Bu Sabah Ilk Defa Enduro Motosikletim Olsun Istedim...

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hondanın falconu üretimden kaldırmasını anlayamadım bir türlüü:silent:

şimdi 2. elini bile bulmakta güçlük çekiyoruz. motosiklet resmen altın parçası gibi oldu.
gerçekten hondanın folconu üretimden kaldırmasının mantıklı bir nedeni var mı??
 
Katılım
23 Kas 2006
Mesajlar
8
ATV 4 teker. o sayılmaz. :p Oldu olacak jip de yazalım listeye o zaman. :cherry:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Abi al bi ATV. "" Hem Topluma da faydan olsun.:p :p "" (Bknz.Şekil a.b.c...)

plow-cleancut_lg.jpg


Snowblower.JPG


ph_atv-snow.jpg


atv48.jpg


0018-0412-3008-0620_SM.jpg


dscn_02b.jpg


action_02b.jpg
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
XL 200 e de bitiyorum olum ben,ama sen kendi derdine yan.Bende hiç yoktan bi scooter var :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
83
racing numba one! kishin motora binmek tehlikeye bi ayri tehlike katiyo, bebeginizi atin ya garaja yada benim gibi evin icine! saklayin, taeee ki gelecek yaza kadar, kishin dört teker shart, PROM´und dedigi gibi ATV olabilir, gerisi too much.
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
211
bende şöyle uzun yoldada kullanabilecei kalıplı bir enduro istiyorum.hem uzun yolda keyif sefa yap hemde istediğin zaman dağa taşa vur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst