MT Supermoto & Cross Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Herkese selam arkadaslar. Bende bir Sky team SM kullanicisi olarak selam vermek istedim. Motorumu bir aydir kullaniyorum ancak simdiden 1500 km yi doldurdum. Sabah aksam biniyorum doyamiyorum. Gece kalkip cikip yine bir tur atiyorum. Ruyamda bile onu goruyorum. Almamislara da burdan siddetle tavsiye edebilecegim bir motor. Hele birde performans egzostunuz varsa yemeyin de yaninda yatin. Ugly child bu arada video nu izledim. Cok cok guzel yapmissin. En yakin zamanda bende bir video cekmeyi dusunuyorum. Keske tum skyteam sm ciler bi toplanabilsek de yaza kadar guzel bir gezi organize etsek.
merhaba dostum, senin skyteam'i Denizli gezisi formundan gordum, performans eksoz takmissin, nasil sesi bayagi bi hos degil mi? ben de ilk bir ay uykum kacar, sabahin 6 sinda atlar motora gezerdim:)
yanliz dikkatimi ceken senin alt camurluk farkli, onu da benimki gibi yapsana, gerci benim ki son yaptigim kazada kırıldı su an ustunde yok ama eski fotolardan gorebilirsin.. oyle daha hos duruyor.. sadece 10 cmlik siyah bi parca tekere daha yakin duruyor... senden de guzel videolar bekliyoruz:)
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
337
Bütün cross ve supermotoculara merhaba. Bende Zealsun cross sahibiyim.
İlerleyen günlerde resim ve videolarla buluşmak dileğiyle.
Bu arada S.M. ile ev arkadaşıyız.
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
23
Sesi gercekten cok guzel motorun egzostla birlikte. Kaliteli bir motor havasi veriyor. Benim alt camurluk evet farkli. Bundan 2 hafta once beni gormeden karsi seridindeki ara sokaga girmeye calisan bir renault clio sedana 80 km hizla tam gobekten vurdum. On takim amortisorler grenajlar komple degisti serviste. Istanbuldan siparisle de bu yeni camurluk geldi. Komple tek parca on ve arka camurluk. Benim hosuma gittigi icin degistirme geregi duymadim. Pek de fena durmamis degilmi?
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Sesi gercekten cok guzel motorun egzostla birlikte. Kaliteli bir motor havasi veriyor. Benim alt camurluk evet farkli. Bundan 2 hafta once beni gormeden karsi seridindeki ara sokaga girmeye calisan bir renault clio sedana 80 km hizla tam gobekten vurdum. On takim amortisorler grenajlar komple degisti serviste. Istanbuldan siparisle de bu yeni camurluk geldi. Komple tek parca on ve arka camurluk. Benim hosuma gittigi icin degistirme geregi duymadim. Pek de fena durmamis degilmi?

gecmis olsun... fena durmamis ama ben oteki halini daha cok seviyorum... o zaman motor onden daha iyi gorunuyor, ben simdi normal camurlugu da degistirecegim yaza dogru, su kisa ve sivri olanlardan ariyorum...

bu arada infernox aramiza hos geldin:)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
süper cekmişsin kanka ya harıka olmus valla efektler falan costurmussun nasıl becerdin o şekilde cekmeyi anlatırmısın arkanda birisimi vardı da o mu cekti :silent: :)

saolasin dostum, evet arkamda bi arkadasim vardi zaman zaman o cekti... yarin pazar belki yine o arkadasla cikar biseyler cekeriz... onu da koyarim youtube'a... ama bu arada sen de bos durma... sizden de bekliyorum guzel vieolar, ozellikle imkani oldugu icin king of the extreme'den...
 
Katılım
28 Ara 2006
Mesajlar
258
Uglychild videolar koyabilirim anca şu sıralar snowboard a gidiyorum daha çok şubat ortalarında motocross la ilgili video ve fotolar koyucagım arkadaslar
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Skyteam istiyorum :pr: :pr:
Yaf arkadaşlar skyteam almayı düşünüyorum ve cok cok uzun bi süredirde uğraş veriyorum.Peşin alma durumum yok.:salut: :salut: vadeli alabilirim ama onun içinde kredi kartı istiyolar 2,800 limitim yok banka kredisi deneyim dedim adamlar üstüme ev istiyor:queen: :queen: :queen:
bi türlü skyteam olmuyor. Ama bi başka altarnatifim var. bi tanıdığım çelik bayisi
var sen gel her türlü istediğin makineyi ayarlarsız diyo. Çeliğin 150cc lik cross yada crossumsu makineleri var arkası kampana firen filan sizce alınırmı iş görürmü ve yaşarmı:queen: çok sorun çıkartırmı ?:queen: :queen: :queen:
Bi akıl fikir verin yarın ehliyete başlıcam burdan cıkacak cevabın oranına ve kafamdaki oranıda hesablayıp ona göre ehliyet sınıfı seçicem:bounce:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Skyteam istiyorum :pr: :pr:
Yaf arkadaşlar skyteam almayı düşünüyorum ve cok cok uzun bi süredirde uğraş veriyorum.Peşin alma durumum yok.:salut: :salut: vadeli alabilirim ama onun içinde kredi kartı istiyolar 2,800 limitim yok banka kredisi deneyim dedim adamlar üstüme ev istiyor:queen: :queen: :queen:
bi türlü skyteam olmuyor. Ama bi başka altarnatifim var. bi tanıdığım çelik bayisi
var sen gel her türlü istediğin makineyi ayarlarsız diyo. Çeliğin 150cc lik cross yada crossumsu makineleri var arkası kampana firen filan sizce alınırmı iş görürmü ve yaşarmı:queen: çok sorun çıkartırmı ?:queen: :queen: :queen:
Bi akıl fikir verin yarın ehliyete başlıcam burdan cıkacak cevabın oranına ve kafamdaki oranıda hesablayıp ona göre ehliyet sınıfı seçicem:bounce:

Valla biliyosun ben hep skyteam tavsiye ediyorum cunku butcemize uygun oldugundan.. yoksa gider daha neler alirdik... celik motor hakkinda fazla yorum yapamiyacagim, cunku cok iyi bilmiyorum, o yuzden de bos konusmak istemem... sadece bi arkadasla offroad a gittigimizin gunun sonunda Celik arizalanmisti, sanirim hala daha tamirde:)
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
8
butun supermoto ve cross culara merhaba babamda husqvarna 610 supermoto
bende de klr 250 var.:cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
valla skyteam de olabilir belli başlı bi kaç sorunu varmıs ama zonghsen de olabilir... Sky team sudan nem kapıyomus veya eski karburator benzin yetiştirememe gibi sorunları varmıs ama garantiden değiştiriyolarmıs.. Bulundugunuz bolgede hangisinin servisi daha saglamsa o markayı almanı tavsiye ederim...
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
23
myheart su dan nem kapıyor derken ne demek istiyorsun? Eğer su ya girdiğinde bujiler ıslanıyor demek istiyorsan bu çok olası bir sorun değil. Şimdiye kadar hiç yaşamadım. Nedir yani bir motorun su dan nem kapması biraz açıklarmısın?

Bu arada uglychild iyi ki doğdun. Nice mutlu yıllara!!!
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
butun supermoto ve cross culara merhaba babamda husqvarna 610 supermoto
bende de klr 250 var.:cat:
aramiza hosgeldin:) artik senin ve babanin tecrubelerinden de faydalanabiliriz degil mi? bize motorunla cekildigin bi photo gonderirsen guzel olur....


Bulundugunuz bolgede hangisinin servisi daha saglamsa o markayı almanı tavsiye ederim...
:cat: :cat: :cat: bence myheart bu konuda hakli ama suya dayanikli degil deme sakin....:wiinkk:


Bu arada uglychild iyi ki doğdun. Nice mutlu yıllara!!!
cok sagolasin S.M... foto bekliyorum...

::wish:: uglychild nıce mutlu senelere ::wish::

Cok tesekurler Zonex... sen de bi foto nu koysana.... buraya
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
myheart su dan nem kapıyor derken ne demek istiyorsun? Eğer su ya girdiğinde bujiler ıslanıyor demek istiyorsan bu çok olası bir sorun değil. Şimdiye kadar hiç yaşamadım. Nedir yani bir motorun su dan nem kapması biraz açıklarmısın?

Bu arada uglychild iyi ki doğdun. Nice mutlu yıllara!!!

Valla skyteam forumunu basından sonuna kadar okumustum arkadaşlarda orada oyle yazmıslar bi oku bak istersen... Kablolardan veya bujiden kaynaklanan bir sorundu hatırladıgım kadarıyla... Nemli havalarda motor hareket halindeyken bile oluyor gibisinden konusan arkadaşlar vardı...

:cat: :cat: :cat: bence myheart bu konuda hakli ama suya dayanikli degil deme sakin....:wiinkk:



Valla sky team topigine yazan kullanıcıların yalancısıyım...

Bu arada iyi ki doğdun iyiki sende endurocusun :rendeer:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
http://rapidshare.com/files/6989938/10122006.rar umarım beyenırsınız

dsci0007jc0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
hehaehhae yapın yapın da sky team lerin suya alerjisi olmadıgını görelim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst