MT Supermoto & Cross Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
karın tadı ancak böle çıkar

efe18kc1.jpg
[/URL][/IMG]
]

URL=http://imageshack.us]
efe23sw2.jpg
[/URL]



URL=http://imageshack.us]
efe24ia8.jpg
[/URL]

URL=http://imageshack.us]
efe25iu0.jpg
[/URL]



URL=http://imageshack.us]
photo0117gx3.jpg
[/URL]

harıka bır pazardı eglencelı zorlu ve terleten!

bu arada özür dilerim resimler tam bir acemi işi::uzgunum:[/QUOTE]
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Selam arkadaşlar,beni de alabilecekmisiniz aranıza:)
hosgeldin ne demek:) aramiza kabul gormen icin ikametgah kagidi, sabika kaydin, a2 ehliyetin, nufus fotokopisi(noter tastikli):mrgreen:
şaka bi yana guzel bi resim yuklesen iyi olur....:cat:


karın tadı ancak böle çıkar

harıka bır pazardı eglencelı zorlu ve terleten!

bu arada özür dilerim resimler tam bir acemi işi::uzgunum:
[/QUOTE]
zonex sen neler yapmissin yaw boyle, fotolar gercekten cok guzel,:cat: imrendim valla... helal olsun... devami gelsin ama, durmak yok....
 
Katılım
13 Kas 2006
Mesajlar
8
slm arkadaslar sizce kanuni nin 2007 model cross motoru nasıl.Yani cross yapılabilir mi? gücü biraz az sanki,gerci motor 118 kg yardımcı olursanız sevinirim.kanuni ve ramzey arasında kaldım ramzey 15.5 hp ,kanuni 13 hp ama arada kalite ve servis farkı var.şimiden tesekkürler
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
slm arkadaslar sizce kanuni nin 2007 model cross motoru nasıl.Yani cross yapılabilir mi? gücü biraz az sanki,gerci motor 118 kg yardımcı olursanız sevinirim.kanuni ve ramzey arasında kaldım ramzey 15.5 hp ,kanuni 13 hp ama arada kalite ve servis farkı var.şimiden tesekkürler

Kanuni yeni kros un verilerinin yanlış aktarıldığını belirtti. Mail atıp gerçek verilerini bir öğren istersen. standart aynı kilolarda 200 cc 14 bg , 230 cc nin 13 beygir olmaması gerekir.
 
Katılım
28 Ara 2006
Mesajlar
258
Yani çok saçma o kadar az kuvvet çıkması mail atıp ögrenen arkadas burayada dogru olanını yazarsa seviniriz...

Zonex kar ı iyi degerlendirmissiniz. Ama hani kardan rampa yapıp atlasanız daha güzel olurdu ben gecen senelerde denedim baya güzel oluyor ama çok ufak oluo genelde.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
endurocunun gözünü seveyim be

karda çamurda bilimum olumsuz koşullardan zevk almasını bilen motorcu gurubu

işte tutku budur.
 
Katılım
28 Ara 2006
Mesajlar
258
Arkadaslar size faydalı gelecegini düşündügüm bir bilgimi paylaşayım dedim.

Çamuru Çamurluktan çıkarmaya ugrasmaktan bıktınızmı?
Eger evetse camurlu havalarda motora binmeden önce motorunuzun çamurluklarına gres yagı sıvayın çok etkili bir yöntemdir biz yarışmalarda kullanırız.

Hayırsa yıkamaya devam
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
eskı gezılerden bıkac foto

dağa çıkarken ilk molamız eskişehir manzarasına karşı:

dsci0003mh1.jpg


dsci0004ls5.jpg


adrenalin'in tavana vurduğu anlar piknik alanında diğer bulunanların garip bakışları arasında motoru masaların üzerine çıkartısım

dsci0005xk0.jpg


dsci0006lv2.jpg


dsci0008sj5.jpg


dsci0009ze1.jpg




dsci0010fe5.jpg


Dağda gene bir ısınma molası odondurucu soğuk devam ediyor:pale:

dsci0012zc2.jpg


ilk gördüğümüz köyde hemen çay molsarı verdik içimiz ısındı biraz

dsci0013cj4.jpg


bu görüntü hoşumuza gitti hemen resimledik:cat:

dsci0014cm1.jpg


hemen hemen heryerden görülebilen çok büyük bir oluşum inanılmaz bir manzara tüm çevreden görünüyor

dsci0015rw0.jpg


ahanda kar erimemiş bakınca bile halen içim üşüyor:pale:

dsci0019fg1.jpg


mt-yi hemen karaladım tabi imzamız kalsın dağda:mrgreen:

dsci0020ws1.jpg


Bu arada belirtmek istiyorum ankara yönüne giden yüksek cc endura grubu'nun tüm elemanları bize el ile selam verdi ve bizde onlara karşılık selam verdik 1-2 saat sonra scooter-cup karışımı gruplada aynı şekilde selamlaştık işte motosikletçi ruhu budur altındaki marka cc vs. hiç önemli değil:cat:[/QUOTE]
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
48
o pazar günü ankara yönüne giden ankara ekibinden (motur.net) Çelinç tiim haftasonunu kaçamak bilip boluya kar kampı ve çelinç yapmaya gitmişlerdii..

bu ara resimler çok güzell..
bende o kampa ait birkaç resim yayınlamak istiyorumm ...

Çelincır tiim Boluya kampa giderken
Resim149.jpg

Karda ilerleme çabaları ..sonuç 20 mtre :D
26.jpg

Sky'a gurur duyuyorum..Büyük cesaret
29.jpg

Hava nın iyi olması moralleri bozmuştur...tarih:Cumartesi günü
67.jpg

AMA sabah kalktıklarında Heryer kardır..
117.jpg


122.jpg

skyteam
Resim201.jpg

Dönüş yolu
136.jpg


motur çelincır tiim 'i cesaretlerinden dolayı kutluyorum.

SONUÇ OLARAK SKYTEAM DAĞ BAYIR KAR VE HER ZORLUKTA YOLA DEVAM....
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
140
çinlilerde standarttır
her 100 cc = 7 beygir
bu fazla değişmez...
gerisini siz hesaplayın..
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
çin, taiwan japon anlamam, onemli olan nasil kullandigin, nerde kullandigin... bi suru yamaha, honda var piyasada ama yarisi yagmurda bile kullanmaya korkuyor....
çin makinalarina herkes tepkili ama ya olmasaydi bu kadar motosiklet meraklisi heveslerini hep erteleyecekti, artık 40 yasina gelince bi tane alir hafta sonlari binerdik, o da eşine her seferinde hesap vererek...
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
çin, taiwan japon anlamam, onemli olan nasil kullandigin, nerde kullandigin... bi suru yamaha, honda var piyasada ama yarisi yagmurda bile kullanmaya korkuyor....
çin makinalarina herkes tepkili ama ya olmasaydi bu kadar motosiklet meraklisi heveslerini hep erteleyecekti, artık 40 yasina gelince bi tane alir hafta sonlari binerdik, o da eşine her seferinde hesap vererek...

haklısın çin motor pıyasasına girmeseydi bu gün 3000 ytlye anca bır pejo 103 alırdınız ve 3500 ytlye kımse honda cbf 150 bulamazdı en yakında araba pıyasasınada girerlerde herkesın birde arabası olur
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
Evet arkafaşlar dün itibariyle yani motorum olan xlr125 e kavustum. 2. el fakat cok temız kullanılmıs. Choppermı maxi scootermı derken sonunda aldım xlr mi ama çokda zevklı bır alet ha. gez gez tadı bitmiyor. Resimlerini koyacağım. Bundan sonra aranızdayım. :cat:
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
131
Evet arkafaşlar dün itibariyle yani motorum olan xlr125 e kavustum. 2. el fakat cok temız kullanılmıs. Choppermı maxi scootermı derken sonunda aldım xlr mi ama çokda zevklı bır alet ha. gez gez tadı bitmiyor. Resimlerini koyacağım. Bundan sonra aranızdayım. :cat:

Hayırlı olsun..Kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@ voldemort , hayrılı olsun arkadasım...


@Lospichos Ulan ya adamlar memleketimize geliyolar bize haber vermiyolar yaa. Ben sizi karsılar elimden gelen fedakarlıgı yapardım sizlere hem bende gezmiş olurdum sizinle... Bu tur geziler duzenlerken mt il gruplarına biz geliyoruz diye yazarsanız iyi olur arkadaşlar...
 
Katılım
28 Ara 2006
Mesajlar
258
Voldemort hayırlı olsun ayrıca güzel bir secim yapmıssın bende 6ay kadar XLR kullandım motor dayanıklı motor tek problem satarken ortaya çıkıyor. Bana kuvveti ve amortisör sistemi yetersiz geldigi için satmıstım motocross yarışmacısı oldugumdan ufak kalıyor ama gezinti için biçilmiş kaftan motordur. benim XLR 125 ile yaptıgım atlayışların resmlerini almak ister veya motorla ilgili problemin olursa danısmak istersen [email protected] adresini ekleyebilirsin...

Arkadaslar motocross ve supermoto fan club ı olarak bence hepimiz msn lerimizi yazalım böylece gerek teknik bilgi gerek sohpet paylasımımız daha hızlı olur.
İlk benden [email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim bi motorum bile yok :salut:
ama cok seviyorum motorları kacamakta olsa cok uzun aralıklarla binebiliyorum
motorsuz bir motorcu olsamda yinede; [email protected]
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
Arkadaşlar çok sağolun, darısı Motorize Deli kardeşimin başına.. Çılgın bi şey bu alet
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst