- Katılım
- 30 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,257
- Konu Yazar
- #61
merhaba dostum, senin skyteam'i Denizli gezisi formundan gordum, performans eksoz takmissin, nasil sesi bayagi bi hos degil mi? ben de ilk bir ay uykum kacar, sabahin 6 sinda atlar motora gezerdimHerkese selam arkadaslar. Bende bir Sky team SM kullanicisi olarak selam vermek istedim. Motorumu bir aydir kullaniyorum ancak simdiden 1500 km yi doldurdum. Sabah aksam biniyorum doyamiyorum. Gece kalkip cikip yine bir tur atiyorum. Ruyamda bile onu goruyorum. Almamislara da burdan siddetle tavsiye edebilecegim bir motor. Hele birde performans egzostunuz varsa yemeyin de yaninda yatin. Ugly child bu arada video nu izledim. Cok cok guzel yapmissin. En yakin zamanda bende bir video cekmeyi dusunuyorum. Keske tum skyteam sm ciler bi toplanabilsek de yaza kadar guzel bir gezi organize etsek.
yanliz dikkatimi ceken senin alt camurluk farkli, onu da benimki gibi yapsana, gerci benim ki son yaptigim kazada kırıldı su an ustunde yok ama eski fotolardan gorebilirsin.. oyle daha hos duruyor.. sadece 10 cmlik siyah bi parca tekere daha yakin duruyor... senden de guzel videolar bekliyoruz
