[Ankara - MT]

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
procan , bi ara toplaşsak da fuarı falan konuşsak :) duyuru isteriz
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oturum başlığı falan da bulmak lazım o olmaz sanki
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
abi trenle fuar harika bi fikir yada pegasusla 25 ytl ye bilet ayarlayalım kesin gideceklerle valla harika olur akşama döneriz bu arada ben hala tarsustayım ankaraya şubat başı geleceğim inşallah kasım 15 ten beri geleceğim gerçi de bu sefer illaki bu arada ben adana mt ile gezi yapıyorum burada arkadaşlar ortam süper inşallah güzel ankaram da da bu geziler olur görmek isteyen arkadaşlara için mutlaka bakın derim
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=26959&highlight=adana
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
ankaraya şubat başı geleceğim dedim ya procuğum
bu arada kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun inşallah sonuç alınır
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende oyle yazdım :)
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
yok abi ucak olmaz 45 dk neyimize yeter biz uzasında eylence olsn diye urasıyoruz siz yolu kısaltmaya:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni motorum cıktııııııııııııııııııııııııı :rendeer:
ama ruhsatı cıkartamadım.krizdeyimde acıcık...:pale:
gecen karda bende düştüm bisey olmadı yaw karın üstüne düşmesi eyce oluyooooooo.ama gs ile değil scooterla....zaten binemiyomki urfadayım suan.. bide motorun sekmanlar alısana kadar gunluk calısması lazım ama motor saat gibi calısıyorrrr yahuuuu.herkes kendıne eyce baksın,buzlara dikkatttt

o trende bende olmak isterim.....:cat:
gara trenle gidecez haaaaaaaaa
çuf çuf çufffff:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
61
benide yazın arkadaşlar bu hafta ki toplantıya..insallah tek motorlu yine ben olmam!yakısmıyo ankara mt ye eheh ver coskuyu gazı falan...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst