Katılıyorum. Cruiser da olmalı bir tane, patapata sesiyleMotosiklet haremi kurmalı aslında
Benim haremde şunlar olurdu;
Enduro olarak: KTM 990 ADV ya da BMW 1200GS
Cruiser: Honda Shadow 750 (şaftlı)
Super Sport: Kawasaki ZX6R (bilinen adıyla 636)
Touring: Honda VFR 800
Cross: Yamaha WRF 450
ATV: Farketmez modeli ama en az 150'lik![]()
geçici bir durum ama havaların düzeldiği ilk gün fikrin değişir merak etme![]()
Madem öyle bizde niye geçmiyor![]()

birgün herkesin enduro isteyeci tutacak :mrgreen: