- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 283
Sorun değil gece sen deri bul takarız beraber görüş nasıl oldu iyimi?:bounce:
beyler bu cift ayna nasıl oluyor resim varsa koyarmısınız ?
ben zaten aynadan zor görüyorum degiştirmeyi planlıyordum sizinkiler nasıl ?
yardımcı olursanız sevinirim.
Aynı sorunu ben de yaşadım. Bir türlü 80Km/h'nin üstüne çıkmıyordu. En sonunda yokuş aşağı gittiğim bir gün,motoru da biraz sıkıştırtığımda birden bire 80 Km./h'nin üstüne çıktı. şu an pek şaşırmıyor, ama doğru hızıda gösterdiğini zannetmiyorum. ne kadar sıkıştırsam da Devir saatindeki artışa rağmen 110 km/h'nin üstüne çıkmıyor. Kısaca bizim Km. göstergelerinde bir problem varrrr.Anladığım kadarıyla bizim motorların hız göstergesinde ve özellikle 80 km/h kısmında bi sorun var, çok ciddiyim.. Benim kadran 80 e kadar çok normal hızlanıyor.. 80 e geldiğimde,orda biraz duruyo Bu arada devir hızla artmaya devam ediyor çünkü gaz verip hızlanmaya devam ediorum ama gel gör ki hız göstergesi 80 de bi süre takılı kalıo.. Sonradan tekrar hareket etmeye başlıo ve 90 ı buluorum.. Benim son hız da bu oluo zaten,motor çatlayacak gibi ses çıkarmaya başlıo ben de daha fazla zorlamıorum (devir yanlış hatırlamıosan bu arada 8000 i geçiodu).. Ama 80 de takılıp tekrar hareket etmeye başlayan kadranın son hızına da güvenmiorum en iisi bi arabayla eş zamanlı gidip kontrol etmek.. Saygılar..