- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
peki bir soru?
sıfır cbf 150 alırken deposu dolumu veriyorlar yoksa boşmu?:silent:
ginger sende olmasan valla halimiz duman...yani sorumluluk ve top sende...ver bakalım cevabı...hadi bakalım...öyle gezmeye benzemiyor bu işler...bak kankamız depo dolumu boşmu diyor...haklı çocuk abi...soracak öğrenecek
kanka Pazarbaşına senin başına ben musallat ettim...Sorry be dostum...ben hiç terbiyesizliklerine rastlamadım ama söyledikleri şeyler hoş değil...DB motorda Kasım diye bir arkadaş var...çok ilgili alakalı samimi biri...abi seni Sosyete motorcusuna teslim ettik...kendimiz D&B motorla kanka olduk...:queen:
sorry sir....
Kanka bana bir mont internet ortamında nasıl buluruz...bildiğin bir link varmı...yani internetde bakıp gidip alabileceğimiz uygun bir yer varmı...bana bir mont bulalım...önerende yok ha...
ne alayım dostum...
