- Katılım
- 26 Kas 2006
- Mesajlar
- 131
Selam arkadaşlar,beni de alabilecekmisiniz aranıza
hosgeldin ne demekSelam arkadaşlar,beni de alabilecekmisiniz aranıza![]()
[/QUOTE]karın tadı ancak böle çıkar
harıka bır pazardı eglencelı zorlu ve terleten!
bu arada özür dilerim resimler tam bir acemi işi::uzgunum:
slm arkadaslar sizce kanuni nin 2007 model cross motoru nasıl.Yani cross yapılabilir mi? gücü biraz az sanki,gerci motor 118 kg yardımcı olursanız sevinirim.kanuni ve ramzey arasında kaldım ramzey 15.5 hp ,kanuni 13 hp ama arada kalite ve servis farkı var.şimiden tesekkürler
çin, taiwan japon anlamam, onemli olan nasil kullandigin, nerde kullandigin... bi suru yamaha, honda var piyasada ama yarisi yagmurda bile kullanmaya korkuyor....
çin makinalarina herkes tepkili ama ya olmasaydi bu kadar motosiklet meraklisi heveslerini hep erteleyecekti, artık 40 yasina gelince bi tane alir hafta sonlari binerdik, o da eşine her seferinde hesap vererek...
Evet arkafaşlar dün itibariyle yani motorum olan xlr125 e kavustum. 2. el fakat cok temız kullanılmıs. Choppermı maxi scootermı derken sonunda aldım xlr mi ama çokda zevklı bır alet ha. gez gez tadı bitmiyor. Resimlerini koyacağım. Bundan sonra aranızdayım. :cat: