Bu Sabah Ilk Defa Enduro Motosikletim Olsun Istedim...

Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
racing hastası sport motosiklet kullanıcısıyım ama hep kenarda bir spesyal krosum olsun istiyorum. ara sıra dağa bayıra vurmak ta gerek karda kışta gezmek te.
 

dfa

Katılım
18 Ara 2006
Mesajlar
60
Katılıyorum. Cruiser da olmalı bir tane, patapata sesiyle :) Motosiklet haremi kurmalı aslında :p Benim haremde şunlar olurdu;

Enduro olarak: KTM 990 ADV ya da BMW 1200GS
Cruiser: Honda Shadow 750 (şaftlı :p )
Super Sport: Kawasaki ZX6R (bilinen adıyla 636)
Touring: Honda VFR 800
Cross: Yamaha WRF 450
ATV: Farketmez modeli ama en az 150'lik :)

aaaah pro ah hayalimin listesini yapmıssın valla:cat:para olcak hepsinden alıp garaja dizeceksin:pr: tabii kapalı garajın olacak canın hangisini cektiyse ortam neyi gerektiriyorsa onunla gezeceksin:salut: şimdi biri derseki daha ilk motoru alamamıssın neyine hepsini istemek diye:queen: insan hayalleriyle yasar arkadaslar:bounce:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
evet atv olayını hiç düşünmemiştim. oda olabilir. ama ben cross ta karar kıldım. işin kötü tarafı yine kar yagıyo yarın sabah kaç cm olcak belli degil.
yine yarın sabah aynı duygularla sokaga çıkcaz anlaşılan.:pale:
bu gece nöbetçiyim .gece beni arayan olursa cross motosikletlerle ilgili sitelerde bulabilir:mrgreen:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
ben şimdi cıkıpta kanunı powerımla kardan kara zıp zıp zıplayacaktımkı sole bır motorum olsa keske dedım içimdenve vazgectım power yata dursun ben buradayım
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
geçici bir durum ama havaların düzeldiği ilk gün fikrin değişir merak etme :)
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
crosslar hc hosuma gitmio
transalp, varadero vs güzel
kawasaki ninjadn vazgecmedm ama
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ben de Cbr hastasıyım... Motor haala kapının önünde ve her gün kullanıyorum , biraz kayıyor ama vazgeçmeyeceğim... Dün anam dedi manyak mısın yerler buz otobüsle git... Ben de ana sözü dinledim bi kerelik otobüsle gittim... Aman Allahım çekilmez yollar... Sonra döndüm yarı yoldan eve , motoru alıp çıktım... :queen:
Yanlız fren sıkmak çok tehlikeli oluyor :p En iyisi motor freniyle durmak
karbe3.jpg
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
ben anlama zaten eylül bittiği gibi motor garaja gidiyo taaa mayısta çıkıyo onun için sorun yok he canın çekmiyomu derseniz hemde nasıl ama napalım köşeyi dönersem çeşit yaparım :p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bu arada yeri gelmişken soruyum. aşagıdaki makina 1993 model suzuki dr 650 ve 60.000 km yi yutmuş.
ve şimdi sahibi 3.750 ytl istiyo ne dersiniz alınır mı?
bu makinayı bir elden geçirsem adam olur mu? yoksa astarı yüzünden pahalıya mi gelir?...

bazı arkadaşlar begenmeyebilir ama ben hastası oldum. diri bir makinaya benziyoo:)

 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Yaşı ve km'si çokmuş; temiz değilse başına bela alırmışsın. Öyle dediler bana :)

Honda XL200 baksana o fiyatlara.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
enduro gerçekten çok farklı bir tarz. gezmeyi sevenlerin, doğayı sevenlerin başka motor alması yanlış aslında.

bu arada ELINT xl200 daha iyi olur gerçekten. yeni yenidir tabi. başın ağrımaz.:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
birgün herkesin enduro isteyeci tutacak :mrgreen:

2007 motor falına baktın ve orada gördün galiba sen bu gerçeği:)

ama bu resimlerdeki enduro değil arkadaşlar...
Cross demek daha doğru...
istanbulu ve oraların havalarını bilemem ama ben burada 12 ay motor kullanabiliyorum...
çok şanslıyım yani... son birkaç gündür soğuk iliğime kadar işlese de. kısa mesafede sorun olmuyor:)



Küçük cc bir doğa motoru (her yolun motoru) düşünüyorsanız... Nx Falcon...

ama seri üretimden kaldırmışlar ve geleceği olmayan gayet güzel bir motor ...
FALCON, T.A. ve Varadero... merdivenin basamakları böyle gidiyor:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst