü .......
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
eğer orası olmaz da orjinal almaya mahkum olursan ben sana 4 tane led sinyal getiririm buradan... tanesi 25€ , en azından tekine 150 milyon vermekten iyidir =)

Böyle kazalar olabiliyor arkadaşlar önemli olan en ufak sıyrıkla atlatabilmektir... Bu motor hayatınızı etkilemesin...
"HER MOTORCU BIR GUN KAZA YAPACAKTIR" ... nihahah Zincirlikuyu mezarlığı gibi oldu :mrgreen:
Bakalım ben daha kaza hakkımı kullanmadım...

Zincirlikuyu mezarlığının önünde "Her canlı bir gün ölümü tadacaktır" yazıyor , ve ben her gün onun önünden geçiyorum.... hehe ne kadar ironik =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst