- Katılım
- 13 Haz 2006
- Mesajlar
- 274
sarrrman bence kesinlikle motorla gitme senin kullandıın scoterdır ama bu 5 vitesli motor ve ben daha önceleri vitesli kullanmama rağmen ana yollarda 2 hafta çok zorlandım çok korktum kesinlikle kargoyla götür artı kıyafetlerini al bende otoseverden aldım motoru ii bi firma kaliteli onlara güven sorun olmaz fiyatta normal
