- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
savas11,
motoru tam gormeden tahmını fıyat cıkartırlar
onuda goz onunde bulundur..
motoru tam gormeden tahmını fıyat cıkartırlar
onuda goz onunde bulundur..
http://www.motosiklet.net/forum/satmak-isteyenler/27825-satilik-honda-cbf-250-a.html
gorkem bugun sıtede 2.cbf ılanı
bu bı ısaretmı
ıkısıde kırmızı![]()
ılk ılan cok ıyı yaa.nerden buldun gosterdın, bak arkadasım da yanımda su an fazla kurcalamasın dıyor,yoksa bana satamazmıs..
Arkadaşlar selam.Dün motorumla çok büyük bi kaza geçirdim :salut: Motorumun ön kafa granajı yan granajlar falan hepsi dağaldı. Far falan kırıldı.Benim de sağ kolum alçıda ve bacaklarımda falan bandajlar var.Arabayla kafa kafaya çarpıştım. Motorumu o halde görünce bütün gün sırf motoruma ağladım.Şimdi motorumu yaptırmam lazım.Türkiye deki en sağlam servis nerde?Bursadaki ve inegöldekiler nasıl?Bana motorumu 1 haftada teslim edebilcek güzel bi servis lazım.Bi de sizce ne kadar tutar tamiri?Ön granajlar far gösterge deişcek.Motorunda hiç bişe yok.Radyatöründe falan.Lütfen acil bi yardımcı olun bana.Resimlerini çekiyim, ne kadar tutcağı konusunda bişeler söyleyebilir misiniz?
2007 modelı ne zaman gelıyorr bu meretınn tam bilen varmı dayanamıyorumm