Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
peki bir soru?
sıfır cbf 150 alırken deposu dolumu veriyorlar yoksa boşmu?:silent:

ginger sende olmasan valla halimiz duman...yani sorumluluk ve top sende...ver bakalım cevabı...hadi bakalım...öyle gezmeye benzemiyor bu işler...bak kankamız depo dolumu boşmu diyor...haklı çocuk abi...soracak öğrenecek:p


kanka Pazarbaşına senin başına ben musallat ettim...Sorry be dostum...ben hiç terbiyesizliklerine rastlamadım ama söyledikleri şeyler hoş değil...DB motorda Kasım diye bir arkadaş var...çok ilgili alakalı samimi biri...abi seni Sosyete motorcusuna teslim ettik...kendimiz D&B motorla kanka olduk...:queen:


sorry sir....

Kanka bana bir mont internet ortamında nasıl buluruz...bildiğin bir link varmı...yani internetde bakıp gidip alabileceğimiz uygun bir yer varmı...bana bir mont bulalım...önerende yok ha...:p

ne alayım dostum...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
senin çanta shaq mı...kaça takdırdın...nerden aldın...elcik le kullanım beni hep boğar...ben arada bir direksiyonu bırakıp biyerlerimi kaşırım...sigara içerim vs...çıkarıp oraya elimi tekrar sokamam diye tırsarım...birazda keko işi be kanka...bende sağlam kar eldiveni var...yırtık pırtık ama iş görüyor...


Konuyu Toplam 17 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
mete_han, Bumin, darkness_king, Discordian, ginger, rochas, st_erdogan, TuğrulÖzbek, viper_1, _Motorcu_



cıbıfcılar takipte...sıraya geçin beyler...hepimize yetecek kadar cıbıf 150 var...ama cıbır 125 cileri pataklıyoruz ona göre...:mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
senin çanta shaq mı...kaça takdırdın...nerden aldın...elcik le kullanım beni hep boğar...ben arada bir direksiyonu bırakıp biyerlerimi kaşırım...sigara içerim vs...çıkarıp oraya elimi tekrar sokamam diye tırsarım...birazda keko işi be kanka...bende sağlam kar eldiveni var...yırtık pırtık ama iş görüyor...


Konuyu Toplam 17 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
mete_han, Bumin, darkness_king, Discordian, ginger, rochas, st_erdogan, TuğrulÖzbek, viper_1, _Motorcu_



cıbıfcılar takipte...sıraya geçin beyler...hepimize yetecek kadar cıbıf 150 var...ama cıbır 125 cileri pataklıyoruz ona göre...:mrgreen:


bende oda yok eldiven hak getire :) pazar günü bensiz gezdin ha alıcan olsun insan cadeye inerken bir alo der
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi benim ilk montum Sirkeci Yıldız motordan Black markaydı.Hala satıyorlar 250 li rakkamlardı.1 sene kullandım onu.Boynu race havasında olduğundan sattım 150 ytlye.İstinye Daytonada derilerde kampanya vardı 1 Euro 1 ytlydi oradan 350 Euroluk resimlerdeki Spidi montu 350 ytlye aldım.Yani bu iş pahalı bir iş abi.Önerim Revitin uygun modellerine bak.Birde motor forumlarının satış bölümlerini takip et.Senin mont isteğin aklıma bakıyorum arada sırada ben ama sanal ortamda sanal oluyor bu işler.Birde imkanın varsa deri al ben çok rahat ettim deride.Textil ne olursa olsun işitiyor bu kesiyor.Ama deri araba kaportası gibi ya :)
:cat:



Banamı dedin abi ?



Babacım olsun o kadar araba fiyatında o motor.Dolu vermeyen ayıp eder.

kanka bak aklıma ne geldi...2 yıl önceki fuarı hatırlayanlar varmı...ne baba aksesuarlar vardı...hatta hiç unutmam yol tarafında bir standda ne alırsan 100 ytl diye bir kask satış olayı vardı...millet kapış kapış almıştı...markayı hatırlayamadım şimdi ama Çin işine benzemiyodu...çok sağlam motokros kasklarıydı...

Sirkeci Yıldıza internet ortamında ürün tanıtım varmı diye baktım...yokmuş...neyse nazik popomu kaldırıp Sirkeciye bakmam lazım...deri pahalı haci...bize kol böreği yedirir valla...deri önerini düşüneceğim dostum...


Çanakkaleye okey derim...zevklide olur ...ben 1000 i aşayımda bir an önce...sonra 2.porocede Tekirdağa köfteye...:p

senin çantayı sordum dostum kaça nerden ne nedir ne değildir ...:p
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
32
selam,
valla sabahları atlıyorum cbf me doğru işe,işbitimi atlıyorum cbf me doğru eve pazar gezecem mi..geziyorum..keyif benim...
neydi yav o minübüslerde sürünmek..oh bittibe yav..

selam,yav hakkaten bu cbf 150 etiketlerini sökünce bayağı güzel durmuş...
bende sökecem galiba..:))
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Kanka bana bir mont internet ortamında nasıl buluruz...bildiğin bir link varmı...yani internetde bakıp gidip alabileceğimiz uygun bir yer varmı...bana bir mont bulalım...önerende yok ha...:p

ne alayım dostum...

Metehan ben Feyizoğlun'dan Held Yagusa aldım fiyat 197ytl idi hala öyle mi bilmiyorum, netten gir bak. Ve çok memnunum , hem yumuşak bir mont hem de soğuk falan işlemiyor tavsiye ederim. Bu arada Feyizoğlu'ndan pantolon, motobot, eldiven gibi giysiler de aldım, çok uygun fiyatları var ve çok ilgililer. Tavsiye ederim.


Bu arada uyarsa Çanakkale'ye ben de gelmek isterim sizlerle, en çok gitmeyi planladığım yerlerden biridir.
Bu yaz güzel geçeceğe benziyor, hadi bakalım.:)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Vallaha, montun koruma durumu düşüşe de bağlı olacaktır tabii, ben montun altına bellik de takıyorum. Bu arada cbftürkiye'de bir arkadaşta görmüştüm montun içine korumalı yelek de giymişti, ben de almak istiyorum. Yazın inanılmaz terleyen bir adamım, mont yerine direkt korumalı yelek giymeyi düşünüyorum. Her tarafı full koruma ve mont gibi terletecek bir durumu yok. Ama şu an iki montum var diğeri Germas sport, o Held Yagusa'dan daha sağlam duruyor ama o da 3 mevsimlik şu an üşütür diye giymiyorum. Nisan gibi onu iymeye başlarım, reflektörleri de daha fazla. Bu arada ben montun o kadar dayanıksız olduğunu düşünmüyorum, CE belgeli onun korumaları da, tabii düşmeden anlaşılmaz.:) Kimse düşmesin aman diyim.

Herkese cbf'leri ile keyifli sürüşler. Ben hala 10 - 15 gün periyoduyla biniyorum, Mart başı gibi günlük kullanıma başlıycam. O zaman gezilerdi, buluşmalardı sizlerle de görüşürüz umarım.:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Atlayayım dedim aradan... Mototal çok güler yüzlü ilgili ve kaliteli bir servistir...
Ben herşeyimi mototalda hallediyorum... Fakat D&B yi de çok methediyorlar , hangisi işinize gelirse oraya gidebilirsiniz :cat:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Abi bende senin gibi düşünmüştüm terleme olayı için bir keresinde.Ama sonradan dikkat ettimde yaz olsun kış olsun fark etmez motorun üstünde insan feci rüzgar yiyiyor kim ne derse desin.Bahsettiğin korumalı içlik (croossçular kullanıyor genelde) aralarındaki fileler direkt havayı içeri alıyor.Rüzgarı kesecek bir şey yok üstüne.Vücudumuzun rüzgar almaması lazım.Yoksa feci çarpılırız,ciğerlerimizi böbreklerimizi üşütürüz.Dediğin içlik Sirkecide 150 dolarmı neydi.feyizoğlundadda bu var 350 ytlye
Yazlık montlara bile dikkat edersen çift file var üstünde.Filelerin arasından havlanma sağlanıyor yani direkt olarak rüzgar bedenine işlemiyor.Bilgin olsun.
Bendede bundan var
Tanışıp gezeriz birgün umarım...

Valla ben de o yeleği direkt giyip gitmeyi değil de belki onun üstüne daha ince bişey giyerim diye düşündüm. Gerçi bende Germas'ın 3 mevsimlik, sırtta, kolda ve göğüste havalandırmalı içi de çıkabilen (ki Held'in de içi çıkıyor ama siyah ve de havalandırmasız) montundan var, onun yapısı Held'den daha sert ve sağlam, zaten daha pahalı 300 civarı şu an ben kampanyada 250'ye aldım, muhtemelen Tüm yaz onu giyeceğim, içi de çıkabiliyor. Ama ben dediğim gibi Held'den de (daha uzun ve 4 mevsimlik olduğu için) rüzgar ve soğuktan çok iyi koruduğu için memnunum. Düşünce korur mu? İşte onun cevabı düşüşe de bağlı. Artı ilk fırsatta o yelekten alıp mont içinde (Kışın) kullanacağım. Gerçi dediğim gibi şu an da belliksiz mont giymiyorum. Motosiklet pantolonu(pantolon yoksa dizlik takıyorum) ve botum da var. Eldivensiz de binmiyorum, kaza anında ilk zarar görecek yerlerden biri eller. Ve açıkçası sürat yapmamaya çalışıyorum. Şüphesiz çok daha koruyucu ekipmanlar var ama bu işte maddiyata bakıyor. Yine de elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım, motordan önce aldım tüm bunları. Zaten bu işin sonu yok, benim anladığım sürekli yenilemek ve daha iyisini almak gerek. Ve en önemlisi de gereksiz risklere girmemek.
(Yine de T-shirtle bile deli gibi terleyen bir adam olarak, üstümde montla ve trafik sıkıştığında falan işe nasıl giderim bilmiyorum. Sanırım yanımda yedek t-shirt taşımam gerekecek yazın. Kışın bile motoru geriye falan manevra için iterken terlediğim oluyor.:pale: )

Ben de sizlerle tanışmak ve gezmek isterim, umarım Mart'tan itibaren yapmaya başlarız CBF150'ciler olarak birşeyler.:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
emin ol terlıyosun ben yazın hep yanımda tshırtle gezdım..sırtımda dırek bellıgın ısı cıkıodu
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
Ayna Problemi

Sevgili kardeşlerim dün en uzun gezimi yaptım 30 km lik güzel bi gezi yaptım.ve bu gezi de herşey çok güzeldi lazer vertigo kaskım hava almadı içine 7,5 liralık eldivenlerim beni şaşırtı dorusu rüzgar geçirmedi hatta elimi terletti
izmirde bucada hava 15-20 derece arasındaydı
hava roldukça rüzgarlıydı(yada bana öyle geldi)
100 yaptım hava rüzgarlıydı bunu yaptığımda tam gaz da vememiştim ve yokuş aşağıydı
ve bir sorun la karşılaştım

rüzgarlı havalarda yüksek hızlarda giderken aynalar bozuluyo kayıyo
e o hızda giderken düzeltmeye çalışmak da biraz tehlikeli olduundan birkaç defa durmak zorunda kaldım bende acaba bu sorunum nasıl çözebilirim?aynaları tam konumunu bulup japonlasammı acaba:cherry:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Sevgili kardeşlerim dün en uzun gezimi yaptım 30 km lik güzel bi gezi yaptım.ve bu gezi de herşey çok güzeldi lazer vertigo kaskım hava almadı içine 7,5 liralık eldivenlerim beni şaşırtı dorusu rüzgar geçirmedi hatta elimi terletti
izmirde bucada hava 15-20 derece arasındaydı
hava roldukça rüzgarlıydı(yada bana öyle geldi)
100 yaptım hava rüzgarlıydı bunu yaptığımda tam gaz da vememiştim ve yokuş aşağıydı
ve bir sorun la karşılaştım

rüzgarlı havalarda yüksek hızlarda giderken aynalar bozuluyo kayıyo
e o hızda giderken düzeltmeye çalışmak da biraz tehlikeli olduundan birkaç defa durmak zorunda kaldım bende acaba bu sorunum nasıl çözebilirim?aynaları tam konumunu bulup japonlasammı acaba:cherry:

yahu caberli sen alalı bayağı oldu daha yenimi 30km yaptın :) Benim bugün 2. günüm ilk gün 12km ikinci km 30 km toplamda 42km yaptım.Silkmedede 42km yanii:queen: :queen: :queen: bu arada motorun görüntüleri burda bakınız sayfa 5 :queen: :queen:



http://www.motosiklet.net/forum/sho...ardesi-erdo-handro-oda-motor-almis-27262.html

:cat:
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Aynalar

Aynaların monte edildiği kısımda kilitleme yapabilmek için birer adet somun bulunmakta. Aynalar istenen pozisyona geldiğinde bir kurbağa ağızlı anahtarla bu somunları sıkmak yeterli. İstesenizde kolay kolay bağlantı yerinden oynatamazsınız. Ama sorun aynaların oynak yerinde ise o başka
Benim de aynalar ile ilgili bir sorum olacak. Ben aynaların yeterli olduğunu düşünmediğimden internette yabancı bir sitede aynalar için uzatma aparatı var. Bunlardan Türkiyede bulabilir miyim?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
erdo abi yalnız koruma demirin biraz eski tip artı çabuk paslanacak haberin olsun...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
erdo abi yalnız koruma demirin biraz eski tip artı çabuk paslanacak haberin olsun...

koruma demirini geçici olarak taktık.Siyahı kalmamış ellerinde:) haftaiçi gelir dediler.Şuan için ne olur olmaza karşın parlağını taktık ama orjinaline dönicez:) :rendeer:

Grup gezisi falan düşünüyormusun?:silent: :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
kanka bak aklıma ne geldi...2 yıl önceki fuarı hatırlayanlar varmı...ne baba aksesuarlar vardı...hatta hiç unutmam yol tarafında bir standda ne alırsan 100 ytl diye bir kask satış olayı vardı...millet kapış kapış almıştı...markayı hatırlayamadım şimdi ama Çin işine benzemiyodu...çok sağlam motokros kasklarıydı...

Sirkeci Yıldıza internet ortamında ürün tanıtım varmı diye baktım...yokmuş...neyse nazik popomu kaldırıp Sirkeciye bakmam lazım...deri pahalı haci...bize kol böreği yedirir valla...deri önerini düşüneceğim dostum...


Çanakkaleye okey derim...zevklide olur ...ben 1000 i aşayımda bir an önce...sonra 2.porocede Tekirdağa köfteye...:p

senin çantayı sordum dostum kaça nerden ne nedir ne değildir ...:p

Sen hele bitir rodajı, ağaçtaki koala gibi yapışcam sırtına :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
koruma demirini geçici olarak taktık.Siyahı kalmamış ellerinde:) haftaiçi gelir dediler.Şuan için ne olur olmaza karşın parlağını taktık ama orjinaline dönicez:) :rendeer:

Grup gezisi falan düşünüyormusun?:silent: :cherry:

bi ara Bostancı sahil yapalım...sizin oralara gelelim...çay çorba içelim vs...yani 1 bardak acı çay bile kafi bana...ilk turumuzu bu pazar yapsakmı beyler hava güzel olursa...1-2 saat oturup Bir Bağdat caddesi turu yaparız...kafamıza göre yani..ısınma turları...belki sevmez uyuz olursunuz bana...ulen bunu almayalım gezilere falan dersiniz...yani tanıyalım birbirimizi dimi...belki grup sürüşünde biriniz pandik atacak falan eşşek şakası yapacak...bilelim kim kimdir huyu suyu nasıldır...Benim ilk projelerim Çanakkale...Tekirdağ...Bursa...En son Texas..:p

Sen hele bitir rodajı, ağaçtaki koala gibi yapışcam sırtına :queen: :queen: :queen: :queen:

Arkadaşım öncelikle merhaba...kendini tanıtırmısın önce...Sizi tanıyormuyum...:cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst