Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
17
Herkese merhaba , 3 yildir an400 kullaniyorum hemde tepe tepe , becerebilirsem artik 650'ye gecmek istiyorum....ama agirlikli olarak sehir ici kullandigim icinde kafam biraz karisik...400'den 650'ye gecen varmi hic !?
Saygilar
Yahya Dai
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
valla ben kullanmadım ama tanıştım:) Maxi scooter olayını aşıp Touring scooter sınıfını yaratmış bir motor. Benim düşüncem sürekli şehir içinde kullanılacaksa 650'ye yazık olur şehir içinde 400cc. bile fazla kalıyor. İnsan bu keyfi hak ediyor doğrusu 650 ile yol yapmak 2 silindir sesini duymak ve tiptronik şanzımanı kullanmak herhalde çok zevklidir.
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
arkadaşlar slm
xenon konusunda daki tereddütlere gerek yok
ben bır sıkıntı olsa elimizdeki xenonları takmaz dım ne motora ne aküye bır zararı yok. takılacak xenon ların toplan gücü zaten max 10 amp zaten sızın orjınal h4 ampülleriniz bunların bırı 8amp elektirik cekiyor 2x8=16 amp yapar
xenonlar daha az ısınıp az amp cektıgı ıcın motoru elektirik tesisatını yormuyor
ayrı ca yeni gelen serıdıkı xenonlarım uzundada kısada da xenon ve motor lu
ve 1yıl da garantili 6 ve 8 K 2XENON MONTAJ DAHIL 500 YTL DIR
dlıyen arkadaşları sohpete ve caya davet edıyorum GÖRMEK İCİN
malı görün ki karar vermeniz daha kolay olucaktır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar slm
xenon konusunda daki tereddütlere gerek yok
ben bır sıkıntı olsa elimizdeki xenonları takmaz dım ne motora ne aküye bır zararı yok. takılacak xenon ların toplan gücü zaten max 10 amp zaten sızın orjınal h4 ampülleriniz bunların bırı 8amp elektirik cekiyor 2x8=16 amp yapar
xenonlar daha az ısınıp az amp cektıgı ıcın motoru elektirik tesisatını yormuyor
ayrı ca yeni gelen serıdıkı xenonlarım uzundada kısada da xenon ve motor lu
ve 1yıl da garantili 6 ve 8 K 2XENON MONTAJ DAHIL 500 YTL DIR
dlıyen arkadaşları sohpete ve caya davet edıyorum GÖRMEK İCİN
malı görün ki karar vermeniz daha kolay olucaktır

Neeee 500 mü...:pr: bizim gunahımız neydi...:cherry: Bide "made in" ne yazıo sevgili tamer..Arkadaşlar merak ediolar..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
beetle65, sanada günaydın
smiley.gif
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
17
tekrar merhaba 650'ler icin daha fazla bilgisi olan yokmu....Sorunlari , olumlu -olumsuz yanlari...vs.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekrar merhaba 650'ler icin daha fazla bilgisi olan yokmu....Sorunlari , olumlu -olumsuz yanlari...vs.

Vallahi ağırlıklı olarak şehiriçi kullanımsa 400'de kalmanı tavsiye ederim, istersen model yenileyebilirsin...
650 yakıt olarak biraz fazla yakıyor, (km'de 16-17 kuruş gibi) ama uzun yolda keyfine diyecek birşey yok. Şehir içinde 400'le bile aralardan geçmek zorken, 650'de tıkanıp kalıyorsunuz.
Kısacası senede 2-3 kez uzun yola çıkacaksanız ve touring tarzı bir motorum olsun ama şehir içinde de kullanayım diyorsanız 650'yi tercih edebilirsiniz. Ama yok ben şehiriçinde kullanmak içinse 400'lük gayet iyidir....
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
107
şuan imkanım olsa gözüm kapalı gider 650 alırım şehir içide gezerim babalar gibi
zaten alınca içi kaynar insanın şehirler arasında yol yapmak için :)))))benim tafsiyem 400le dewam etme 650 al bizide gezdirirsin..
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
257
Neeee 500 mü...:pr: bizim gunahımız neydi...:cherry: Bide "made in" ne yazıo sevgili tamer..Arkadaşlar merak ediolar..:wiinkk:
S&S

SYN PAŞAM
merak etme xenonlar cayna deyil!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sizin xenonler 2 yıl garantiliydi !!!!!!!!!!!!!!
gelen xnonlar sa 1 yıl garantili aynı mal ama fiat düştü
250 ytl + kdv

tekrar merhaba 650'ler icin daha fazla bilgisi olan yokmu....Sorunlari , olumlu -olumsuz yanlari...vs.
arkadaşım
slm nedir ki merak ettigin daha acık sorarsan
yardıncı olurum ([email protected] )

tekrar merhaba 650'ler icin daha fazla bilgisi olan yokmu....Sorunlari , olumlu -olumsuz yanlari...vs.
arkadaşım
slm nedir ki merak ettigin daha acık sorarsan
yardıncı olurum ([email protected] )
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
17
Sağ olasın..

Vallahi ağırlıklı olarak şehiriçi kullanımsa 400'de kalmanı tavsiye ederim, istersen model yenileyebilirsin...
650 yakıt olarak biraz fazla yakıyor, (km'de 16-17 kuruş gibi) ama uzun yolda keyfine diyecek birşey yok. Şehir içinde 400'le bile aralardan geçmek zorken, 650'de tıkanıp kalıyorsunuz.
Kısacası senede 2-3 kez uzun yola çıkacaksanız ve touring tarzı bir motorum olsun ama şehir içinde de kullanayım diyorsanız 650'yi tercih edebilirsiniz. Ama yok ben şehiriçinde kullanmak içinse 400'lük gayet iyidir....

kapanabilen aynalarına rağmen halen 400 kadar dar yerlerden geçemiyor galiba...değilmi :pale:

arkadaşım
slm nedir ki merak ettigin daha acık sorarsan
yardıncı olurum ([email protected] )[/QUOTE]

Okuduğum kadarıyla ( ben dahil) çoğumuz An 650'ye hayranız....ama biraz uzağızda aynı zamanda ...Özellikle kullananlarla , deneyimleri olanlarla konuşmakdan gayrı bir merakım yok
Tarayabildigim kadarıyla yabancı sitelerde şu meşhur ecvt vites kutusu için "olmasada olurdu" yada "servo plastik dişliler eriyor " gibi yorumlar var..Dahası benim yollarda gördüğüm birkac 650'nin arka cantaları resmen sallanıyordu...Yine google resim linkleri ile arka canta bağlantı yerlerinin birbirine yakin bir üçgen olduğunu gördüm...Bu konularda bir şeyler duymak isterim eğer mümkünse....
Saygılar

Yahya Dai
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SYN PAŞAM
merak etme xenonlar cayna deyil!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sizin xenonler 2 yıl garantiliydi !!!!!!!!!!!!!!
gelen xnonlar sa 1 yıl garantili aynı mal ama fiat düştü
250 ytl + kdv

İşte Altan motorada bu yakısır...:cat: Bildiğim kadarıyle Altan motor Taiwan malı uyguluyor ve asla garanti vermeyeceği uygulamayı yapmaz..Gönül rahatlıgıyla taktırın ....:cat:
S&S
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
ben ilk defa duydum "servo plastik dişliler" bu dişli takımı nerede bulunuyormuş ki? Suzuki de kavrama ile sorun bazı modellerde olmuş
DL1000 2004 modellerde debriyaj sorunu vardı
an400 ler da varyatörün ciyaklama olayı vardı
ama 650 lerde herhangi bir sorun duymadım belki Türkiye'de kullanıcı sayısının azlığından dolayı olabilir mi?
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
17
ben ilk defa duydum "servo plastik dişliler" bu dişli takımı nerede bulunuyormuş ki? Suzuki de kavrama ile sorun bazı modellerde olmuş
DL1000 2004 modellerde debriyaj sorunu vardı
an400 ler da varyatörün ciyaklama olayı vardı
ama 650 lerde herhangi bir sorun duymadım belki Türkiye'de kullanıcı sayısının azlığından dolayı olabilir mi?

/Volumes/Macintosh HD 2/Pictures/Scooter/AN 650/casse_e,grenage4.jpg/Volumes/Macintosh HD 2/Pictures/Scooter/AN 650/casse_e,grenage1.jpg

Resimleri gösterebilmeyi becerebildimmi bilmiyorum ama CVT oranina kumanda eden ve hareketini bir elektrik motorundan alan grup dişlisinin (ki sert plastik ), varyatör kasnağina ulaşan son dişlisi...ilk yillar 2002-2003'de sorun oluyorlarmış...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
günaydın :rendeer:
biz bu gidişle xenonları taktıracağız galiba :cat:
böylece karabatu ve thai benden kurtulacaklar :pr:
bu arada söz 650 den açılmış iken
bizim kızların zaman içinde oluşabilecek sorunları var mı ?
bilmek ve şimdiden gerekli önlemleri almak adına :silent:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Bu parça ne içinmiş sanki üzerine yük binmeyen bir dişliye benziyor acaba sensör benzeri bişey için olmasın. 40-50.000 km'de oluşmuşsa ki bu parça görevini yerine getirmiş demek

beetle65, biraz kullan ben sonra söylerim :mrgreen:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
beetle65, biraz kullan ben sonra söylerim :mrgreen:[/QUOTE]

Şimdiden söylede ona göre önlemlerimizi alalım
dikkatli kullanalım
kızlarımızı üzmeyelim değil mi :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst