Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu Sabah Ilk Defa Enduro Motosikletim Olsun Istedim...
hondanın falconu üretimden kaldırmasını anlayamadım bir türlüü:silent:
şimdi 2. elini bile bulmakta güçlük çekiyoruz. motosiklet resmen altın parçası gibi oldu.
gerçekten hondanın folconu üretimden kaldırmasının mantıklı bir nedeni var mı??
racing numba one! kishin motora binmek tehlikeye bi ayri tehlike katiyo, bebeginizi atin ya garaja yada benim gibi evin icine! saklayin, taeee ki gelecek yaza kadar, kishin dört teker shart, PROM´und dedigi gibi ATV olabilir, gerisi too much.