Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
274
sarrrman bence kesinlikle motorla gitme senin kullandıın scoterdır ama bu 5 vitesli motor ve ben daha önceleri vitesli kullanmama rağmen ana yollarda 2 hafta çok zorlandım çok korktum kesinlikle kargoyla götür artı kıyafetlerini al bende otoseverden aldım motoru ii bi firma kaliteli onlara güven sorun olmaz fiyatta normal
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
228
ya arkadaslar baslangıc için iyi bir motor dimi
formu okuyorum hiç motor kullanmayı bilmem
ehliyetde yok zaten.scooter alıp baslım diyorum
oda bütceyi zorluyor ne dersiniz söle yazın bi
siyah cbf mi alsam sarman kardes ufak bir fikir
ver kargoya getirsinler.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
VAlla ilk baştan yapman gereken bence en azından birinden öğrenmen olacaktır motosiklet sürücülüğünü bu kadar basite almamak gerekir die düşünüyorum...Hele ki ülkemizde motosikletlilere verilen değeri biliyorken hiç bilmiyorum ne yapsam demek kötü bişe doğrusu.Umarım etrafında sana faydalı olabilecek birileri vardır.Vücut geliştirme sporu ile uğraşıyordum bir süre önce bir süreliğine bırakmam gerekti.Forumlarda görüyordum hep benm tanıdığım çok ii bir vücutçu var bana şimdi steroid kürü yapıcaz gibi söylemler duyuyordum.ne kadardır bu sporla uğraşıyorsun die sorulduğundaysa da gelen cvp vahimdi.3-4ay falan olurdu.Daha 3-4 aylık çalışmanın ardından sonu felaket ile sonuçlanabilecek şeyler yapılabiliyordu.Motosiklette de benzer şekilde uygulamalar yok deil mesela zx6r ile motor camiasına girmek gibi...İnş etrafında gerçekten tecrübeleri kaliteli danışabileceğin kimseler vardır yoksa çok zorlanabilirsin...Allah kolaylık versin diyorum şimdiden...
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
ya arkadaslar baslangıc için iyi bir motor dimi
formu okuyorum hiç motor kullanmayı bilmem
ehliyetde yok zaten.scooter alıp baslım diyorum
oda bütceyi zorluyor ne dersiniz söle yazın bi
siyah cbf mi alsam sarman kardes ufak bir fikir
ver kargoya getirsinler.
Bir haftadır kullanıyorum ama kesinlikle verdiğim her kuruşa helal olsun diyorsun. Motor bambaşka birşey :)
Torku yüksek, yokuş yukarı kaptırıyor gidiyor zorlanmadan. Ne scooterlar gördük dumanı tüten yokuşlarda :)
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
motorumun aküsü bitti şimdi ben ne yapıyım şu illet hastalıktan kurtulamadığım için motoru çalıştırmaya bile gidemiyordum bugün bir çalıştırıyım dedim marş bir kere bastı 2 yi basmadı doğal olarak aküm bitmişti şimdi ben bu aküyü nasıl sökerim

motorunun aküsünü çıkarmana hiç gerek yok. eğer tanıdığın yada sizin oaralarda sucu lahmacuncu falan olabilir birinin motoru varsa,motorunun akü kısmını aç ki bu motorun sol kısmında, diğer motorunda akü kısmını aç, tüm arabalarda olan iletken 4 uçlu zımbırtıyı gerekli noktalarından tutturup iki motoruda çalıştırınca akün yavaşca dolar. sonra kendin gezerek şarj edersin.
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
ya arkadaşlar bu bizim cbf150 lere daha kalın lastik mesela 130 luk taksak olmuyormu..
yada yapan varmı acaba?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gıngercım bende bugün bayağı gezdim...

Beşiktaş...Taksim...Sirkeci...Sarayburnu...Yenikapı...Kızıltoprak..Bostancı bağdat Caddesi...Etiler Ulus...Levent derken birde baktım hava kararmış...:)


keşke topiğe yazsaydın be şuraya gidicez diye...:pale: takılırdım peşine...


çanta kumaş olması bence dezavantaj...ben hep plastik olsun isterim...daha seksi duracaktır...yani birazda görüntü amaçlı..


bu arada hiç bir çanta bmw nin gümüş renkli arka çantası gibi olamaz...:)
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
fotolar görünüyor evet...
acaba lastik değiştirmenin motora ciddi zararları olurmu?
twister ın ön lastiği sanırım biizm motorun arka lastiğine oluyor
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Merhaba arkadaslar..

Motoru bende takıp ettım burdakı yazılarınızı okudum ve yasadıgım yerde de gıdıp ınceledım surdum motor cıdden bır harıka hanı bı degım vardır fısır fısır calısıyo dıye aynen ogle yag gıbı akıp gıdıyo cok rahat benım motoru satıp bundan almaya karar verdım aslında baslangıc ıcın aldıgım 150 cc den sonra ıkıncı motorumu daha ıyı bı CC alacaktım ama bu motora bayıldım fıyatıda cok uygun geldı honda yaptı yapacagını gene :D :D sızınkıler hayırlı olsun kazasız belasız surun.. Kolay gele...

He bı soru daha sızce bu sıralar almalımıyım baharı beklesem hanı daha da rahat bınmek ıcın fıyatı artarmı ne dersınız ?
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Arkadaşlar iyi mi yaptım, kötü mü ama içimdeki hevesi bastıramadım. Kız arkadaşımla bugün Karagöl'e tırmandık. 200km. de bir motor için ne kadar zararlı bilmiyorum ama CBF yol boyunca süperdi tek kelimeyle.

İnşallah bu Cuma ehliyetime kavuşmuş olacağım. Ondan sonra hergün Manisa-İzmir. Evimiz Örnekköy'de yeni açılan Kuzey Çevre Yolu'na çok yakın. 6dk. da Bornova-25dk. da Vestel yaklaşık 35dk. da işe varırım herhalde. 40km. mesafe; hergün 80km. Bir yılda 30.000km. devirecek gibi.

İnşallah sorunsuz bineriz.

Selamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lastık degışimi gereklımı bunlarda her alan değiştiriyo
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
peki bir soru?
sıfır cbf 150 alırken deposu dolumu veriyorlar yoksa boşmu?:silent:
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
46
cbf de ve diğer honda larda da olduğu gibi içinde 1,5 litre benzin oluyor. dolu vermiyorlar..

ben mototal da taktırdım honda activa nın yan ayaklığını 11 ytl idi...

bu arada başka bir servise gitmedim ama mototal daki arkadaşlar hem güler yüzlü hemde ilgililer...
ben nezaman gitsem soruyolar ilgileniyorlar sağolsun..

eğer başka servislerde sorun yaşıyorsanız birde burayı denemenizi öneririm...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst